תיבת ארכיון
|
שינוי שם
כיצד אני משנה את שם המשתמש שלי?--יחי מלכנו משיחנו לעד - שיחה 11:26, 23 במרץ 2017 (UTC)
- פותח חדש, ומבקש מאחד המנהלים שליט"א לחסום את השם הישן. בהצלחה • כתית למאור • בית הבד 11:50, כ"ו באדר, ה'תשע"ז (24 במרץ למניינם), ימות המשיח
תמיהה
כתוב בחב"דפדיה (בעזרה דף משתמש) ציטוט: "יש להמנע מעריכת דפי משתמש של משתמשים אחרים ללא רשותם". ובכל זאת שינית בדף משתמש שלי, היית כותב לי ואני הייתי משנה אצלי רון - שיחה יחי המלך 22:00, 24 ביוני 2017 (UTC).
- כבר התנצלתי בתקציר העריכה, ואם תרצה אעשה זאת שוב. ובקיצור, הרב רון מה רצונך להשיג בהערתך זו שהגיעה אחרי זמן כ"כ ארוך מאז שהשינוי נעשה? • כתית למאור • בית הבד 08:52, א' בתמוז, ה'תשע"ז (25 ביוני למניינם), ימות המשיח
- שום דבר רק רציתי להבין מה הסיבה ששינית את זה ולא אמרת לי. נ.ב. אני לא חושב שזה יהיה קידוש ה' גדול שהגולשים הלא חבדי"ם יראו שבחב"ד משתמשים בציניות האתר הזה נועד בשביל לקדש שם שמים ולא להפך... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 21:07, 27 ביוני 2017 (UTC)
- 1. לא זוכר בדיוק מה חשבתי אז (כנראה משהו בסגנון של - אם אתה חדש לאו דווקא שתבין..), ואני מתנצל שוב. 2. לא הבנתי, אתה לא חב"דניק, ומה הקשר לציניות? • כתית למאור • בית הבד 10:52, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- שום דבר רק רציתי להבין מה הסיבה ששינית את זה ולא אמרת לי. נ.ב. אני לא חושב שזה יהיה קידוש ה' גדול שהגולשים הלא חבדי"ם יראו שבחב"ד משתמשים בציניות האתר הזה נועד בשביל לקדש שם שמים ולא להפך... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 21:07, 27 ביוני 2017 (UTC)
- מה פירוש אתה לא חבדני"ק? ברור שאני כן. לגבי ציניות, לגולשים הלא חבדי"ם לשון כמו הרב רון וכו' נשמע כמו ציניות וזילזול. נ.ב. משתמש חדש הוא בהכרח לא מבין דברים? יכול להיות שהוא מבוגר ממך בעשרים שנה או עם ניסיון רב יותר בטכנולוגיה ... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 12:57, 28 ביוני 2017 (UTC)
- הרב רון זוהי פניה מכובדת. אני מתנצל מראש בפני אלו החושבים שמדובר בציניות. ואגב, אשמח להכירך (דרך האימייל...) וכתבתי שאני לא ממש זוכר מה חשבתי אז.. • כתית למאור • בית הבד 14:44, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- סלח לי שחשדתיך על ביטוים ציניים. נ.ב. אני מעדיף להישאר אנונימי. תודה. ד' תמוז התשע"ז רון בואו נדבר על זה
- אימייל זה יכול להיות ג"כ אנונימי. (אגב, כדאי לשים לב למספר ה: ששמים בתחילת השורה). פשוט אמרת שאתה יכול להיות מבוגר ממני ב20 שנה, וזה מסקרן אותי - האמנם? • כתית למאור • בית הבד 19:03, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- אני לא יודע בן כמה אתה.. אני כתבתי את זה שתבין שזה לא הולך לפי מי שחדש או ותיק. (אגב למה חשבת שאני לא חבדניק? זה מוזר כי רואים שאני כן לפי החתימה שלי ומה שכתבתי בדף המשתמש). רון - בואו נדבר על זה ה' תמוז התשע"ז --יחי המלך 16:31, 29 ביוני 2017 (UTC)
- אני יודע, אך הדבר ארע, זה לא היה שינוי תוכן שיעצבן למעלה מיכולת הסיבולת, בוא נתקדם... אתה מוזמן לבקר בדף משתמש שלי ולהצטרף לאחד הפרוייקטים שמצויינים בתחתיתו. (לא חשבתי.. כתבת, אז שאלתי..) • כתית למאור • בית הבד 21:08, ה' בתמוז, ה'תשע"ז (29 ביוני למניינם), ימות המשיח
