יש מניעות ועיכובים לערוך, אבל לדעתי מי שכתב (כך) את הערך הזה, מגיע לו מאסר עולם. אתה לא מסוגל להשקיע חמש דקות לכתוב את זה נורמלי?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 10:21, 5 אוגוסט 2009 (IDT)
למה למחוק? • כתית למאור • בית הבד 21:51, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז (15 בנוב' למניינם), ימות המשיח
מאותה סיבה שאין כאן (אני מקוה, לא בדקתי) ערך על חדר 207 ב749 אף שהוא חדר מאוד חשוב ואני בטוח שבמשך השנים שכנו בו אנשים חשובים ביותר. וכן אין כאן ערך על המעשה עם אדה"ז שלא לישון בבית שדלתותיו למזרח. וכן לא על ואלין מליא יהון לרקיעיא. לא כל סיפור ראוי לערך. דיברתי עם ידידי המשוגע והבנתי שדעתו כדעתי. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 23:30, 15 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן, מצטרף . • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:40, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז
- מאורע חשוב שזכה להתייחסות פומבית מהרבי בהתוועדות זכאי לערך. אני חושב שאין הרבה דוגמאות כאלו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ו בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 13:41, 16 בנובמבר 2016 (UTC)
הינך טועה בגדול שלום. כמעט כל אירוע שהתרחש בעולם זכה להתייחסות מנשיא הדור, אולם באתרינו אין לו מקום. כשם שאין באתרינו ערך על הרעידת אדמה שהתרחשה בתנשא או על זה שמצאו אז יהלומים בפינה נידחת בעולם. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 21:17, 16 בנובמבר 2016 (UTC)
- אני מצטרף לדעתו של שלום וכתית למאור ומתנגד למחיקה.--הנחה - שיחה 21:40, 16 בנובמבר 2016 (UTC)
- יש לדון על כל ערך לגופו. ערך כזה, שהמעורבים בו היו חסידי חב"ד שנשלחו בשליחות הרבי, וגם זכה להתייחסות מהרבי זכאי לערך. זה נושא שמעניין את חסידי חב"ד, נושא משמעותי שמלמד הרבה. וכן, אנחנו בעד לכתוב עוד ערכים על נושאים שזכו להתייחסות מהרבי! (ושוב, כל דבר לגופו). שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 01:18, 17 בנובמבר 2016 (UTC)