בדף שיחה זה אשמח להיות לאחיעזר ואחיסמך לכל המעוניין ובכל נושא שהוא.
למען הסדר הטוב, כיתבו רק בתחתית הדף או לחצו כאן לנושא חדש. |
ארכיון דף השיחה שלי
גודל דף זה 37.12 קילובייט
דפי ארכיון:
|
מחיקת התמונות ההמונית
בעקבות מחית התמונות ההמונית שביצעת, נותרו עשרות ערכים חשובים ללא תמונה. כך לדוגמא נתקלתי בדף של אדמו"ר הריי"צ, שם נמחקה התמונה העליונה בראשית הדף. אם יש לך כח ואפשרות, אולי כדאי לעבור שוב על כל הערכים שהיו מקושרים לתמונות שנמחקו, ולבדוק אם יש תמונה אחרת להכניס במקומם. זוננשיין - שיחה 19:52, 4 במרץ 2013 (IST)
- תוכל לעשות זאת בעצמך. ראה עזרה:העלאת תמונות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ג באדר ה'תשע"ג 08:32, 5 במרץ 2013 (IST)
מקור השם של הרוגוצ'ובר
בערך על הרוגוצ'ובר כתבת שנוסף לו השם 'חיים', והמקור לכך - גליון התמים. (ההערה הראשונה בערך). חיפשתי ולא מצאתי את זה בגליונות, אשמח אם תפנה אותי למקור המדוייק כדי שאוכל לציין זאת. • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' בניסן ה'תשע"ג • 01:34, 20 במרץ 2013 (IST)
- איני יודע מקור מדוייק. הסתמכתי על הדיון בדף השיחה. עיי"ש. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בניסן ה'תשע"ג 10:08, 20 במרץ 2013 (IST)
- ובכן, ראיתי את הדיון בדף השיחה ומממש לא השתכנעתי. עשיתי חיפוש מדוקדק בגליונות גם על השם 'רוגוצ'ובר' וגם על השם 'רוזין' ולא מצאתי מאומה. מי שכתב את ה'מקור' הזה הוא משתמש אנונימי, שלא מופרך בעיני שרצה לנסות את מידת מהימנותה של חב"דפדיה וכיוצא בזה. לעניות דעתי, כל עוד ואין מקור מוסמך, ולא מצאנו את זה כתוב בשום מקום - יש למחוק. • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' בניסן ה'תשע"ג • 13:23, 20 במרץ 2013 (IST)
- בזמנו לא התרשמתי מהאנונימי כעוין. בכל מקרה, נסה לחפש "רוזי'ן" או "מכירת חמץ". מסכים אני לעניות דעתך וזהו עקרון יסוד חשוב מדרגה ראשונה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בניסן ה'תשע"ג 13:29, 20 במרץ 2013 (IST)
- חיפשתי. לא נמצא. אני מוחק עד שמישהו יביא הוכחה יותר מוצקה. • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' בניסן ה'תשע"ג • 13:43, 20 במרץ 2013 (IST)
- למניעת איבוד מידע, גם המוטל בספק - מומלץ לפרט המחיקה והנימוק בדף השיחה של הערך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בניסן ה'תשע"ג 13:55, 20 במרץ 2013 (IST)
- חיפשתי. לא נמצא. אני מוחק עד שמישהו יביא הוכחה יותר מוצקה. • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' בניסן ה'תשע"ג • 13:43, 20 במרץ 2013 (IST)
- בזמנו לא התרשמתי מהאנונימי כעוין. בכל מקרה, נסה לחפש "רוזי'ן" או "מכירת חמץ". מסכים אני לעניות דעתך וזהו עקרון יסוד חשוב מדרגה ראשונה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בניסן ה'תשע"ג 13:29, 20 במרץ 2013 (IST)
- ובכן, ראיתי את הדיון בדף השיחה ומממש לא השתכנעתי. עשיתי חיפוש מדוקדק בגליונות גם על השם 'רוגוצ'ובר' וגם על השם 'רוזין' ולא מצאתי מאומה. מי שכתב את ה'מקור' הזה הוא משתמש אנונימי, שלא מופרך בעיני שרצה לנסות את מידת מהימנותה של חב"דפדיה וכיוצא בזה. לעניות דעתי, כל עוד ואין מקור מוסמך, ולא מצאנו את זה כתוב בשום מקום - יש למחוק. • זוננשיין - תמיד בשמחה • ט' בניסן ה'תשע"ג • 13:23, 20 במרץ 2013 (IST)
בקשה לשינוי שם ערך
את שם הערך "אומן" יש לשנות לכתיב הנכון "אמן", נערך על כך דיון בדף השיחה שם ולא היו מתנגדים. תודה.--יוסי ג - שיחה 14:34, 20 במרץ 2013 (IST)
- התייחסתי שם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בניסן ה'תשע"ג 15:48, 20 במרץ 2013 (IST)
דפוסי ליקוטי שיחות
