חשיבות

הנני מתנגד למציאותו של ערך זה: לענ"ד זה לא מושג, והפרטים שבו שהם כן מושג כבר נמצאים או צריכים להיות בערך נ' שערי בינה (זאת לבד מגוף הצורה בו הערך כתוב). פיצישיחה • ט"ז באייר ה'תש"ף •

אני חושב שכן אמור להיות ערך כזה שמסכם את הענין יותר בפרטיות אבל לא איך שהוא במצב העכשווי. כעת אני   מצטרף לפיצי כל עוד הערך לא מתוקן ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • ט"ז באייר ה'תש"ף • 05:18, 10 במאי 2020 (IST)
ה"מושג" של מוחין בעצם, אינו איזה ענין קדוש, זה בסה"כ שכל כפי שהוא אינו פועל על המדות, ורק שהוא זכה לשם כזה בשיחה, כשהרבי רוצה להסביר את ההבדל בינו לבין שכל כפי שהוא פועל על המדות, וזה צריך להיות בערך חכמה (שזה עוד נקודה: זה לא סוג של לימוד, זה דרגא בחכמה) וכנ"ל זה שהוא משמש כשם של הגילוי ועבודה של לע"ל, זה כבר תוכן שער הנו"ן. פיצישיחה • ט"ז באייר ה'תש"ף •
 נגד מחיקה, מופיע פעמים רבות בתורת החסידות כך ובמילא זה מושג.   בעד הרחבה אולי נתפנה לזה. מקורות שזכורים לו עוסקים בזה: נחמו תער"ב, הדרן על הרמב"ם תנש"א, וכל בניך תשמ"א, ד"מ אמור, ד"מ לך לך. מצוות יעוד ופידיון אמה העבריה בדרמ"צ לכאו' קשור גם. --מה עם ההתגלות? - שיחה, 19:03, ט"ז באייר, ה'תש"ף 19:03, 10 במאי 2020 (IST)
יש גם ע"ז בשערי לימוד החסידות - אפשר לראות את זה בחיפוש גוגל מוחין בעצם (האתר לא נותן לי לקשר)--מה עם ההתגלות? - שיחה, 19:09, ט"ז באייר, ה'תש"ף 19:09, 10 במאי 2020 (IST)
לדעתי אין שום סיבה לשני ערכים אלו בנפרד, וצריכים להתאחד לערך מוחין ולהשאר כהפניות. התוכן עצמו זקוק גם הוא להגהה ואין הזמ"ג. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:21, ט"ז באייר ה'תש"ף
סוף סוף שומעים מבר סמכא באורייתא דעה המתאימה לשכל הישר..~~
חזרה לדף "מוחין בעצם".