חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
שורה 218: שורה 218:
==מה דעתכם==
==מה דעתכם==
האם יש ענין להשקיע בערכים של מושגים כלליים ביהדות, דהיינו כל שמות ה[[אמוראים]] וה[[תנאים]], וכן כל מיני מושגים בסגנון, כי המצב הנתון הוא מזעזע, יש ערכים על חלק מהדברים, אבל בצורה וסגנון חלש לגמרי המעורר רחמים, ומצד שני הכל כתוב בויקיפדיה והרבה יותר טוב ממה שיגיעיו פה, ראו לדוגמא: [[ריש גלותא]], [[שמואל (אמורא)]], ועל דרך זה עוד הרבה.--[[משתמש:חצקל|חצקל.  יחי המלך המשיח!]] - [[שיחת משתמש:חצקל|שיחה]] 19:08, 8 באפריל 2015 (UTC)
האם יש ענין להשקיע בערכים של מושגים כלליים ביהדות, דהיינו כל שמות ה[[אמוראים]] וה[[תנאים]], וכן כל מיני מושגים בסגנון, כי המצב הנתון הוא מזעזע, יש ערכים על חלק מהדברים, אבל בצורה וסגנון חלש לגמרי המעורר רחמים, ומצד שני הכל כתוב בויקיפדיה והרבה יותר טוב ממה שיגיעיו פה, ראו לדוגמא: [[ריש גלותא]], [[שמואל (אמורא)]], ועל דרך זה עוד הרבה.--[[משתמש:חצקל|חצקל.  יחי המלך המשיח!]] - [[שיחת משתמש:חצקל|שיחה]] 19:08, 8 באפריל 2015 (UTC)
:לדעתי היעד הרחב של חבדפדיה אמור להיות הפצת היהדות בנוסף למטרתה הפצת המעיינות ולכן כל ערך יהודי באשר הוא אמור להיות בחבדפדיה (אלא שכמובן אין מספיק עורכים וודאי אילו יש בידך לערוך ערך כל שהוא בחבדפדיה הרי זה מצוה חשובה ביותר) ולטענתך שבויקפדיה ישנם כל הערכים התשובה לשזה הוא: שבלעומת זה יש המון שטויות רח"ל הן באתר כולו והן בגוף הערכים שהיסוד של הערך הוא כפירה ואפיקורסות ובודאי שויקפדיה לא פחות מההגדרה המפורסמת של הרבי אודות אונברסיטאות בלקוטי שיחות חלק טז פרשת נח שהיסוד לכל הלימודים שם הוא הכפירה בהשגחה וכו' וכו' ולבד הפריצות הנוראה בענייני צניעות עיין שם. ולדעתי הכותרת של חבדפדיה אמור להיות "ספר הערכים היהודי" --[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 20:36, 8 באפריל 2015 (UTC)
5,403

עריכות