שיחה:מצוות בטלות לעתיד לבוא: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
משהו יודע להסביר לי כוונת הרבי בהערה 43 [http://www.otzar770.com/cgi-bin/ImageService.exe/convert?ilFN=c:\projects\otzar770\ocr_files\main\tora\52\1\B0182.tif&ilIF=G&ilSC=30 כאן], תודה מראש.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:56, 28 באוגוסט 2016 (UTC)  
משהו יודע להסביר לי כוונת הרבי בהערה 43 [http://www.otzar770.com/cgi-bin/ImageService.exe/convert?ilFN=c:\projects\otzar770\ocr_files\main\tora\52\1\B0182.tif&ilIF=G&ilSC=30 כאן], תודה מראש.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:56, 28 באוגוסט 2016 (UTC)  
::הקישור לא פעיל [[משתמש:דור השביעי|דור השביעי]] - [[שיחת משתמש:דור השביעי|שיחה]] 18:13, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
::הקישור לא פעיל [[משתמש:דור השביעי|דור השביעי]] - [[שיחת משתמש:דור השביעי|שיחה]] 18:13, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
:::הקישור דוקא כן פעיל. כוונת הרבי היא כך: שמכיון שמצוות בטלות לעתיד לבא הכוונה היא מצד חלק הציווי, לא לגריעותא אלא למעליותא, דהיינו שחלק הציווי שבמצוות יתבטל מכיון שלא תהיה כלל מציאות אחרת, כי לא תיתכן לעתיד לבא שום מציאות אחרת כנגד רצון ה', ומציאות שהיא כנגד רצון ה' תתבטל באופן דממילא, ומכיון שכך נמצא שמי שיהיה לבוש בכלאיים, הרי שבשניה שיתקיים הייעוד "ונגלה כבוד ה'" אזי הלבוש יהיה לאין ואפס ממש, כי לא יוכל להיות בהיות מציאותו כנגד רצון  ה'. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ד באב ה'תשע"ו, למניינם 18:18, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
39,916

עריכות