זמרוני זליג ציק: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 9: שורה 9:
'''לאחר ג' בתמוז כאשר כולם היו מבולבלים הרב זימרוני היחיד שהיתעשת על הרגע הראשון והכריז "הרבי חי וקיים!!!" וכן חגג שבעה ימי משתה של שמחת הגאולה בבית חב"ד בת - ים, ובזכותו כיום רוב חב"ד ממאמינה בזאת שהרבי הוא מלך המשיח וחי וקיים לעד!'''
'''לאחר ג' בתמוז כאשר כולם היו מבולבלים הרב זימרוני היחיד שהיתעשת על הרגע הראשון והכריז "הרבי חי וקיים!!!" וכן חגג שבעה ימי משתה של שמחת הגאולה בבית חב"ד בת - ים, ובזכותו כיום רוב חב"ד ממאמינה בזאת שהרבי הוא מלך המשיח וחי וקיים לעד!'''


'''ומה לעשות אשר יש בחב"ד כמה אנשי בלעיעיל אשר מרוב קינאתם בר זמירוני הלכו ומכרו סיפורים לכמה רבנים וזה מה שיצא מזה:'''
לקראת אירועי [[י' שבט]] [[תש"ע]] הוציא הרב [[גדליה אקסלרוד]] מכתב הקורא לא להשתתף בכינוס אותו מארגן הרב זמרוני, זאת בעקבות "מעשים שהם - כדבריו - היפך ה[[שולחן ערוך]]" (אכילה בצום שבעה עשר בתמוז) ושראוי להטיל חרם על עושיהם. מכתב זה עורר הדים רבים בקרב חסידי חב"ד, כמו כן הוציא הרב זמרוני גלויי דעת בנושא ותקף את הרב אקסלרוד על כך שמוציא פסקים בלי דין תורה וכותב דברים שהם ההיפך ממה שהרבי שליט"א אומר (בנוגע לעצמות ומהות).
לקראת אירועי [[י' שבט]] [[תש"ע]] הוציא הרב [[גדליה אקסלרוד]] מכתב הקורא לא להשתתף בכינוס אותו מארגן הרב זמרוני, זאת בעקבות "מעשים שהם - כדבריו - היפך ה[[שולחן ערוך]]" (אכילה בצום שבעה עשר בתמוז) ושראוי להטיל חרם על עושיהם. מכתב זה עורר הדים רבים בקרב חסידי חב"ד, כמו כן הוציא הרב זמרוני גלויי דעת בנושא.


==קישורים חיצונים==
==קישורים חיצונים==
119

עריכות