שיחת משתמש:הנחה
שלום הנחה, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
--יוסי ג - שיחה 20:54, 30 באוקטובר 2014 (UTC)
למה להרוס
יש הרבה ערכים שערכת אחרון, וכל הקישורים והתבניות שבורות, לדוגמא פסח, אולי יש לך בעיה במחשב, להבא מומלץ לפני השמירה ללחוץ על 'תצוגה מקדימה' ולראות איך זה נראה, תנסה לתקן.--חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 17:03, 7 באפריל 2015 (UTC)
- חוץ מפסח לא ראיתי עוד בעיה שיצרתי והביטוי שלך "למה להרוס" לא מתאים כלל (ומזלזל), בפרט אם תראה את תגובתי שם בדף השיחה שהטעות אינה כלל באשמתי כי אם של חברת אתרוג שמשום מה חסמה את העריכה ואין לי אפשרות לתקן (ומה לעשות שאני לא משתמש בגלישה אחרת...) ואדרבה עם הינך גולש באינטרנט אחר (לא חסום...) תתקן (ומיד אח"כ תתקשר לאתרוג ותעשה מנוי..)--הנחה - שיחה 17:17, 7 באפריל 2015 (UTC)
ניסוח
תגיד, יש לך מושג איך אפשר לנסח את המשפט הבא (הועתק מוויקיפדיה)
- "חז"ל מסבירים שהשם "אבן השתייה" הוא על שם ש"ממנה הושתת העולם"[3], כלומר ממקום זה התחילה בריאת העולם[4] וממנה התפשט העולם.
כמה מן המפרשים פירשו שהכוונה היא ליסוד העולם במובן הרעיוני, שכן "מקום העבודה הוא יסוד העולם",[5]"
(המילים "במובן הרעיוני" אינם משקפות את האמת, שבאמת זה כך, ונראה כמשהו סמלי)--מנחם מענדל - שיחה 14:01, 29 ביולי 2015 (UTC)
- לא ברור כ"כ הבעיה הרי סו"ס הכוונה היא שזה באמת לא כך כמובן באמת הגשמית (רק שויקופדים בדרך כלל כפי הנראה מאוד 'חומריים' ממילא כל דבר של "רעיון" פילוספי מלכתחילה אינו אמיתי כאמיתיות החומר (כמובן, לשיטתם) וכנראה זה מה שמפריע לך לכן אולי אפשר לחפש הרחבה וביאור ברעיון, מדוע באמת העבודה היא יסוד העולם? וזה יחזק שבמובן הרוחני והרעיוני הוא 'באמת' היסוד תנסה לעיין שם במאיר או בפי' המשניות).--הנחה - שיחה 14:09, 29 ביולי 2015 (UTC)
בקשתך בבקשות ממפעיל
האם הבקשה עוד אקטואלית, והאם הקובץ שוה כ"כ להוסיף אותו במיוחד לרשימה (זו טרחה מיוחדת ולא מדובר באתר קבוע) שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 05:34, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- האמת שזה מאוד מתסכל שאין מפעיל מערכת שפעיל באופן קבוע. אני עכשיו לא זוכר מה הם הקבצים האלו ולא זוכר היכן ציינתי אליהם וחבל.. (יש הרבה אתרים שחבל שאינם פתוחים)
- אם זה לא קשה כדאי שתאשר..--הנחה - שיחה 09:31, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
- שלום הנחה. אני לא חושב שטעיתי בכך שהגנתי על הערך, אין בכך שום הכרעה בין הצדדים ח"ו, אבל במצב של מלחמת עריכה הרי ממילא לא היה אף אחד מרויח. חשוב לעצמך, האם זה הגיוני שהערך ישתנה כל כמה דקות על ידי משתמש אחר? הבה נמתין למשתמשים נוספים שיעסקו בענין או לבורר, ובנתיים נשאיר אותו למנוחה, לא הגיוני?
אך אני מבקש להתנצל בפניך על כך שלא הגבתי לך לפני שהגנתי על הערך. חשבתי שזה מובן מאליו כי לאחר שהדיון נפתח וגם שטרן התחיל להגיב בו, אפשר להשאיר את הערך למנוחה עד שידונו על הנושא. איני רוצה לגרום ח"ו עגמת נפש לכבודו. אך גם אין לי מספיק זמן להכנס לדיונים ארוכים האם יש חובה לערוך דיון או לא. זה ממש לא נמנה על סדר היום שלו. בזמן הזה אני מעדיף לעסוק בדברים חשובים אחרים, שיקרבו את ביאתו של מלך המשיח, ולו בכמה דקות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בטבת ה'תשע"ו, למניינם 14:20, 13 בדצמבר 2015 (UTC)