בדף השיחה מתקיים דיון למחיקת הערך אותו אתה יצרת, מבקשים את תגובתך-דעתך. ר'ובן - שיחה 13:01, 5 באפריל 2013 (IDT)
- האמת שלא יצרתי את הערך, רק העברתי לשם את המידע מהערך "ליקוטי שיחות". לגוף הדיון, צריך לחשוב האם ישנו למידע ערך אנציקלופדי ואולי אפשר לסגננו קצת שונה וכו'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בניסן ה'תשע"ג 22:01, 6 באפריל 2013 (IDT)
יבאר לי רבינו
מדוע בחרת לקשר את כל האפשרויות של 'ספר החקירה - דרך אמונה" לאדמו"ר הריי"צ? מילא לאדמו"ר הצמח צדק, אבל לקשר את כל האפשרויות לאדמו"ר הריי"צ?! - איך קורה כזה דבר... • זוננשיין - תמיד בשמחה • ל' בניסן ה'תשע"ג • 02:02, 10 באפריל 2013 (IDT)
- טעות דמוכח. כנראה נעשה ב"הדבק" שגוי. אין לי הסבר אחר. תודה על שימת הלב והתיקון. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בניסן ה'תשע"ג 08:05, 10 באפריל 2013 (IDT)
איך נהוג לציין קרדיט?
ראיתי בערך על עוזיאל חזנוב שהקרדיט מצויין בצורה מאוד מודגשת. לפי מה שידוע לי, את הקרדיט מציינים בדף השיחה, ואילו בגוף הערך רק מציינים ל'לקריאה נוספת' או ב'קישורים חיצוניים'. אשמח להבהרה בנושא. ואם תשאל למה אני שואל דוקא אותך, כי בדף השיחה שלי כתוב שתשמח לענות לי בכל הזדמנות... • זוננשיין - תמיד בשמחה • ל' בניסן ה'תשע"ג • 16:38, 10 באפריל 2013 (IDT)
- לרוב מספיק לציין בתקציר העריכה. מידע מ"בית משיח", "חב"ד אינפו" ו"חב"ד בישראל" - אפילו זה לא צריך, אך בכל זאת נהוג לציין מפאת כבוד. הציון ב"לקריאה נוספת" הוא כאשר במקור ישנו הרחבה של מידע חיוני שאין מקומו באנציקלופדיה (כמו סיפורים וכו'). אכן, אני שמח לענות וזה מופיע גם בדף המשתמש שלי. רק לדייק "בכל המצטרך" לא "בכל הזדמנות". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באייר ה'תשע"ג 10:19, 11 באפריל 2013 (IDT)
- סליחה על הטעות המהותי. רק שאשמח להבהרה נוספת מהבלשן המרכזי של חב"דפדיה מה ההבדל המהותי בין "בכל המצטרך" לבין "בכל הזדמנות. • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באייר ה'תשע"ג • 14:06, 11 באפריל 2013 (IDT)
- א. אתה מתנצל לפני שהבנת? (כל הכבוד..). ב. "טעות מהותית" ('טעות' נקבה) ולא "טעות מהותי". ג. הטעות היא לא מהותית. ד. 'מצטרך' מתייחס לצורך. 'הזדמנות' מתייחס לזמן. הוי אומר: אני שמח לענות לכל צורך, אך איני מתחייב שתמיד תהיה לי ההזדמנות לענות. למשל, עכשיו מתשובתי המפורטת אתה יכול להבין שההזדמנות קיימת. בפעם אחרת, כשלא תהיה תשובה או שתהיה קצרה, תבין שאין הזדמנות או שהיא באה בקושי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באייר ה'תשע"ג 14:17, 11 באפריל 2013 (IDT)
- א. אכן. ב. טעות הקלדה. ד. לא חשבתי אחרת... • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באייר ה'תשע"ג • 17:03, 11 באפריל 2013 (IDT)
- א. אתה מתנצל לפני שהבנת? (כל הכבוד..). ב. "טעות מהותית" ('טעות' נקבה) ולא "טעות מהותי". ג. הטעות היא לא מהותית. ד. 'מצטרך' מתייחס לצורך. 'הזדמנות' מתייחס לזמן. הוי אומר: אני שמח לענות לכל צורך, אך איני מתחייב שתמיד תהיה לי ההזדמנות לענות. למשל, עכשיו מתשובתי המפורטת אתה יכול להבין שההזדמנות קיימת. בפעם אחרת, כשלא תהיה תשובה או שתהיה קצרה, תבין שאין הזדמנות או שהיא באה בקושי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באייר ה'תשע"ג 14:17, 11 באפריל 2013 (IDT)
- סליחה על הטעות המהותי. רק שאשמח להבהרה נוספת מהבלשן המרכזי של חב"דפדיה מה ההבדל המהותי בין "בכל המצטרך" לבין "בכל הזדמנות. • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באייר ה'תשע"ג • 14:06, 11 באפריל 2013 (IDT)
פרי הארץ
יש לי את הספר מהדורה ראשונה רציתי לדעת כמה זה שוה אם יש לך מושג תענה לי בבקשה למייל shkleinman@gmail.com
איזו התרגשות!
