צריך להוסיף בערך זה או בערך בפני עצמו על יום צבאות השם, המתקיים בי"א בניסן.--כתית למאור - שיחה 00:04, 25 במרץ 2013 (IST)
- בתוכנית, בעז"ה. לענ"ד ראוי לערך בפני עצמו (וכל שנה יתרחב יותר), ואזכור בערך הנוכחי על הפעילות עם הפניה ל'ערך מורחב'. ואם כבר אזכור על פעילות, יש הרבה מה להוסיף (כמו תוכנית הראלי). הפצצת המעיינות • שנוזעל - בוא נתוועד • י"ד בניסן ה'תשע"ג 01:15, 25 במרץ 2013 (IST)
- עדיין לא ברור (גם לאחר העיון בדברי ר' דוד נחשון באינפו) מי אמר שהוא האחראי הבלעדי על צבאות ה' באה"ק.
- כל בי"ס בארץ, או שליח ובית חב"ד, השתמשו בסמל של צ"ה. צ"ה הוא מודל חינוכי ולא תנועת נוער רשמית.
- לתנועה שהקים ר' דוד נחשון קוראים "תנועת הנוער צבאות ה' שע"י ניידות חב"ד באה"ק".
- בכלל, בספר השלוחים כתוב ליד שמו "מנהל ניידות חב"ד באה"ק", ותו לא. וזוהי ראיה נוספת שפעילותו הינה במסגרת ניידות חב"ד, אך לא מעבר לכך.
- אם יש למישהו מה להגיב או להוסיף הוא מוזמן, אך לענ"ד הערך (כפי שהוא עתה) שגוי לחלוטין.--5778 - משיח נאו! - שיחה 20:30, 25 באפריל 2016 (UTC)
- די לכרזות. נסה להסביר, תודה.
- אני יודע בוודאות שביה"ס בצפת, למשל, מאז ומתמיד השתמש בסמל צ"ה, ללא שום תיאום עם נחשון.
- הפעילות זכתה לעידוד הרבי כמו כל פעילות במסגרת ניידות חב"ד. וכבר הבאתי ראיות לכך.
- אשמח אם תגיב ישירות לדברי.--5778 - משיח נאו! - שיחה 20:57, 25 באפריל 2016 (UTC)
- האמת היא, שעד ההתעוררות מחדש בשנות הסמ"ך הפעילות היחידה שלו עם ילדים חב"דיים היתה העיתון במחנה. ומלבד זאת כל הפעולות שלו היתה עם חוצה. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:01, 25 באפריל 2016 (UTC)
- ודאי, הפעילות מיועדת גם ובעיקר ל"חוצה". טענתי היא שזה היה במסגרת "ניידות חב"ד" בלבד, ולא כל שליח או ארגון שרוצה להשתמש בסמל ובמודל צריך לבקש את אישורו. לכן גם אין בזה שום השגת גבול.
- לעומת זאת, בערך נכתב שהוא מייסד ומקים תנועת צבאות ה' באה"ק.--5778 - משיח נאו! - שיחה 21:05, 25 באפריל 2016 (UTC)
- אני לא מנסה לשכנע, כי אין צורך. כל אחד יודע את המציאות שאם בשנת תשס"א, בעיצומה של תקופת השינה של צבאות ה', היו ניגשים לכל חסיד חב"ד באשר הוא ברחבי הארץ ושואלים אותו מי מנהל צבאות ה' בארץ הקודש - היתה לזה רק תשובה אחת. וזו בדיוק הסיבה שלמרות שהפנסאים מאוד רצו לקרוא לעצמם צבאות ה', הם לא עשו את זה כצעד ראשון כי ידעו שהם צריכים לקבל קודם כל לגיטימציה לפעילות ורק אחרי זה לנכס לעצמם את השם, אז מי שמנסה להיצמד לדקדוקי עניות, ואין עני אלא בדעת - שיערב לו. להתראות - שיחה 00:14, 26 באפריל 2016 (UTC)
- האמת היא, שעד ההתעוררות מחדש בשנות הסמ"ך הפעילות היחידה שלו עם ילדים חב"דיים היתה העיתון במחנה. ומלבד זאת כל הפעולות שלו היתה עם חוצה. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:01, 25 באפריל 2016 (UTC)
- השאלה אם אתה מחפש את האמת, או את מה שידעו כלל חסידי חב"ד, ומנסה להוכיח ממעשי הפנסאים...
- אני הבאתי ראיות. אם יש לך תשובה, או לאידך - ראיות נגדיות, אשמח שתכתוב. מעבר לזה - לכאורה מיותר. שנינו יודעים זאת מראש. בהצלחה.--5778 - משיח נאו! - שיחה 00:17, 26 באפריל 2016 (UTC)
- מה הצורך לחפש את האמת כשכולם יודעים אותה? אם השאלה היתה האם מותר לארגון כזה או אחר להשתמש בסמל, היית צודק, אבל אם השאלה היא מה הלגיטימיות של פעילות שמתיימרת במוצהר להחליף את הפעילות של דוד נחשון כדי שתהיה פעילות בלי 'יחי', אז אתה טועה ומטעה ביודעין ובמכוון. להתראות - שיחה 14:08, 26 באפריל 2016 (UTC)
- לא ממש הבנתי. בגלל שיש נפק"מ לארגון מסויים שהוזכר קודם, לכן העובדות יוצגו כאן באופן לא נכון ומדוייק? אשמח שתבהיר לי כוונתך.--5778 - משיח נאו! - שיחה 16:59, 26 באפריל 2016 (UTC)
- מה הצורך לחפש את האמת כשכולם יודעים אותה? אם השאלה היתה האם מותר לארגון כזה או אחר להשתמש בסמל, היית צודק, אבל אם השאלה היא מה הלגיטימיות של פעילות שמתיימרת במוצהר להחליף את הפעילות של דוד נחשון כדי שתהיה פעילות בלי 'יחי', אז אתה טועה ומטעה ביודעין ובמכוון. להתראות - שיחה 14:08, 26 באפריל 2016 (UTC)
רשת מחנות הקיץ
נראה שיש לפתוח ערך מורחב על "רשת מחנות הקיץ בארץ הקודש שע"י תנועת הנוער צבאות השם בארץ הקודש".