- אני לא יודע בן כמה אתה.. אני כתבתי את זה שתבין שזה לא הולך לפי מי שחדש או ותיק. (אגב למה חשבת שאני לא חבדניק? זה מוזר כי רואים שאני כן לפי החתימה שלי ומה שכתבתי בדף המשתמש). רון - בואו נדבר על זה ה' תמוז התשע"ז --יחי המלך 16:31, 29 ביוני 2017 (UTC)
- אימייל זה יכול להיות ג"כ אנונימי. (אגב, כדאי לשים לב למספר ה: ששמים בתחילת השורה). פשוט אמרת שאתה יכול להיות מבוגר ממני ב20 שנה, וזה מסקרן אותי - האמנם? • כתית למאור • בית הבד 19:03, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- סלח לי שחשדתיך על ביטוים ציניים. נ.ב. אני מעדיף להישאר אנונימי. תודה. ד' תמוז התשע"ז רון בואו נדבר על זה
- הרב רון זוהי פניה מכובדת. אני מתנצל מראש בפני אלו החושבים שמדובר בציניות. ואגב, אשמח להכירך (דרך האימייל...) וכתבתי שאני לא ממש זוכר מה חשבתי אז.. • כתית למאור • בית הבד 14:44, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- מה פירוש אתה לא חבדני"ק? ברור שאני כן. לגבי ציניות, לגולשים הלא חבדי"ם לשון כמו הרב רון וכו' נשמע כמו ציניות וזילזול. נ.ב. משתמש חדש הוא בהכרח לא מבין דברים? יכול להיות שהוא מבוגר ממך בעשרים שנה או עם ניסיון רב יותר בטכנולוגיה ... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 12:57, 28 ביוני 2017 (UTC)
לא הבנתי, איזה דבר ארע? ואיזה שינוי תוכן? רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 19:39, 1 ביולי 2017 (UTC)
עזרה
אתה יכול לנקד את הציטוט מהמקרא בערך צפרדע? (פשוט אין לי אפשרות לנקד) רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 10:41, 12 ביולי 2017 (UTC).
- בהזדמנות, אבל לא מנקדים, מעתיקים טקסט מנוקד... • כתית למאור • בית הבד 11:34, י"ח בתמוז, ה'תשע"ז (12 ביולי למניינם), ימות המשיח
- לזה התכוונתי. מאיפה אפשר להעתיק? רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:26, 12 ביולי 2017 (UTC).
- ויקיטקטס למשל 209.140.35.142 11:10, 17 ביולי 2017 (UTC)
- תודה. רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:44, 20 ביולי 2017 (UTC).
- ויקיטקטס למשל 209.140.35.142 11:10, 17 ביולי 2017 (UTC)
- לזה התכוונתי. מאיפה אפשר להעתיק? רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:26, 12 ביולי 2017 (UTC).
תבנית:לשוניות עובדת
ראה אולם דיונים--Men770 - שיחה. כעת,כ"ה באב ה'תשע"ז, 07:58 מגיע משיח! יחי המלך!
שחזורך
שחזור זה וזה הינם בגלל התוכן (שלא נעשה על ידי) או העיצוב הכללי ש(בעיני) שיפרתי?--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 13:28, 1 באוקטובר 2017 (UTC)
- לא הבנתי אם אתה שינת או לא. זהו שינוי פוליטי ולכן הוא שוחזר. • כתית למאור • בית הבד 02:04, י"ב בתשרי, ה'תשע"ח (2 באוק' למניינם), ימות המשיח
התוועדות חירום!
--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 18:40, 4 בנובמבר 2017 (UTC)
אני לא ידוע בדיוק לענות
ב"ה. אבל התכוונתי לערוך, לקחת חומר שהכנסתי ולסדר אותו יותר אתה בטח מתכון על מה שהכנסתי שלושה מכתבים של מרדכי פעווזנער?
אני לא יודע בדיוק איך לענות, אתה יכול לענות בדף שלי וכו',
רמב"ם פרענקל
ב"ה
ישר כח על העזרה בעריכת הערך.
הדבר שמסמל אצלי הערכה לעבודתי כאשר מישהו משפרה.