ממש מוחים דמעה... ברוכים השבים, ומקווים ליותר. • שנוזעל - שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ג 20:33, 30 ביוני 2013 (UTC)
- למרות ההתכתבות באימייל, והמסקנא שכל משפט בסגנון זה רק עלול לגרום לך להתנזר יותר, אני מצטרף לדברי שנוזל... • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ב בתמוז ה'תשע"ג • 22:16, 30 ביוני 2013 (UTC)
- הבכייה היא בהקשר לשלושת השבועות?... בכל מקרה חזרתי לרגע אחר שפגשתי את שימעל'ה ונתתי דעתי שלעסקן כמותו מגיע ערך מכובד. אך דא עקא שקפצו עלי רוגזם של עיסוקים אחרים וכבודו של שימעל'ה ימתין עד שאתפנה, עימו הסליחה... --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ג בתמוז ה'תשע"ג 20:22, 1 ביולי 2013 (UTC)
בקשה אישית
אני יודע שאין לך הרבה זמן, אך לא אמנע מלבקש את עזרתך לערך הרבי כמלך המשיח על מנת להצעידו לערך מלא ואיכותי עד לערך מומלץ. השקעתי הרבה באסיפת החומרים והמקורות מפני חשיבות הרבה שיש בערך זה, אולם יש עדיין הרבה עבודה בעיקר בניסוח יותר אנציקלופדי ולמחוק את המיותר. תודה! --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 21:46, 5 ביולי 2013 (UTC)
- זהו אחד הערכים המורכבים והקשים ביותר לכתיבה. כבר בפיסקה הראשונה צריך להכריע האם הרבי מוגדר, מוכר או שנפסק עליו שהינו מלך המשיח. נוסף על כך, היות שהערך מורכב מהרבה הנחות יסוד, צריך קודם לכתוב את הערכים שעוסקים באותם הנחות ורק אחר כך להשקיע בערך המסכם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בתמוז ה'תשע"ג 08:21, 7 ביולי 2013 (UTC)
- אם תוכל קצת לפרט, מה בדיוק צריך להרחיב ואם תוכל גם קצת לעזור--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 16:47, 7 ביולי 2013 (UTC)
- זהו שזה הרבה מאוד, הרבה מעבר לאפשרי. לכן הצעתי להתחיל קודם בערכים המרכיבים ולאט-לאט לבנות מרחב ערכים מהם יהיה ניתן לבסס את הערך החשוב עליו אתה מדבר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 11:36, 8 ביולי 2013 (UTC)
- הערך כבר קיים, והוא נפלא. אם נתחיל קודם לבנות את הערכים הבסיסיים ורק אחר כך נתקדם, נשאר לנצח איפה שאנחנו עכשיו. ואם תרצה, הערך הזה הוא גם סוג של בסיסי שעליו בנויים הרבה אחרים. אז לפי מה קובעים? פשוט מאוד, עושים מה שבא. • שנוזעל - שיחה • א' באב ה'תשע"ג 13:30, 8 ביולי 2013 (UTC)
- שנוזעל, "נפלא" שווה ל"ערך מלא ואיכותי" או לא? אם כן, הרי שאתה חולק על יצחק וצריך לתאם עמדות. אם לא, מה ההבדל ביניהם ולאן אנו שואפים? לא הבנתי למה בניית הערכים הבסיסיים תחילה, תשאיר אותך לנצח איפה שאתה עכשיו. גם לא הבנתי איך הערך הזה הוא "סוג של בסיסי שעליו בנויים הרבה אחרים" וממילא גם לא את המסקנה מהנחת היסוד הלזו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 13:41, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אנחנו חוזרים שוב ושוב לאותו דיון. עדיין אין לנו מספיק כח אדם בשביל לכבוש את היעד שאנחנו רוצים. כל צעד וכל התקדמות שווה לנו, ואם בינתיים יש לנו ביד רק את אל"ף, כי אין לנו את הכלים להעביר את האות ב' - אז נתחיל עם האות אל"ף. אין מה לעשות, כרגע הערך הזה מספיק מכובד בשביל להריץ אותו כמו שהוא, אם כי ללא ספק כולם מסכימים שאפשר לשפר ולהרחיב עוד ועוד. • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 13:45, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אם "אין מספיק כוח אדם בשביל לכבוש את היעד" למה הניסיון "להריץ" ערכים? לא עדיף להמשיך לכתוב ערכים אל"פים? מצד שני יכול להיות שאתה מעדיף לקדם צעדים בערך אחד ספציפי. מצויין. גישה מקובלת. אני רואה את הדברים קצת אחרת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 13:49, 8 ביולי 2013 (UTC)
