להתסכל >> להסתכל. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ד' בשבט ה'תשע"א, למניינם 10:28, 9 בינואר 2011 (UTC)
- תיקנתי שם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ד' בשבט ה'תשע"א 14:04, 9 בינואר 2011 (UTC)
עדכונים
כדאי להחליף את זה מדי פעם -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - 05:11, ז' באייר ה'תשע"ב.
- כן, צריך מישהו שיעשה זאת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ז' באייר ה'תשע"ב 12:53, 29 באפריל 2012 (IDT)
- אני מוכן לעשות זאת אם תהיה לי הגישה, יש בזה סדר מסוים או שרק צריך להחליף באופן אקראי? -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום ראשון ז' אייר ה'תשע"ב, 06:23am.
- כרגע יש לך גישה. צריך להחליף בתחילת כל שבוע מכאן. כמובן שזה כולל להזין מידי פעם מלאי של "הידעתות". לרוב יש צורך בשיפור הניסוח. אשתדל לעזור בזה. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' באייר ה'תשע"ב 18:28, 30 באפריל 2012 (IDT)
- אני מוכן לעשות זאת אם תהיה לי הגישה, יש בזה סדר מסוים או שרק צריך להחליף באופן אקראי? -- שמואליק - »יחי מלכנו!« - יום ראשון ז' אייר ה'תשע"ב, 06:23am.
האם לא כדאי להוסיף בתבנית:הידעת?/110 שהסיבה לכך שר' לוי יצחק הלך ללא סירטוק הוא משום שחזר מהתוועדות? זר הנקלע לכאן אינו מבין מניין הגיע אשמה שכזו...--אדם - שיחה 18:43, 2 בדצמבר 2013 (UTC)
נו,נו
שישנו מהר ל134
סימן שאלה
חבר, לא נראה לי יפה שהוא בימין. זה מתערבב עם התמונה האחרת. אמנם, אין לי פיתרון אחר, אבל זה לא לענין. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 11:23, כ"ו בסיוון ה'תשע"ז
טעות!
זה ר' זלמן יפה, לא יעקב כ"ץ!
- נשמע לי יותר מתאים לכ"ץ, אם יש מקור אחר - נתקן. יוסי ג - שיחה 16:38, 18 בנובמבר 2018 (UTC)
- בה'קצרים' מסופר שזהו ר' זלמן יפה. (כרך ב', עמ' 82 - "להיזהר בלשון") אמנם זהו לא מקור מוסמך, אבל בכל זאת--יבא - שיחה 15:38, 19 בנובמבר 2018 (UTC)
- הרי מקורות לשתי הגירסאות, ירא הציבור ויחליט מה יותר אמין (בעיני המקור מאתר "יומנים"):
- זלמן יפה (מתוך המדור "פירורים משולחן גבוה" בעריכת ר' יצחק כהן).
- יעקב כ"ץ (נמצא בקצה התחתון של הדף) - מתוך סקירה ב"התמים".
- --יוסי ג - שיחה 14:04, 25 בנובמבר 2018 (UTC)
- Why don't you check in "my encounter with the Rebbe"? -- Shaf Veyosiv
- בה'קצרים' מסופר שזהו ר' זלמן יפה. (כרך ב', עמ' 82 - "להיזהר בלשון") אמנם זהו לא מקור מוסמך, אבל בכל זאת--יבא - שיחה 15:38, 19 בנובמבר 2018 (UTC)
Mistake
I'm writing in English because I don't have a Hebrew keyboard.
I remember that lehitraot added a "did you know" that the Tzdaka Pushke was invented by the Miteler Rebbe. In kulmus of this month it's written that it was invented much earlier by someone else.
Please correct.
-- Shaf Veyosiv
- שף ויתיב, .לא נתנה כאן מידע ברור תעלה צילום של הגיליון או משהו כזה
- טוב לשמוע ממך, אשמח לראות אותך (וגם את עצמי) כותבים פה יותר.--שיע • שיחה י"ח בכסלו ה'תשע"ט 08:05, 26 בנובמבר 2018 (UTC)
- בדקתי שוב, הוא אומר שהמציא את הרעיון שיהיה בבית, לא את הרעיון של הקופה. האם לכך התכוונת? --שיע • שיחה י"ח בכסלו ה'תשע"ט 10:46, 26 בנובמבר 2018 (UTC)
- I would also love to see myself writing here more often, but unfortunately I don't currently have the possibility.
- According to the "kulmus" article, house pushkes were started by R' Akiva from Frankfurt, who lived around 5300; while shul pushkes were around even earlier.
- -- Shaf Veyosiv
- שף ויתיב, אי אפשר לצפות ממשתמשי אתר בעברית שיקראו ויגיבו על תגובה באנגלית עם אולטימטום... לפי העברית של שייע אני מבין שגם הוא הגיע כמוני למסקנא שקופות הצדקה הביתיות הם המצאה של אדמו"ר האמצעי. להתראות - שיחה, 05:47, י"ח באדר ב', ה'תשע"ט 05:47, 25 במרץ 2019 (UTC)
- אויש, באמת! ציינתי מקור שהקופות הביתיות הומצאו על ידי ר' עקיבא מפראנקפורט. שף ויתיב • קאנפרענץ רום
- שף ויתיב, אי אפשר לצפות ממשתמשי אתר בעברית שיקראו ויגיבו על תגובה באנגלית עם אולטימטום... לפי העברית של שייע אני מבין שגם הוא הגיע כמוני למסקנא שקופות הצדקה הביתיות הם המצאה של אדמו"ר האמצעי. להתראות - שיחה, 05:47, י"ח באדר ב', ה'תשע"ט 05:47, 25 במרץ 2019 (UTC)
- בדקתי שוב, הוא אומר שהמציא את הרעיון שיהיה בבית, לא את הרעיון של הקופה. האם לכך התכוונת? --שיע • שיחה י"ח בכסלו ה'תשע"ט 10:46, 26 בנובמבר 2018 (UTC)
תבניות כפולות
אני חושב שכדאי לייצר קטגוריה של כל תבניות הידעת הכפולות (כלומר שמופיעות ביותר מתאריך אחד) כך שניתן יהיה לאתר אותם ולהחליף אותם לאט לאט בייחודיות לכל תאריך. מה דעתכם? שיע • שיחה י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 11:24, 24 ביוני 2024 (IDT)