שיחה:עתיד חזיר להטהר
ציטוט מתוך הערך
הסביר הרבי, אשר אי אפשר לומר שישתנו הסימנים בחזיר (כי אז איננו חזיר), אלא יהיה זה חידוש בהלכה על ידי בית דין חדש הגדול בחכמה ובמניין. אך חסר שם הביאור בזה.
. נראה לי להוריד מגוף הערך כל זמן שאין איזשהו ביאור בעניין.--הנחה - שיחה 15:03, 1 ביוני 2016 (UTC)
תודה רבה לעורך הנכבד
יש לשקול אולי להעמיד ערך זה כערך מומלץ! --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ג' בסיוון ה'תשע"ו, למניינם 17:38, 9 ביוני 2016 (UTC)
- תודה לך, אכן ראוי לדעתי לקדם ערכים לכיוון ערך מומלץ, (אולם יש להשגיח להעלות את הערכים לרמה של ערך מומלץ ולא הפוך...) ואכן השתדלתי למלאות את הערך, עם זאת כנראה שעדיין יש אפשרות לשפר וחשוב שיעברו עליו וידונו על פרטיו. קשה גם קצת להפוך אותו לערך מומלץ כל זמן שלא קיים ערך מלא על מצוות בטילות לעתיד לבוא.--הנחה - שיחה 00:29, 10 ביוני 2016 (UTC)
- לענ"ד - יותר לכיוון של מובחר --מה עם ההתגלות? - שיחה, 01:02, ד' בסיוון, ה'תש"ף 01:02, 27 במאי 2020 (IST)
דרוש ביאור
מפני מה יותר החזיר בימות המשיח בתקופה הא' בעוד העברת הטומאה לגמרי תהיה בתקופה הב'?--הנחה - שיחה 09:39, 13 ביוני 2016 (UTC)
- אוי"ל ע"ד הנדה שמבואר בביאוה"ז לצ"צ ע' תתקמ"ה ובלקו"ש חי"ד הע' 59 ועוד שזה קשור עם העברת הטומאה שנעשית בחטא עה"ד. ומבואר באג"ק ח"ג ע' קנג שביטול איסור זה יהי' בתקופה הא' וא"כ זהו קשור עם העברת הטומאה בישראל כידוע ש: א. לפני חטא עה"ד הי' רע אלא שלא הי' מעורב עם הטוב ובמילא לא היתה אפשרות לאדם לחטוא (אלא שהציץ למקום הקליפות. ב. שבתקופה הא' יהי' העברת הרע מישראל (ראה אג"ק חי"ז ע' שנ"ז ועוד). ויש להאריך ואכ"מ וראה גם ימות המשיח בהלכה ח"א סי' נ' וח"ב סי' נ"ג מופיע באתר תורת הגאולה שחב"דפדיה חוסם בנתיים--מה עם ההתגלות? - שיחה, 01:02, ד' בסיוון, ה'תש"ף 01:02, 27 במאי 2020 (IST)
דקדוק
מבחינה דקדוקית השם נכון? --הנחה - שיחה 17:06, 15 באוגוסט 2016 (UTC)