- לפעמים הדובר שלי עושה עבודה טובה... • שנוזעל - שיחה • א' באב ה'תשע"ג 13:50, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אני באופן אישי לא התחלתי בכתיבת ערכים מסוג זה כי שיערתי שלא אצליח להגיע לתוצאה מושלמת ומקיפה, אבל אני דוגל בכך שכל אחד עושה את מה שהוא נהנה ממנו, ומשקיע במה שחשוב בעיניו, והיות שיש כאן משתמש מסור שהשקיע שעות רבות בערך חשוב, אני מתנגד לכל משפט/תגובה שמורידה לו את המורל... • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 13:53, 8 ביולי 2013 (UTC)
- ומה היית עושה, זוננשיין, אם משתמש מסור שכזה היה פונה אליך לבקשת עזרה? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 14:04, 8 ביולי 2013 (UTC)
- לא נעים לענות בקול, כי הוא עוד יראה את מה שאני עונה, אבל אם באמת אין לי חשק זמן וכח, אני נכנס, מבצע כמה תיקונים מינוריים (כלומר: מזעריים) נותן לו את ההרגשה הטובה שעוד מישהו עבר על הערך, וממשיך הלאה בשגרת החיים עד שיערה עלי ה' רוח ממרום ואזכה לחופשה טובה של כמה שבועות להתמסר להפצת המעיינות ברשת האינטרנט... • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 14:14, 8 ביולי 2013 (UTC)
- הפתרון שלך נותן בעיקר לך הרגשה טובה שנתת למישהו הרגשה טובה. אדם שעובד ומונח באמת בערך מסויים, מזהה מיד עזרה לא רצינית (אם כי, גם זה חשוב מאוד). אי לכך, מחד, סייעתי לו בכך שהצבעתי על תקלה קוהרנטית במשפט הראשון של הערך (בתקווה שאכן הבין תגובתי..) ומאידך נימקתי את חוסר התגייסותי למשימת המלצת הערך, כך שלא תיחלש דעתו מהיחס המועט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 14:25, 8 ביולי 2013 (UTC)
- נחכה לנשוא הדברים עצמו, שיבוא לכאן ויכריע מי נתן לו הרגשה טובה יותר • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 14:30, 8 ביולי 2013 (UTC)
- הפתרון שלך נותן בעיקר לך הרגשה טובה שנתת למישהו הרגשה טובה. אדם שעובד ומונח באמת בערך מסויים, מזהה מיד עזרה לא רצינית (אם כי, גם זה חשוב מאוד). אי לכך, מחד, סייעתי לו בכך שהצבעתי על תקלה קוהרנטית במשפט הראשון של הערך (בתקווה שאכן הבין תגובתי..) ומאידך נימקתי את חוסר התגייסותי למשימת המלצת הערך, כך שלא תיחלש דעתו מהיחס המועט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 14:25, 8 ביולי 2013 (UTC)
- לא נעים לענות בקול, כי הוא עוד יראה את מה שאני עונה, אבל אם באמת אין לי חשק זמן וכח, אני נכנס, מבצע כמה תיקונים מינוריים (כלומר: מזעריים) נותן לו את ההרגשה הטובה שעוד מישהו עבר על הערך, וממשיך הלאה בשגרת החיים עד שיערה עלי ה' רוח ממרום ואזכה לחופשה טובה של כמה שבועות להתמסר להפצת המעיינות ברשת האינטרנט... • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 14:14, 8 ביולי 2013 (UTC)
- ומה היית עושה, זוננשיין, אם משתמש מסור שכזה היה פונה אליך לבקשת עזרה? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 14:04, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אני באופן אישי לא התחלתי בכתיבת ערכים מסוג זה כי שיערתי שלא אצליח להגיע לתוצאה מושלמת ומקיפה, אבל אני דוגל בכך שכל אחד עושה את מה שהוא נהנה ממנו, ומשקיע במה שחשוב בעיניו, והיות שיש כאן משתמש מסור שהשקיע שעות רבות בערך חשוב, אני מתנגד לכל משפט/תגובה שמורידה לו את המורל... • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 13:53, 8 ביולי 2013 (UTC)