לא הבנתי למה הסרת את הלינק לכתוב בהפלס, על הזיופים בספר המפתח,
לענ"ד הכתבה בפלס, היא הרבה יותר חזקה, כי יש מ"מ מדוייקים היכן נזכרו הספרים הנ"ל. א' מחב"ד - שיחה 22:34, 9 במאי 2018 (IST)
- לענ"ד, זה כמו שתביא מ"מ מיתד נאמן.. • כתית למאור • בית הבד 06:50, כ"ה באייר, ה'תשע"ח (10 במאי למניינם), ימות המשיח
- חחח. זה כמו לציין לפרנקל עצמו, ולאגרות בעל התניא ובני דורו, וכיוצ"ב, ועכ"ז לא ראינו שהרבי ימנע מלציין קבוע, וכמה שציינתי בגוף הערך, שישנה שיחה שב 4!! מקומות הרבי מצטט הגירסא של השינויי גירסאות שלהם, דרך אגב אני רוצה להוסיף שהרבי לא החזיק מהגירסא המוזרה שלהם, שהם שילבו גירסא לפי הבנתם וצעקו על כך "זוהי גירסת הרמב"ם המקורית", שזה אדרבה נגד שיטת הרבי, שכאשר יש גירסא לא מתאימה בדרך כלל היא האמתיתי ולא להיפך,
- נוסף לזה בדעתי להקדיש זמן, ולציין שכאשר הם הגיהו את "הגהות מיימניות" נגד גירסא שאדמה"ז מביא, יתכן מאוד שהם הגיהו מדעתם,
- דרך אגב, הערך של פרנקל בוויקי מאוד דל לפי ערך, וראיתי שכאשר אנשים מחפשים משהו, ומגיעים לחבדפדיה ואצלנו כתוב טוב ולענין, הם פשוט מקבלים את הגירסא שלנוו וגודל הזכות והאחריותא' מחב"ד - שיחה 13:35, 10 במאי 2018 (IST)
שיחזור
בנוגע למה ששיחזרת לי בערך נצחיות חייו של הרבי. כתבתי את זה על פי שיחת חיי שרה נ"ב סעיף א' ועוד שכבר סיימו להיות מוכנים לקבלת פני משיח ועכשיו צריך לקבל אותו בפועל ממש. בנוגע להבדל עיין בס' עניינו של משיח בחלק התגלות משיח. אם אני זוכר נכון בסוף פרק לג'. זה נמצא גם בקובץ הערות התמימים ואנ"ש ע"י הרב שד"ב וולף קובץ נח' לע"ד. וכן קובץ הערות התמימים ואנ"ש ישיבת חח"ל חיפה קובץ יו"ד בשם הת' משיח אוריאן נראה לי. חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 09:30, 24 ביולי 2018 (IST)
סליחה, עכשיו בדקתי בספר עניינו של משיח וזה מופיע בסוף פרק מא' בעמ' 589. חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 09:34, 24 ביולי 2018 (IST)
- הנקודה היא, שצריך להכין את העולם לקבל בפועל ממש. אם לא, מהי השליחות, אתה יכול להיות מוכן בעצמך, אבל אדם אחר, אם לא תכין אותו הוא לא יהיה מוכן. וע"ד שהדור מוכן ויש רק פצעים בעור, אבל מ"מ אותם צריך לרפא... אם הייתי מדבר עמך פנים בפנים הייתי במשפט אחד מבהיר לך את העניין. • כתית למאור • בית הבד 14:10, י"ב באב, ה'תשע"ח (24 ביולי למניינם), ימות המשיח
- כתוב עכשיו - שההוראה העיקרית של הרבי היא הכנת העולם לקבל פני משיח, וזה לא נכון! וכאן אני רוצה לעשות קצת סדר, הרבי אומר ב'נח' נ"ב שאמנם כל אחד כשלעצמו אולי צריך תיקון אבל אין זה מפריע לעבודה הכללית שמבחינתה אנו כבר מוכנים לגאולה. לאחר מכן ב'חיי שרה' נ"ב הרבי מוסיף שכבר סיימו את השליחות (שהיא להכין עולם לקבלת פניו) ועכשיו מה שנשאר זה (לא להכין עולם אלא) לקבל בפועל! ובמילא כשאתה כותב בערך מהי הוראתו העיקרית של הרבי שליט"א מלך המשיח אתה לא כותב שצריך להכין את העולם ח"ו (כי את עבודה זו כבר סיימו ואין סותר לזה שנשאר לתקן דברים אישיים) אלא שצריך לקבל את פניו בפועל ממש.
שיחזור 2
בנוגע למה ששיחזרת בדף יוסף יצחק קרץ עיין בדיון שהיה בדף של שלום דובער ברוד ותחזיר את מה שעשיתי. (המסקנה שם היא שצריך לרשום ביקורת במקום למחוק את הערך.)