שיחת משתמש:שיע.ק: הבדלים בין גרסאות בדף
(←עשר: פסקה חדשה) |
(←עשר) |
||
שורה 49: | שורה 49: | ||
== עשר == | == עשר == | ||
[[קובץ:10 לאתר.png|מרכז| | [[קובץ:10 לאתר.png|מרכז|200px]] | ||
--[[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] - [[אידישעפדיה|בואו נתוועד!]] [[י"ג בטבת]] [[ה'תשע"ז]] | --[[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] - [[אידישעפדיה|בואו נתוועד!]] [[י"ג בטבת]] [[ה'תשע"ז]] |
גרסה מ־20:21, 11 בינואר 2017
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד |
תיבת ארכיון
א - ב - ג - ד - ה - ו - ז - - ח - ט - י - י"א - י"ב - י"ג - י"ד - ט"ו - ט"ז - י"ז י"ח |
↓ מעבר לתחתית הדף שלום וברוכים הבאים, לפניה בנושא חדש לחצו כאן ליצירת פסקה חדשה. במקרים דחופים ניתן לפנות אלי במסרון בטלפון +972548147703 וכמובן במייל shia.wik - gmail.com
ב"ה. שלום וברוכים הבאים. אם ברצונכם לכתוב לי הודעה, נא כיתבו אותה מתחת לשורה זו------------------------
בקשה נפשית
העברת בהצלחה את התבנית:אירועים בלוח העברי לאוטומטי (למרות שלדעתי יש בכך שגיאה צדדית - כי זה הפך ליומי במקום שבועי, ואני באמת מחכה לתגובתך שם).
האם תוכל לעשות את זה גם לגבי תבנית:תמונה שבועית? לאחרונה יצא לי לשאת בנטל העדכון שלה, ובאופן שבו זה נעשה עכשיו זה די מורכב. דיון נוסף בשיחה שם. תודה! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:04, ז' בכסלו ה'תשע"ז
- ואגב, סליחה שאני מטריד בהודעות, אבל - ארכוב הדף הזה יבורך. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:06, ז' בכסלו ה'תשע"ז
שלמה מולכו
בעקבות דבריך בשיחה:שלמה מולכו, אני מתכוון אי"ה בימים הקרובים לערוך הערך הנ"ל. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:21, 23 בדצמבר 2016 (UTC)
- חנוכה שמח. אנא שלח לי מייל לכתובת shia.wik gmail.com ואשלח לך החומרים. אם אין ברצונך לשלוח מייל, אוכל להעלות את זה לגוגל דרייב, ולשים כאן קישור. --שיע • שיחה כ"ד בכסלו ה'תשע"ז 20:23, 24 בדצמבר 2016 (UTC)
תבנית:פרשה או שבת
אם תוכל להעיף מבט בעמוד הראשי בתבנית:אירועים בלוח העברי ולבדוק מה ענינה של התבנית האדומה הזו שמביישת את העמוד הראשי. תודה • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:19, כ"ח בכסלו ה'תשע"ז
מחיקות פוליטיות
ב"ה
א) במקום למחוק כמו סומא בארובה, לפחות תקרא מה נוסף בגירסאות החדשות, ברובם נוספו פרטים חדשים ולינקים וכו', אז תקרא ותשווה, ואולי תוסיף את השטויות שאתה רוצה להוסיף, אבל אל תמחק הכל בבת אחת.
ב) מאחר והקו המנחה החדש של חב"דפדיה הוא למחוק פוליטיקה מיותרת (כגון רשימת הפסקי-דין של ועד רבני ליובאוויטש וכיו"ב), אזי מן הראוי למחוק את שאר הפוליטיקה המסריחה שנמצאת בערכים אחרים. ולא להשאיר דברים שאינם רלוונטיים. באם זו אכן "אנציקלופדיה", אזי צריך לתת מקום גם לצדדים אחרים. אם זה לא אנציקלופדיה פתוחה - אזי לא לפרסם כאילו זה אנציקלופדיה פתוחה.
(ג) תיקונים כגון הוספת תואר "הרב" אינו דבר שראוי למחיקה. זה מוריד את הערך שלכם אם על אנשים מסויימים אתם כותבים "ר'" או סתם בלי כלום. -- נכתב ע"י אונטערוועלט ששכח לחתום את שמו.