- לפעמים הדובר שלי עושה עבודה טובה... • שנוזעל - שיחה • א' באב ה'תשע"ג 13:50, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אם "אין מספיק כוח אדם בשביל לכבוש את היעד" למה הניסיון "להריץ" ערכים? לא עדיף להמשיך לכתוב ערכים אל"פים? מצד שני יכול להיות שאתה מעדיף לקדם צעדים בערך אחד ספציפי. מצויין. גישה מקובלת. אני רואה את הדברים קצת אחרת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 13:49, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אנחנו חוזרים שוב ושוב לאותו דיון. עדיין אין לנו מספיק כח אדם בשביל לכבוש את היעד שאנחנו רוצים. כל צעד וכל התקדמות שווה לנו, ואם בינתיים יש לנו ביד רק את אל"ף, כי אין לנו את הכלים להעביר את האות ב' - אז נתחיל עם האות אל"ף. אין מה לעשות, כרגע הערך הזה מספיק מכובד בשביל להריץ אותו כמו שהוא, אם כי ללא ספק כולם מסכימים שאפשר לשפר ולהרחיב עוד ועוד. • זוננשיין - תמיד בשמחה • א' באב ה'תשע"ג • 13:45, 8 ביולי 2013 (UTC)
- שנוזעל, "נפלא" שווה ל"ערך מלא ואיכותי" או לא? אם כן, הרי שאתה חולק על יצחק וצריך לתאם עמדות. אם לא, מה ההבדל ביניהם ולאן אנו שואפים? לא הבנתי למה בניית הערכים הבסיסיים תחילה, תשאיר אותך לנצח איפה שאתה עכשיו. גם לא הבנתי איך הערך הזה הוא "סוג של בסיסי שעליו בנויים הרבה אחרים" וממילא גם לא את המסקנה מהנחת היסוד הלזו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 13:41, 8 ביולי 2013 (UTC)
- הערך כבר קיים, והוא נפלא. אם נתחיל קודם לבנות את הערכים הבסיסיים ורק אחר כך נתקדם, נשאר לנצח איפה שאנחנו עכשיו. ואם תרצה, הערך הזה הוא גם סוג של בסיסי שעליו בנויים הרבה אחרים. אז לפי מה קובעים? פשוט מאוד, עושים מה שבא. • שנוזעל - שיחה • א' באב ה'תשע"ג 13:30, 8 ביולי 2013 (UTC)
- זהו שזה הרבה מאוד, הרבה מעבר לאפשרי. לכן הצעתי להתחיל קודם בערכים המרכיבים ולאט-לאט לבנות מרחב ערכים מהם יהיה ניתן לבסס את הערך החשוב עליו אתה מדבר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' באב ה'תשע"ג 11:36, 8 ביולי 2013 (UTC)
- אם תוכל קצת לפרט, מה בדיוק צריך להרחיב ואם תוכל גם קצת לעזור--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 16:47, 7 ביולי 2013 (UTC)
חברה, על מה המהומה? נעשה קצת סדר: כולם מסכימים ואומרים פה אותו דבר, 1. השאיפה היא לערך מושלם - 'ערך מומלץ'. 2. עד שנגיע לשם נשקיע במה שאפשר. אז ככה: אני חולם שהערך המדובר יהיה ערך מומלץ הווי אומר הכי גבוה שאפשר, בשביל זה אני מבקש עזרה ממי שיכול. מי שלא יכול, לא עושה לי טובה, זה לא עניין אישי שלי ותאמינו שאני לא נפגע ולא יורד לי המורל, אני משקיע כמה שאני יכול וכמובן מי שרוצה ויכול אשמח שיעזור. עד כאן להבהרת הדברים.
לגופו של עניין: חיים, בנוגע למה שכתבת, השאלה שלי הייתה אם תוכל לפרט איזה עבודה מקדימה נראה לך שצריך לעשות, איזה ערכים של הנחות יסוד צריך לעשות. תודה.--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 16:58, 8 ביולי 2013 (UTC)
ניגונים
ב"ה אשמח אם תתיחס למה שהגבתי בערך שיחת קטגוריה:ניגוני רבותינו נשיאינו בתודה ונא להגיב דוד קורצוג - שיחה 14:57, 22 באוגוסט 2013 (UTC)
איך מעלים ניגונים
האם יש דרך להוסיף ניגונים שלא נמצאים באינטרנט --באהבת ישראל נביא את הגואל - שיחה 06:39, 8 בנובמבר 2013 (UTC)
מנהל מערכת
האם אתה מנהל מערכת? אם כן אתה יכול לשנות את השם של הערך "הקרב האחרון" ל"עלון הקרב האחרון"? (בכדי שכשיחפשו עלון זה גם כן יפתח) תודה מראש!
