שיחה:יחזקאל סופר: הבדלים בין גרסאות בדף
יוסף בן מלמד (שיחה | תרומות) (←הערה) |
חב"דפדי פעיל (שיחה | תרומות) (←הערה) |
||
שורה 24: | שורה 24: | ||
:::::אין שום סתירה בין השימוש בתואר "נשיא דורנו" לבין השיטה אותה פורש בספריו הידועים. אלא שמעולם לא הכרת את שיטתו אלא מהשמועות המסתובבות ולא מהמקורות (לא שאני ממליץ לקרוא...). [[משתמש:בא מועד|בא מועד]] • [[שיחת משתמש:בא מועד|שו"ת]] • כ"ד באייר ה'תשפ"ג ליצירה | 06:21, 15 במאי 2023 (UTC) | :::::אין שום סתירה בין השימוש בתואר "נשיא דורנו" לבין השיטה אותה פורש בספריו הידועים. אלא שמעולם לא הכרת את שיטתו אלא מהשמועות המסתובבות ולא מהמקורות (לא שאני ממליץ לקרוא...). [[משתמש:בא מועד|בא מועד]] • [[שיחת משתמש:בא מועד|שו"ת]] • כ"ד באייר ה'תשפ"ג ליצירה | 06:21, 15 במאי 2023 (UTC) | ||
::::::{{א|חב"דפדי פעיל}}, אני סבור שדבריו של רי"ס מספיק חמורים ללא שתוסיף עליהם את מה שאתה '''רוצה''' לחשוב עליו. ידוע המנהג הנלוז להוציא שם רע על כל מי שלא מוצא חן בעינינו, אך אני לא סבור שזו דרכה של חב"ד, וודאי לא של מי שרוצה ומנסה לחיות משיח. אני מצפה לציון מדויק לעמוד בה טוען הרי"ס את הדברים אותם אתה מייחס אליו. [[משתמש:בא מועד|בא מועד]] • [[שיחת משתמש:בא מועד|שו"ת]] • י' בסיוון ה'תשפ"ג ליצירה | 07:52, 30 במאי 2023 (UTC) | ::::::{{א|חב"דפדי פעיל}}, אני סבור שדבריו של רי"ס מספיק חמורים ללא שתוסיף עליהם את מה שאתה '''רוצה''' לחשוב עליו. ידוע המנהג הנלוז להוציא שם רע על כל מי שלא מוצא חן בעינינו, אך אני לא סבור שזו דרכה של חב"ד, וודאי לא של מי שרוצה ומנסה לחיות משיח. אני מצפה לציון מדויק לעמוד בה טוען הרי"ס את הדברים אותם אתה מייחס אליו. [[משתמש:בא מועד|בא מועד]] • [[שיחת משתמש:בא מועד|שו"ת]] • י' בסיוון ה'תשפ"ג ליצירה | 07:52, 30 במאי 2023 (UTC) | ||
:::::::לא הוספתי, זה מה שהיה כתוב שם לפנ"ז. ומישהו מחק. {{משתמש:חב"דפדי פעיל/חתימה}} 12:12, י"א בסיוון, ה'תשפ"ג ''<font size="1">(31 במאי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] |
גרסה מ־14:12, 31 במאי 2023
לעניות דעתי - אין "מצוה" להתייחס לכל הקשת הרחבה של הנושא. כחסידים, כדאי לגעת בעניינים החיוביים המאפיינים כל חסיד, בלי להיכנס לכל ה... של הענין. כך לענ"ד, אשמח לשמוע דעתם של האחרים. יואל
- צודק. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- יש כאן קצת הגזמה, אדם שיצא במוצהר שהרבי לא מלך המשיח ואף בזמנו פרסם דברים כגון שצריך למנות רבי חדש וכו' וכו' מביאים אותו כאן כאילו הכל בסדר עם איזה רבע התייחסות לכך שיש לו דעה "הנחשבת חריגה" במקום לכתוב על זה איזה פרק חריף ביותר בנושא. --מענדי ר. - שיחה 20:54, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
- הוא לא מאמין בעצמו למילה ממה שכתוב שם.. ואגב, כמה וכמה שמעו זאת מפיו.. • כתית למאור • בית הבד 21:47, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
- יש כאן קצת הגזמה, אדם שיצא במוצהר שהרבי לא מלך המשיח ואף בזמנו פרסם דברים כגון שצריך למנות רבי חדש וכו' וכו' מביאים אותו כאן כאילו הכל בסדר עם איזה רבע התייחסות לכך שיש לו דעה "הנחשבת חריגה" במקום לכתוב על זה איזה פרק חריף ביותר בנושא. --מענדי ר. - שיחה 20:54, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
"אתה הראית לדעת..."
כמדומה לי ששם הספר הוא "כי במשיח אי אפשר כבר לגעת". אין לפני כרגע את הספר, האם מישהו יכול להוסיף מידיעותיו? חסיד חב"ד (שיחה)
התוכן של הספר ככל הידוע לי אינו "לבאר את גדרו של משיח", אלא כפי שהיה כתוב קודם לכן "בנושא הרבי כמלך המשיח". הוא לא מדבר שם על "מדוע הרבי משיח" אלא על הצורך להכיר בו.--יוסי ג. בשם משתמש:ד. שטרן
הערה
אני הבנתי שכיום הוא חזר בו כבר מדעותיו הקודמות (מפי כו"כ מאנ"ש והת')... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:56, ו' בטבת, ה'תשפ"א
בפועל שמעתי שהוא עדיין נותן לאנשים את הספר במאי קמיפלגי...-- נכתב ע"י מה עם הארמון? ששכח לחתום את שמו.
