התבנית צריכה עיצוב לענ"ד. המצב הקודם היה יותר גרוע - תבנית מכוערת, וצבעים בלתי אחידים. --מחכים לביאת משיח, היום י"ז בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 06:07, 29 ביוני 2010 (UTC)
כפילות
למה תחת הכותרת מצוות לא תעשה, מפנה התבנית בארבעה מתוך חמישה סך הכל, לאותו ערך? גילוי עריות · יחוד · טהרת המשפחה · ולא תתורו אחרי עיניכם
- הרבה פעמים זה קורה כאשר פותחים ערכים קצרים שמאחדים אותם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ט באלול ה'תש"ע 16:21, 29 באוגוסט 2010 (UTC)
- אז כפשוט, אני משאיר הפניה אחת בלבד. --שיע 14:43, 30 באוגוסט 2010 (UTC)
כל התבנית כפולה. יש תבנית נוספת עם תוכן (כמעט) זהה! חסיד שוטה - בית מועד. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. ח' בשבט ה'תשע"א.
- הסרתי ושיניתי להפניה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' בשבט ה'תשע"א 18:03, 13 בינואר 2011 (UTC)
צריך עיון
צריך עיון גדול בעניינה ומטרתה של תבנית זו, ועל סמך מה הוחלט אלו מצוות יכללו בה. הייתי מוחקה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 20:41, כ"ז באב ה'תשפ"ב
- לכאו' צריך לעשות תבנית על מ"ע בפ"ע ומל"ת בפ"ע וכו' - אך נראה שאין מספיק ע"מ למלאות תבניות כאלו. אפש' אולי לשנות את השם ל'תרי"ג מצוות'. דערהער - שיחה, כ"ז באב, תשפ"ב לפ"ק - שנת שמיטה - שבת להוי', ושנת הק"כ להולדת כ"ק אבינו רועינו
- מה כוונתך שאין מספיק? יש רמ"ח לתבנית אחת ושס"ה לתבנית השניה... (כמובן שלא באמת, לא צריך למנות את כל קרבנות המוסף או איסורי העריות. אבל בכל מקרה נראה לי שבתבנית ראויה לשמה יהיו יותר מידי ערכים ולא להיפך. ולכן נראה לי די בתבניות המקיפות נושא מסויים ואותו בלבד (כמו {{לט מלאכות}}, {{קרבנות}}, ויש ליצור עוד כאלו). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 20:50, כ"ז באב ה'תשפ"ב