מנהל מערכת
האם אתה מנהל מערכת? אם כן אתה יכול לשנות את השם של הערך "הקרב האחרון" ל"עלון הקרב האחרון"? (בכדי שכשיחפשו עלון זה גם כן יפתח) תודה מראש! --זלמניו בן משה - שיחה 20:15, 23 באוקטובר 2014 (UTC)
ליבעראוו
מדוע זה מחקת פעם את ההפניה מיוסף יצחק ליבעראוו לליברוב? הרי ככה הוא חותם!--יוסי ג - שיחה 14:08, 19 בינואר 2015 (UTC)
- לא עקרוני. תוכל לשחזר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בטבת ה'תשע"ה 07:51, 20 בינואר 2015 (UTC)
מפעיל מערכת?
כן?
- המשחית נחסם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בתמוז ה'תשע"ה 12:53, 15 ביולי 2015 (UTC)
מצויין. כל הכבוד על המהירות. תוכל לעדכן את ימי חב"ד בדף הראשי או אולי להנחות אותי איך לעשות זאת?--יחי המלך - שיחה 12:57, 15 ביולי 2015 (UTC)
- פנה למשתמש:שיע.ק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בתמוז ה'תשע"ה 13:17, 15 ביולי 2015 (UTC)
תוכל למחוק את הדף: משתמש:מנחם מ./יעקב מאיר
- כנ"ל, פנה לשיע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בתמוז ה'תשע"ה 13:40, 15 ביולי 2015 (UTC)
האהל
שלום חיים.
לאחרונה אני עוסק הרבה בעריכת הערך 'האהל', כאשר שאלותיי אינן זוכות למענה, כי אם למחיקה שרירותית ובולשביקית. דומני שטענותיי מצדיקות את עצמן, ואף על פי כן לא נעניתי.
בקשתי אליך, כעורך אובייקטיבי (מהיכרותינו האישית...) לבדוק סופית את העניין.
שוב תודה על הטירחה, ובעז"ה נזכה תיכף ומיד לקיום הייעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" וכ"ק אדמו"ר בראשם, אשר אז "לא יצטרכו עוד להציון" (כלשונו הק'), והוא יגאלנו נאו!--5778 - משיח נאו! - שיחה 18:35, 16 בספטמבר 2015 (UTC)
- כבקשתך, הגבתי בדף השיחה שם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' בתשרי ה'תשע"ו 20:20, 16 בספטמבר 2015 (UTC)
- תודה רבה! בתקווה לסיום טוב לפרשייה. אינני יכול לפרש כרגע את שמי, אך אוכל לרמוז לך כי מדובר בקרוב משפחתך... בעצם דומני שכעת כבר גיליתי סופית:-)--5778 - משיח נאו! - שיחה 20:06, 12 באוקטובר 2015 (UTC)
- כבקשתך, ניסיתי לשלוח לך מייל, אך לא מצאתי את התפריט 'כלים' בדף המשתמש שלך. אזכיר רק ששוחחנו לפני כחודשיים אודות חב"דפדיה וסיפרתי לך שאני כותב כאן קבוע בנושאים אלו... כמו כן, חושבני שלא עולה בדעתך קרוב משפחה נוסף עימו ניהלת שיחות והתכתבויות בנושאים אלו:-)--5778 - משיח נאו! - שיחה 10:20, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
- חפש בצד ימין תחת ה'קישורים' שתחת ה'פורטלים'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בתשרי ה'תשע"ו 11:46, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
- כבקשתך, ניסיתי לשלוח לך מייל, אך לא מצאתי את התפריט 'כלים' בדף המשתמש שלך. אזכיר רק ששוחחנו לפני כחודשיים אודות חב"דפדיה וסיפרתי לך שאני כותב כאן קבוע בנושאים אלו... כמו כן, חושבני שלא עולה בדעתך קרוב משפחה נוסף עימו ניהלת שיחות והתכתבויות בנושאים אלו:-)--5778 - משיח נאו! - שיחה 10:20, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
- סליחה שאני מתערב באמצע, אך אני חייב למחות נחרצות על מה שכותב משתמש 5778 והרי הציטוט לפניכם "לא מצאתם לכם רבנים יותר רציניים?..", כבודם של הרבנים באתר זה הוא חשוב ולא ניתן לפגוע בו!! ומסיימין בטוב, שנזכה נאו להתגלותו השלימה של מלכנו משיחינו נאו!--95.86.118.59 22:31, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
- חבל, אנונימי, שאתה מתערב בשיחה אישית שנערכת בכוונה דווקא כאן ולא במקום ציבורי. נשמח אם לא תחזור על כך שוב.--5778 - משיח נאו! - שיחה 22:41, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
