@ינון גלעדי: אני נגד ערכים כאלו - שמטרתם רק לבאר את המצווה שבדרך מצוותיך!!!
צריך לכתוב ערך על נגעי אדם, ולכתוב ערך על תגלחת המצורע או על טהרת המצורע, ומלבד הנגלה, להסביר גם בחסידות!! • כתית למאור • בית הבד 22:34, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
- אני חושב שזה לא פחות חשוב מערך על תניא - פרק י"ג וכיו"ב, זהו נושא שלם בהנהגה של חסיד, שמרוכז ומסוכם במאמר אחד. זה כמו לכתוב ערך על מאמר וידעת מוסקבה של הרבי הרייצ ינון גלעדי - שיחה 23:08, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
- ובכן, ראשית כל, הערכים הנ"ל משוועים לטיפול ומגע יד אדם. שנית, אם אתה רוצה, אפשר להוסיף בערך על דרך מצותיך בסופו פסקאות של מצוות חשובות.
- הסברא שלי היא מאוד פשוטה: שם זה שמור לערך על המצווה עצמה או על תוכנה ברוחניות, ואי אפשר ל"תופסו" על ידי ערך שהוא סיכום.
- אדרבה, תכתוב ערך על התגלחת ועל פרטיה, ותוסיף בסופו את העניין בפנימיות העניינים על פי ביאור הצמח צדק.. • כתית למאור • בית הבד 00:37, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
- ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
- בעד ערך שעוסק במצווה עצמה ולא בביאורה בדרמ"צ (הביאור כבר מופיע, חלקית לפחות, בערך פרנסה ושם מקומו. אולי להרחיב גם בשערות וכד').
- מר ינון גלעדי, אתה מוזמן להרחיב בביאורי הצ"צ הנפלאים שבספר דרך מצוותיך, אבל אך ורק בתוך הנושאים אליהם הם קשורים. אם זה בערך המצוה עצמה (טומאת מצורע - בערך נגעים, וציצית - בערך ציצית); או בנושאים שייכים (טומאת מצורע - בערך רצוא ושוב, וציצית - בערך עולם הבא). אבל הקטגוריה דרך מצוותיך מיותרת בעליל, ואבקש מחיקתה המיידית. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 01:03, י' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
- ינון, גם אני חושב שכתית צודק, הצעתי לפניך עריכה של הערך כביאור על המצוה עצמה, אבקש לשמוע את חוות דעתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:51, 11 בנובמבר 2016 (UTC)