@ינון גלעדי: אני נגד ערכים כאלו - שמטרתם רק לבאר את המצווה שבדרך מצוותיך!!!
צריך לכתוב ערך על נגעי אדם, ולכתוב ערך על תגלחת המצורע או על טהרת המצורע, ומלבד הנגלה, להסביר גם בחסידות!! • כתית למאורבית הבד 22:34, 10 בנובמבר 2016 (UTC)

אני חושב שזה לא פחות חשוב מערך על תניא - פרק י"ג וכיו"ב, זהו נושא שלם בהנהגה של חסיד, שמרוכז ומסוכם במאמר אחד. זה כמו לכתוב ערך על מאמר וידעת מוסקבה של הרבי הרייצ ינון גלעדי - שיחה 23:08, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
ובכן, ראשית כל, הערכים הנ"ל משוועים לטיפול ומגע יד אדם. שנית, אם אתה רוצה, אפשר להוסיף בערך על דרך מצותיך בסופו פסקאות של מצוות חשובות.
הסברא שלי היא מאוד פשוטה: שם זה שמור לערך על המצווה עצמה או על תוכנה ברוחניות, ואי אפשר ל"תופסו" על ידי ערך שהוא סיכום.
אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • כתית למאורבית הבד 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
בעד ערך שעוסק במצווה עצמה ולא בביאורה בדרמ"צ (הביאור כבר מופיע, חלקית לפחות, בערך פרנסה ושם מקומו. אולי להרחיב גם בשערות וכד').
מר ינון גלעדי, אתה מוזמן להרחיב בביאורי הצ"צ הנפלאים שבספר דרך מצוותיך, אבל אך ורק בתוך הנושאים אליהם הם קשורים. אם זה בערך המצוה עצמה (טומאת מצורע - בערך נגעים, וציצית - בערך ציצית); או בנושאים שייכים (טומאת מצורע - בערך רצוא ושוב, וציצית - בערך עולם הבא). אבל הקטגוריה דרך מצוותיך מיותרת בעליל, ואבקש מחיקתה המיידית. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:03, י' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
חזרה לדף "מצוות תגלחת מצורע".