- משתמש 5778, זכותו של כל אחד להביע דעה בפורום הגלוי לעין כל. אנונימי, מחאה מאחורי מסכה היא חסרת משמעות. לגוף טענתך, אשמח לשמוע מי הם הרבנים שהוא פגע בכבודם? היכן ראית את שמות אותם הרבנים? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בחשוון ה'תשע"ו 10:12, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- חיים היקר, כתבתי לך את השורות ש'פגעו בכבודם של הרבנים' לפני שהתכתבנו דרך האימייל, ולכן כתבתי אותם בכוונה כאן ולא בשיחה:האוהל. אם האנונימי מתעקש לראות בשורות אלו דברים המיועדים לכל - הוא יכול למחות. בכל אופן, לדעתי אכן מתאים למחוק את השורות הללו. דברים כאלו אוכל לשלוח לתיבת הדוא"ל שלך. בהצלחה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 11:32, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- מאחר ששמות הרבנים המכהנים כ'וועדה הרוחנית' לא ידועים, הרי שאני רואה באמירה הזו אמירת סרק. יחד עם זאת, הדיונים, גם הנעשים בדפי שיחה, הינם פומביים ולא בכדי. גם בהם יש לשמור על כללי שיחה נאותים ומכבדים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בחשוון ה'תשע"ו 12:45, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- האנונימי לא היה אני, אבל אודה ולא אבוש שגם לי צרם הזלזול ברבנים חברי הועדה הרוחנית. שמותיהם של הרבנים ידועים, ומופיעים בכמה וכמה מדפי השיחה באתר, ומלבד זאת שמשמעותה של עצם האמירה הזו הוא שכותב המשפט הנ"ל יודע באיזה רבנים מדובר (והוא אפילו כתב את שמותם בדיון), והוא מזלזל בכך שבחרו בהם כחברי הועדה הרוחנית. ולמרות שבויקיפדיה לא מתייחסים למחאות אנונימיות, הרי שבחב"דפדיה מותר לקיים מאמר חז"ל: "קבל את האמת ממי שאמרה". להתראות - שיחה 12:54, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- להתראות, אינני חושב שאני חייב לך הסבר, ובכל זאת אכן מחקתי את השורות הנ"ל, בתקווה שזה יביא אותנו לדיון פעיל יותר בעניין האהל הק'.
- חיים, שמות הרבנים ידועים ואף מופיעים כאן: שיחה:האוהל#תמונה, ע"י אחד ממפעילי המערכת. בכל אופן, עד כמה שחשבתי שיחת המשתמש האישית שלך אינה אמורה להוות מקום תכתובת בין שניים אחרים, אלא אך ורק בין משתמש אחד לבינך. אם טעיתי, תקן אותי. בהצלחה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 13:18, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- האנונימי לא היה אני, אבל אודה ולא אבוש שגם לי צרם הזלזול ברבנים חברי הועדה הרוחנית. שמותיהם של הרבנים ידועים, ומופיעים בכמה וכמה מדפי השיחה באתר, ומלבד זאת שמשמעותה של עצם האמירה הזו הוא שכותב המשפט הנ"ל יודע באיזה רבנים מדובר (והוא אפילו כתב את שמותם בדיון), והוא מזלזל בכך שבחרו בהם כחברי הועדה הרוחנית. ולמרות שבויקיפדיה לא מתייחסים למחאות אנונימיות, הרי שבחב"דפדיה מותר לקיים מאמר חז"ל: "קבל את האמת ממי שאמרה". להתראות - שיחה 12:54, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- מאחר ששמות הרבנים המכהנים כ'וועדה הרוחנית' לא ידועים, הרי שאני רואה באמירה הזו אמירת סרק. יחד עם זאת, הדיונים, גם הנעשים בדפי שיחה, הינם פומביים ולא בכדי. גם בהם יש לשמור על כללי שיחה נאותים ומכבדים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בחשוון ה'תשע"ו 12:45, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- חיים היקר, כתבתי לך את השורות ש'פגעו בכבודם של הרבנים' לפני שהתכתבנו דרך האימייל, ולכן כתבתי אותם בכוונה כאן ולא בשיחה:האוהל. אם האנונימי מתעקש לראות בשורות אלו דברים המיועדים לכל - הוא יכול למחות. בכל אופן, לדעתי אכן מתאים למחוק את השורות הללו. דברים כאלו אוכל לשלוח לתיבת הדוא"ל שלך. בהצלחה!--5778 - משיח נאו! - שיחה 11:32, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- משתמש 5778, זכותו של כל אחד להביע דעה בפורום הגלוי לעין כל. אנונימי, מחאה מאחורי מסכה היא חסרת משמעות. לגוף טענתך, אשמח לשמוע מי הם הרבנים שהוא פגע בכבודם? היכן ראית את שמות אותם הרבנים? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), א' בחשוון ה'תשע"ו 10:12, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- חבל, אנונימי, שאתה מתערב בשיחה אישית שנערכת בכוונה דווקא כאן ולא במקום ציבורי. נשמח אם לא תחזור על כך שוב.--5778 - משיח נאו! - שיחה 22:41, 13 באוקטובר 2015 (UTC)
נווווווווווווו
מחכים לך!--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 19:41, 4 ביולי 2016 (UTC)
