שיחה:דוד פוזנר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏תשובה: פסקה חדשה)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 2: שורה 2:
יש"כ על כתיבת הערך, אך על אדם בן 30 אין צורך להתייחס לכאדם בן 50.. מחקתי מספר פרטים. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(23:23, י"ג בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
יש"כ על כתיבת הערך, אך על אדם בן 30 אין צורך להתייחס לכאדם בן 50.. מחקתי מספר פרטים. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(23:23, י"ג בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.


== תשובה ==
 


על כ״ק ידיד נפשי העוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל הרב יוסף בן הרב מלמד שיל״ו
על כ״ק ידיד נפשי העוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל הרב יוסף בן הרב מלמד שיל״ו
שורה 12: שורה 12:
וזה שכתבת בזה״ל ״הוא לא אדומ״ר״ עכ״ל, כבר ביאר כ״ק אד״ש מה״מ בספר השיחות תשנ״ב שיש כח לכל אחד ואחד מישראל לקחת את התואר אדמו״ר (ובכלל לגדולת דעתי הוא כן אדמו״ר, והוא אפילו נוהג כמנהגי הרבי שיל״ו בכמה וכמה ענינים, כגון לשים את הפיאות מאחורי האוזן ולהלביש חליפה של שתי צדדים ומדי פעם מעודד בידו הקדושה כמנהג הרבי שיל״ו. ואפילו במקרה שאתה מתנגד לדעה זו(וכמובן איני חושד בך ח״ו וח״ו) עדין לא ראוי לכתוב שהוא לא אדמור משום שלכלי עלמא זהו ספק וד״ל)
וזה שכתבת בזה״ל ״הוא לא אדומ״ר״ עכ״ל, כבר ביאר כ״ק אד״ש מה״מ בספר השיחות תשנ״ב שיש כח לכל אחד ואחד מישראל לקחת את התואר אדמו״ר (ובכלל לגדולת דעתי הוא כן אדמו״ר, והוא אפילו נוהג כמנהגי הרבי שיל״ו בכמה וכמה ענינים, כגון לשים את הפיאות מאחורי האוזן ולהלביש חליפה של שתי צדדים ומדי פעם מעודד בידו הקדושה כמנהג הרבי שיל״ו. ואפילו במקרה שאתה מתנגד לדעה זו(וכמובן איני חושד בך ח״ו וח״ו) עדין לא ראוי לכתוב שהוא לא אדמור משום שלכלי עלמא זהו ספק וד״ל)


ומשום כל הנ״ל אנכי מוסיף את ״דעותיו״ ואת ״שיטת לימודו״ ועוד קצת (ולכלי עלמא אוספת תוכן לא יזיק) [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 22:59, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג 22:59, 4 ביוני 2023 (UTC)
ומשום כל הנ״ל אנכי מוסיף את ״דעותיו״ ואת ״שיטת לימודו״ ועוד קצת (ולכלי עלמא אוספת תוכן לא יזיק)  
אני הק׳ פרוש 24-7 [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 22:59, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג 22:59, 4 ביוני 2023 (UTC)

גרסה מ־02:01, 5 ביוני 2023

אל כבוד הרב פרוש

יש"כ על כתיבת הערך, אך על אדם בן 30 אין צורך להתייחס לכאדם בן 50.. מחקתי מספר פרטים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:23, י"ג בסיוון, ה'תשפ"ג).


על כ״ק ידיד נפשי העוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל הרב יוסף בן הרב מלמד שיל״ו

ראהתי מה שכתבת אשר אין להתייחס לאדם בן 30 כאדם בן 50. וכמובן שאנכי מסקים בדבר.

אבל נראה לי שצריך לבהר שאין רבינו פויזנער קרנו תרום בכבוד שיל״ו סתם אדם ככל אדם אשר תימצה בשוק ח״ו כו׳. ולגדולת דעתי כבר אקדימוך חסידי גור באמרם אל האמרי אמת זצוקללה״ה נבג״מ זי״ע שאינם צריכים לאתייחס אליו כאדמו״ר משום שאינו זקן בא בימים ואין קמטים במיצחו, ותירץ את המשל הידוע וכו׳. ובדרך זו גם רבינו פי שיל״ו כבר נולד על ההר, וצבע הזקן לא מעלה ולא מוריד וק״ל. (ויש מקום לומר שזה שהאדם זקן דווקא מפחית את כבודו, על דרך מה שכתוב במס׳ הוריות דף ד׳ ע״ב במשנה או זקן שלא ראוי לבנים עיי״ש שלא יכול לפסוק, וכן בכמה מקומות בש״ס ואכמ״ל.)

וזה שכתבת בזה״ל ״הוא לא אדומ״ר״ עכ״ל, כבר ביאר כ״ק אד״ש מה״מ בספר השיחות תשנ״ב שיש כח לכל אחד ואחד מישראל לקחת את התואר אדמו״ר (ובכלל לגדולת דעתי הוא כן אדמו״ר, והוא אפילו נוהג כמנהגי הרבי שיל״ו בכמה וכמה ענינים, כגון לשים את הפיאות מאחורי האוזן ולהלביש חליפה של שתי צדדים ומדי פעם מעודד בידו הקדושה כמנהג הרבי שיל״ו. ואפילו במקרה שאתה מתנגד לדעה זו(וכמובן איני חושד בך ח״ו וח״ו) עדין לא ראוי לכתוב שהוא לא אדמור משום שלכלי עלמא זהו ספק וד״ל)

ומשום כל הנ״ל אנכי מוסיף את ״דעותיו״ ואת ״שיטת לימודו״ ועוד קצת (ולכלי עלמא אוספת תוכן לא יזיק) אני הק׳ פרוש 24-7 כ״ק הרשנ״פ שיל״ו - שיחה, 22:59, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג 22:59, 4 ביוני 2023 (UTC)