חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 182: שורה 182:
::להעיר שבכותרת מוזכרים אחרונים, אך מעולם לא היתה הכרעה ברורה באתרנו גם על ראשונים, ולכן הדיון הוא גם עליהם.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
::להעיר שבכותרת מוזכרים אחרונים, אך מעולם לא היתה הכרעה ברורה באתרנו גם על ראשונים, ולכן הדיון הוא גם עליהם.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
:::על ראשונים אני לא חושב שבכלל יש מקום לדיון, זה פשוט מאד! תלמידי הבעש"ט והמגיד וזקני החסידים גם אמורים לזכות... ואכן, אתה מוזמן לשפץ את התבנית (שהועתקה ממקור אחר...) ולהוסיף את הנ"ל ועוד... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 14:23, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
:::על ראשונים אני לא חושב שבכלל יש מקום לדיון, זה פשוט מאד! תלמידי הבעש"ט והמגיד וזקני החסידים גם אמורים לזכות... ואכן, אתה מוזמן לשפץ את התבנית (שהועתקה ממקור אחר...) ולהוסיף את הנ"ל ועוד... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 14:23, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
::::מבקש הסבר, 1. האם מדובר על התואר בשם הדף, או בפתיח הערך, או בכל אזכור לאורך הערך. 2. קרייזי, על איזו תבנית אתה כותב?
::::מבקש הסבר, 1. האם מדובר על התואר בשם הדף, או בפתיח הערך, או בכל אזכור לאורך הערך. 2. קרייזי, על איזו תבנית אתה כותב?{{שכח|שיע.ק}}
:::::{{לפני התנגשות}} ודאי שיש מקום לדיון על ראשונים, כי אם למשל יוכרע שרק אלו שבתבנית אחרונים זכאים לערך - יצא שהרמ"א והמהרש"ל זכאים ל"רבי", רבי שכנא מלובלין ורבי יעקב פולק לא זכאים, ומהרא"י ומהרי"ק כן זכאים. מה בדיוק ההגיון כאן? וזקני החסידים - כאן המדרון חלקלק ברמה שלא תיאמן! האם שילם קוראטין לא זכאי ל"רבי" כי נפטר בצעירותו, ור' דוד הורודוקער כן? ומה עם זקני החסידים החיים עימנו היום לאויש"ט, זכאים?  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:40, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
:::::{{לפני התנגשות}} ודאי שיש מקום לדיון על ראשונים, כי אם למשל יוכרע שרק אלו שבתבנית אחרונים זכאים לערך - יצא שהרמ"א והמהרש"ל זכאים ל"רבי", רבי שכנא מלובלין ורבי יעקב פולק לא זכאים, ומהרא"י ומהרי"ק כן זכאים. מה בדיוק ההגיון כאן? וזקני החסידים - כאן המדרון חלקלק ברמה שלא תיאמן! האם שילם קוראטין לא זכאי ל"רבי" כי נפטר בצעירותו, ור' דוד הורודוקער כן? ומה עם זקני החסידים החיים עימנו היום לאויש"ט, זכאים?  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:40, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
::::::{{א|שיע.ק}}, 1. בשם הדף. 2. [[תבנית:אחרונים]] הנזכרת להלן בדיון.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:41, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
===הצעות:===
===הצעות:===