- אני מחכה יחד איתך.--חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בסיוון ה'תשע"ו 06:19, 5 ביולי 2016 (UTC)
- למה?--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 11:41, 5 ביולי 2016 (UTC)
- למה שאתה מחכה לי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בסיוון ה'תשע"ו 17:30, 5 ביולי 2016 (UTC)
- לא הבנתי--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 18:03, 5 ביולי 2016 (UTC)
- לא נורא. העיקר שכולנו מחכים למשיח. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בסיוון ה'תשע"ו 18:10, 5 ביולי 2016 (UTC)
- , אבל בכל זאת אולי תתחיל לערוך באופן קבוע? אנחנו זקוקים לעזרתך!--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 11:46, 6 ביולי 2016 (UTC)
- צריך תכנית עבודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בסיוון ה'תשע"ו 21:19, 6 ביולי 2016 (UTC)
- בשלב ראשון לבטח היית נהנה להגיה את הערכים המומלצים, כאשר תמיד שאפת לשפר את רמתה של חב"דפדיה. הערך שעליו עובדים כעת הוא הערך ניצוץ משיח. אודה לך אם תגיהו. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 23:24, 6 ביולי 2016 (UTC)
- אז קדימה, לעבודה!--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 12:57, 7 ביולי 2016 (UTC)
- בשלב ראשון לבטח היית נהנה להגיה את הערכים המומלצים, כאשר תמיד שאפת לשפר את רמתה של חב"דפדיה. הערך שעליו עובדים כעת הוא הערך ניצוץ משיח. אודה לך אם תגיהו. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 23:24, 6 ביולי 2016 (UTC)
- צריך תכנית עבודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בסיוון ה'תשע"ו 21:19, 6 ביולי 2016 (UTC)
- , אבל בכל זאת אולי תתחיל לערוך באופן קבוע? אנחנו זקוקים לעזרתך!--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 11:46, 6 ביולי 2016 (UTC)
- לא נורא. העיקר שכולנו מחכים למשיח. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בסיוון ה'תשע"ו 18:10, 5 ביולי 2016 (UTC)
- לא הבנתי--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 18:03, 5 ביולי 2016 (UTC)
- למה שאתה מחכה לי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בסיוון ה'תשע"ו 17:30, 5 ביולי 2016 (UTC)
- למה?--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 11:41, 5 ביולי 2016 (UTC)
איות
אגב חיים ידידי, מתקיים דיון האם וילשאנסקי או ווילשאנסקי. יש לך ידיעה בנושא? שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ח' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 01:01, 14 ביולי 2016 (
- מבחינה דקדוקית בתחילת מילה צריכה להופיע רק וא"ו אחת. המשפחה כותבת את שמה עם יו"ד אחת רק אחרי הוא"ו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' בתמוז ה'תשע"ו 08:05, 14 ביולי 2016 (UTC)
- את המשפט השני לא הבנתי (לאפוקי מה?). שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ח' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 13:47, 14 ביולי 2016 (UTC)
- "ולי" לאפוקי "וילי". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' בתמוז ה'תשע"ו 14:01, 14 ביולי 2016 (UTC)
- תודה, כן נעשה. אגב, כמי שיצר את ערכי התאריכים היהודיים, אשמח לשמוע את דעתך ונימוקו עמו כאן חב"דפדיה:אולם דיונים#ימי חב"ד (?). שלום בוט2 - שיחה 05:45, 8 באוגוסט 2016 (UTC)
- "ולי" לאפוקי "וילי". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' בתמוז ה'תשע"ו 14:01, 14 ביולי 2016 (UTC)
- את המשפט השני לא הבנתי (לאפוקי מה?). שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ח' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 13:47, 14 ביולי 2016 (UTC)
- מבחינה דקדוקית בתחילת מילה צריכה להופיע רק וא"ו אחת. המשפחה כותבת את שמה עם יו"ד אחת רק אחרי הוא"ו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' בתמוז ה'תשע"ו 08:05, 14 ביולי 2016 (UTC)
- חיים, קרית מלאכי או קריית מלאכי? שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"א באב ה'תשע"ו, למניינם 19:37, 15 באוגוסט 2016 (UTC)