ב"ה ג' בתשרי ה'תשפ"ה

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
תיבות משתמש
משתמש זה מאמין ובטוח שביום ג' בתשרי ה'תשפ"ה הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
משתמש זה ישמח לשמוע על חנוכת הארמון למלך המשיח


הרבי בשעת אמירת מאמר

אנו נמצאים כעת ברגעי ההכנה האחרונים לקראת הגאולה האמיתית והשלימה, אי לכך ובהתאם לזאתך אני שמח להצטרף לחב"דפדיה האנצקלופדיה החב"דית היחידה ברשת ולהשתדל להוסיף ערכים כככל יכולתי ובכך להכין את העולם לקראת הגאולה, יחי המלך המשיח.


לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
מתחילין "מזמור לדוד" ולא "לכו נרננה", וכן בכל שבת מוצאי יום טוב. הפטורה: שובה יכשלו בם. מי אל כמוך מימי קדם.

ביחידות הצמח צדק אצל רבינו הזקן ב' תצא בשישי באלול תקס"ד סיפר לו רבינו: שבת פרשת תבוא תקכ"ח אמר מורי ורבי תורה, והתחלתה: "ושבת עד הוי"ה אלוקיך", וביאר כי עבודת התשובה צריכה להיות עד אשר 'הוי"ה', שהוא למעלה מהעולמות, יהיה 'אלוקיך', אלוקים בגמטריא הטבע, "בראשית ברא אלקים".

כל החבריא קדישא היו בהתעוררות גדולה מתורה ההיא. הרב הצדיק רבי משולם זוסיא מאניפולי אמר, כי הוא אינו יכול להגיע למעלת תשובה כזו, ועל כן יחלק את התשובה לחלקים, כי תשובה - ראשי תיבות:

ת, "תמים תהיה עם הוי"ה אלוקיך". ש, "שויתי הוי"ה לנגדי תמיד". ו, "ואהבת לרעך כמוך". ב, "בכל דרכיך דעהו". ה, "הצנע לכת עם אלוקיך".

כשסיפר לי אבי אדמו"ר את הנזכר לעיל, סיים: תיבת תשובה צרופה מחמש אותיות, אשר כל אות הוא דרך ואופן בעבודת התשובה, וביאר באריכות חמשה האופנים וכולם באים מכוח אל הפועל על ידי עבודת התפילה.


ערכים שיצרתי

אבן השתיה

קישורים