משתמש:ב. א. א.: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 137: שורה 137:
*[[רשת חינוך חב"ד]]
*[[רשת חינוך חב"ד]]
*[[מודיעין עילית]]
*[[מודיעין עילית]]
*[https://col.org.il/news/129544 לראשונה: ההתוועדות של פורים תשמ"ו בתרגום מלא לעברית{{COL}}]
}}
}}



גרסה מ־23:45, 7 בפברואר 2024

ב"ה היום ח' בחשוון ה'תשפ"ה.

שלום וברכה!

ברוכים הבאים לדף המשתמש שלי

הרבי בשעת אמירת השיחה הידועה בכ"ח ניסן תנש"א
ציור המתאר את המצור על ירושלים

ניתן לפנות אלי במייל: osofos226@gmail.com

משתמש זה ערך
למעלה מ-אלפיים עריכות
בחב"דפדיה ורשאי להציג תג עיטור זה בדף המשתמש שלו .

ציוני דרך בחב"דפדיה

תשפ"ב

תשפ"ג

  • במוצאי י' שבט ע"ג שנה לנשיאות הרבי - עריכה ה4000.
  • כ"ד אייר - עריכה ה5000.
  • ג' אלול - עריכה ה6000.

תשפ"ד

  • ט"ז טבת - עריכה ה7000.

ערכים שיצרתי

מיוחד:דפים המתחילים ב/משתמש:ב. א. א.

אישים

מוסדות

ספרים

מושגים

ניגונים

כללי

אשמח אם תעזרו לי בערכים הבאים

בשבילי

קטגוריה:ליובאוויטש

להשיג

להשלים את הע"א מוסדות שנבנו בהוראת הרבי כמתנה ליום הולדתו לכבוד שנת השבעים תשל"ב

ערכים בעבודתי כרגע

ערים

כללי

מושגים

אישים

בעריכה:

הידעת?

הבהרה: המידע בחב"דפדיה נועד להעשרה בלבד ואין לראות בו פסיקה הלכתית.

קישורים לשימוש אישי

תיבות משתמש

תיבות משתמש
משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
משתמש זה הוא חסיד חב"ד ומשתדל לקיים את הוראות הרבי מליובאוויטש ולהביא לימות המשיח.


משתמש זה לומד בישיבת תומכי תמימים המרכזית - 770
משתמש זה מקפיד לטבול במקווה כל בוקר
משתמש זה יוצא מדי שבוע למבצע תפילין ובכך מכין את העולם לגאולה
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד את תורת החסידות
משתמש זה רושם ילדים בספר התורה לילדי ישראל
משתמש זה מגלה עניין רב בכתבי יד קודש של נשיאי חב"ד
למשתמש זה חשובים ביותר שלושת השלמויות עליהם דיבר ועורר הרבי רבות: שלימות התורה, שלימות העם, ושלימות הארץ
משתמש זה משתדל לכתוב ערכים ע"פ פסיקת השולחן ערוך .
האינטרנט שלי מסונן בסינון חב"ד
דער באַניצער פאַרשטייט דעם רבי'נס שפראַך
משתמש זה אוהב במיוחד היסטוריה חב"דית, ומשקיע בתכונה זו מרץ רב!
משתמש זה הוא בעל ידע בהיסטוריה חסידית
משתמש זה קיבל הרשאה להעלאת קבצים וישמח לעזור בכך.
משתמש זה מקפיד לשים צדקה לפני התפילה
משתמש זה גר בארץ הקודש
משתמש זה גר בבירת חסידי חב"ד בארץ ובעולם - כפר חב"ד - "כאן צווה ה' את הברכה"
משתמש זה ערך 7000 עריכות למען חב"דפדיה
משתמש זה העלה 40 תמונות לערכים ללא תמונה.
משתמש זה הוא מעלה קבצים!

משתמש זה שייך לחב"דפדים פעילים ‎‏

דברים שלא ידעתם על חב"דפדיה

נכון ליום ח' בחשוון ה'תשפ"ה,

יש בחב"דפדיה 67,369 דפים,

שעברו 729,788 עריכות,

מתוכם 11,257 ערכים.

  • ישנם 4,665 משתמשים רשומים.
תחזוקת ערכים

נכון🔄 ליום שבת ח' בחשוון ה'תשפ"ה09 בנובמבר 2024 בשעה 07:42 יש בחב"דפדיה ערכים שדורשים:

עריכה שכתוב עדכון פישוט השלמה הרחבה איחוד פיצול שם עיצוב הבהרה מקורות בדיקה העברה חשיבות הצבעה
163 93 68 11 687 142 5 3 1 0 346 687 0 0 6 0
נכון🔄 ליום שבת ח' בחשוון ה'תשפ"ה09 בנובמבר 2024 בשעה 07:42 קיימים בחב"דפדיה
משתמשים רשומים
משתמשים פעילים
בדוקי עריכות
עורכי ממשק
מנטרים
מפעילי מערכת
בירוקרטים
בודקים
בוטים
ערכים
קבצים
כל העריכות
כל הדפים
ערכים מומלצים
4,665 115 7 5 9 10 3 1 6 11,257 13,602 729,788 67,369 5
קישור לאתר רבי דרייב קישור לאתר מפתח קישור לאתר בית חב"ד קישור לערך: אתר 770live

הערות שוליים

  1. 1.0 1.1 בעריכה בה אני כותב את שורות אלו...
  2. שאמר זאת על בית חב"ד 770 (חדר השידורים)

היום יום

לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
'מצוה' לשון צוותא וחיבור, והעושה מצוה מתחבר עם העצמות ברוך הוא, שהוא המצווה את הציווי הוא. וזהו "שכר מצוה מצוה", דזה מה שנתחבר עם עצמות אין סוף מצווה הציווי, זהו שכרו.

ויובן במשל גשמי: איש פשוט ביותר יש לו ביטול פנימי אל החכמה ומעלת חכם, בביטול דהעדר תפיסת מקום לגמרי וכן גם בהרגש ההחכם הרי איש הפשוט אינו נכנס אצלו בגדר אנושי כלל - ואין זה דמבטלו ודוחה אותו, חס ושלום, דזהו מידה רעה - ונחשב בעיניו שאין לו קשר של יחס עמו כלל. והיה כאשר החכם יצווה לאיש הפשוט לעשות איזה דבר בשבילו, הנה בציווי זה נולד מציאותו של האיש הפשוט, הן לעצמו - שמרגיש מציאותו אשר ההוא יכול לקיים מצות החכם ולו ציווה החכם לעשות דבר, והן בעיני החכם נחשב למציאות אשר אליו ידבר ויצווה, ולבד זאת הרי ציווי זה מאחד החכם הרם ונעלה עם ההאיש הפשוט ביותר, והנמשל המובן.

ומובן גם כן אשר ביחס להנ"ל, אין הבדל כלל במה יהיה הציווי, אם דבר גדול ונעלה או קטן ופשוט.