על הטענה שזיהו את הזייפן ענה הרבי שבזמן ההוא ובממקום ההיא לא היה אדם שהיה כזה חכם שיזייף בכזה חכמה את המכתבים [שיש בהם עניני קבלה] וגם איך השיג כל כך הרבה נייר בשעת מלחמה . על זה תירצו בדוחק שזה לא היה אדם אחד שזייף וכו . אמנם בקובץ ישורון מובא שעשו מחקר על פי טכנלגיה חדשנית ובאו למסקנה שכל המכתבים נערך על ידי איש אחד ?! { ובנוגע לגופו של דברים נתרץ 1) לא כל הזמן המחקר נכון2) אם משה רבנו אמר לך משהו שהוא אמת אפילו כל העולם אומר שזה שקר עדיין תאמין שזה אמת -וכן הוא בנוגע לגניזה שמשה רבינו שבדור-הרבי אמר שהגניזה אמת!}. אם כן הרי הדרא קושיא לדוכתא שלא היה חכם כל כך וכו אם כן מוכח שטענותיהן טענות שוא --אמר רבי - שיחה 02:10, 19 בינואר 2016 (UTC)
- למה מחקת מהערך? אתה מעוניין לערוך אותו?!• מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 04:27, 19 בינואר 2016 (UTC)
לא .מחקתיו כי מבטני יצאו הדברים .--אמר רבי - שיחה 06:32, 19 בינואר 2016 (UTC)
צריך עריכהעריכה
שלמות - אין, למשל בביקורת מובאים דברי הרבי ללא שום התייחסות אחרת (ויש התייחסות). אובייקטיביות - אין, כצפוי. אמינות - אין, אפי' פרטים טכניים נכתבו כלאחר יד וללא שום בדיקה. למשל: רד"צ הילמן לא פירסם בישורון את "אגרות .. חלק שני" אלא הובא לדפוס מעזבונו. רמת כתיבה - ירודה, דוגמאות יש למכביר, 1) "הוא אף החליט שלערכתו לשמו של הזייפן" - המשפט אינו מובן כלל. 2) הע' 4: "שישיגו הסמנים". וכה"ג רבות.