זה ש'שמעת' לא מראה ולא מחייב שאכן זה מה שנעשה שהרי יש לו שונאים וכידוע הדין שאם יש שונאים בעיר אזי אין מתייחסים לשמועות. ובמובן מסויים השכל הפשוט אומר שאדרבה ודאי שזה שקר והבל וק"ל. אני הק' שמעתי ממנו בעצמי שחזר בו מדבריו בספר 'במאי קמיפלגי' והוא עצמו לא מבין מדוע כתב דברי הבל כאלו. בברכת 'וכל הזדים מהרה יכרתו'. --זיכער - שיחה, 14:53, ט"ו באב, ה'תשפ"ב 14:53, 12 באוגוסט 2022 (UTC)
- ואילו אני שמעתי שכבר אז הוא לא באמת האמין במה שכתב, אלא כתב מסיבה צדדית ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • ט"ו באב ה'תשפ"ב • 15:46, 12 באוגוסט 2022 (UTC)
- ואני שמעתי את המחבר חוזר על דעותיו הכפרניות הללו (בעניין מממלא מקום לרבי רח"ל וכו) לפני כחודש וחצי במעמד כמה וכמה תמימים בבית כנסת מרכזי של קהילת חב"ד חשובה. קיצער לא חזר בו ולא נעליים--חייל של המלך - שיחה, 18:45, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 18:45, 13 באוגוסט 2022 (UTC)
- האמת היא, שדעותיו של נשוא הערך מורכבות יותר מההגדרות השטחיות בהן מתייגים אותו רוב חסידי חב"ד (שלא קראו את ספרו בעיון). ולכן בכל פעם משמעים ממנו דברים אחרים, לפי המצב והעניין. בברכה, בא מועד • שו"ת • כ"ו באלול ה'תשפ"ב ליצירה | 14:33, 22 בספטמבר 2022 (UTC)
- בחוברת שהוציא לקראת הקהל פ"ג איזכר את כ"ק אדמו"ר עם התואר "נשיא דורנו", כי לא ידח ממנו נידח...--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 08:31, כ"ג באייר, ה'תשפ"ג 08:31, 14 במאי 2023 (UTC)
- אין שום סתירה בין השימוש בתואר "נשיא דורנו" לבין השיטה אותה פורש בספריו הידועים. אלא שמעולם לא הכרת את שיטתו אלא מהשמועות המסתובבות ולא מהמקורות (לא שאני ממליץ לקרוא...). בא מועד • שו"ת • כ"ד באייר ה'תשפ"ג ליצירה | 06:21, 15 במאי 2023 (UTC)
- חב"דפדי פעיל, אני סבור שדבריו של רי"ס מספיק חמורים ללא שתוסיף עליהם את מה שאתה רוצה לחשוב עליו. ידוע המנהג הנלוז להוציא שם רע על כל מי שלא מוצא חן בעינינו, אך אני לא סבור שזו דרכה של חב"ד, וודאי לא של מי שרוצה ומנסה לחיות משיח. אני מצפה לציון מדויק לעמוד בה טוען הרי"ס את הדברים אותם אתה מייחס אליו. בא מועד • שו"ת • י' בסיוון ה'תשפ"ג ליצירה | 07:52, 30 במאי 2023 (UTC)
- לא הוספתי, זה מה שהיה כתוב שם לפנ"ז. ומישהו מחק. ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 12:12, י"א בסיוון, ה'תשפ"ג (31 במאי למניינם), ימות המשיח
- חב"דפדי פעיל, אני סבור שדבריו של רי"ס מספיק חמורים ללא שתוסיף עליהם את מה שאתה רוצה לחשוב עליו. ידוע המנהג הנלוז להוציא שם רע על כל מי שלא מוצא חן בעינינו, אך אני לא סבור שזו דרכה של חב"ד, וודאי לא של מי שרוצה ומנסה לחיות משיח. אני מצפה לציון מדויק לעמוד בה טוען הרי"ס את הדברים אותם אתה מייחס אליו. בא מועד • שו"ת • י' בסיוון ה'תשפ"ג ליצירה | 07:52, 30 במאי 2023 (UTC)
- אין שום סתירה בין השימוש בתואר "נשיא דורנו" לבין השיטה אותה פורש בספריו הידועים. אלא שמעולם לא הכרת את שיטתו אלא מהשמועות המסתובבות ולא מהמקורות (לא שאני ממליץ לקרוא...). בא מועד • שו"ת • כ"ד באייר ה'תשפ"ג ליצירה | 06:21, 15 במאי 2023 (UTC)
- בחוברת שהוציא לקראת הקהל פ"ג איזכר את כ"ק אדמו"ר עם התואר "נשיא דורנו", כי לא ידח ממנו נידח...--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 08:31, כ"ג באייר, ה'תשפ"ג 08:31, 14 במאי 2023 (UTC)
- האמת היא, שדעותיו של נשוא הערך מורכבות יותר מההגדרות השטחיות בהן מתייגים אותו רוב חסידי חב"ד (שלא קראו את ספרו בעיון). ולכן בכל פעם משמעים ממנו דברים אחרים, לפי המצב והעניין. בברכה, בא מועד • שו"ת • כ"ו באלול ה'תשפ"ב ליצירה | 14:33, 22 בספטמבר 2022 (UTC)
- ואני שמעתי את המחבר חוזר על דעותיו הכפרניות הללו (בעניין מממלא מקום לרבי רח"ל וכו) לפני כחודש וחצי במעמד כמה וכמה תמימים בבית כנסת מרכזי של קהילת חב"ד חשובה. קיצער לא חזר בו ולא נעליים--חייל של המלך - שיחה, 18:45, ט"ז באב, ה'תשפ"ב 18:45, 13 באוגוסט 2022 (UTC)