- כפי שכתבתי לך אין זמני בידי כעת. ואתמקד במעשה הוא העיקר. אשמח מאוד אם תבדיל בין העריכות השנויות במחלוקת לעריכות מקובלות, וכך יושארו העריכות המועילות, כל עוד לא תעשה זאת, ולי לא יהיה זמן לברור הבר מן המוץ, אשחזר הכל. 2. דון לפני שינויים 'בעייתיים' בדף השיחה. בהצלחה. --שיע • שיחה ד' בטבת ה'תשע"ז 23:36, 2 בינואר 2017 (UTC)
השמטת ההבהרה
למה הורדת אותו בדף המדיניות אי אפשר על כל שורה לפתוח נושא בדף השיחה, לכן הוספתי תבנית הבהרה שיבוא מניח הטענה ויבהיר את עמדתו בצורה עניינית. ולא, צודק ידידנו שף שפסקה זו ליצנית היא ויש למחקה.--הנחה - שיחה 13:18, 5 בינואר 2017 (UTC)
- נמחק מבלי משים, התכוונתי להעביר רק את דבר 'שף ויתיב', החזרתי. --שיע • שיחה ז' בטבת ה'תשע"ז 18:59, 5 בינואר 2017 (UTC)
- מה תוספת לא ענינית בהצהרה שהרבי שליט"א מלך המשיח נמצא ב770? כמו שכתבתי בקיצור עריכה כשהורדתי את ההברה, התוספת מדגישה שהרבי שליט"א נמצא ב770 ולא במקום אחר. והרי זה אחד מגורמי הבלגן.. רק אציין שדעתי האישית היא: "חב"דפדיה מאמינה בכך שהרבי חי וקיים ללא שינוי דגניזה, נמצא בבית משיח 770 ומחלק דולרים, מתפלל, מתוועד עם הקהל וכדומה" (אולי ניסוח אחר, אבל זה העיקרון).
- כמו כן לדעתי מיותר גם ההמחשה הקודמת: "וממילא אין לכתוב עליו לשונות של הסתלקות או תארים הנהוגים על אנשים שנפטרו", מכיון ש(לדעתי )הדף הוא הצהרת כוונות בלבד והדוגמאות כשהם נצרכים בלבד. בברכת הגאולה השלמה * חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 02:35, י"ג בטבת, ה'תשע"ז (11 בינו' למניינם), ימות המשיח
א. מגוחך לכתוב שאתה מאמין שחבדפדיה מאמינה במשהו כל זמן שאין מדיניות.
ב. אם תכתוב עקרונות מבלי לכתוב ההשלכות אזי כל הדף מדיניות היא מיותרת.
ג. מהטעם הנ"ל הוספתי את מה שהוספתי, בכדי להבהיר את עמדתך (לא עמדתי) בענין הפועל יוצא מזה ש770 הוא מקומו של הרבי. באם אינך מסכים עם פרט מסויים (נסיעה לאוהל וכדומה) הינך מוזמן לערוך את מה שכתבתי, שכן כנ"ל - ניסיתי להבהיר את עמדתך והינך מתבקש לנסח את אמונותיך באופן הכי ברור כדי שבעתיד נוכל לקבוע מסמרות ולאכוף את המדיניות מבלי להיכנס לויכוחים אינסופיים איך לפרש אותה. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:49, 11 בינואר 2017 (UTC)
לשם המחשה עד כמה הניסוח שלך הוא מעורפל ולא מחייב: נניח (כל הכתוב כאן משקף את אמונותיי באופן חלקי בלבד, הנני רק רוצה להמחיש איך אפשר להתווכח על הניסוח שלך) אני אישית סבור אשר 770 הוא מקומו הנצחי של הרבי, ואשר הוא קיים תמיד ללא שינוי דגניזה. ובכל זאת יודע הנני שבעת כתיבת השורות נמצא הרבי באוהל. לעומת זאת אני סבור שהאומרים שהרבי נמצא ב770 ולא רואים אותו אינם מאמינים שהרבי קיים ללא שינוי דגניזה, שכן גניזה (בניגוד לקבורה) אין פירושו מכוסה בעפר אלא נסתר/נעלם (עוד לא שמעתי על אחד שיטען שאור הגנוז קבור באדמה). ממילא אם אתה סובר שהרבי נמצא באופן שהוא בלתי נראה הרי אין שינוי דגניזה יותר גדול מזה... (סתם מעניין, האם ברור לך שאבן השתיה אינה מכוסה בעפר?). שף ויתיב • קאנפרענץ רום 03:00, 11 בינואר 2017 (UTC)
עשר
--אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח - בואו נתוועד! י"ג בטבת ה'תשע"ז