פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 1,874 בתים ,  01:10, 2 בפברואר 2010
:ההגיון בהשחתה הוא פשוט. המשפט הרשום בערך הוא נכון (או לכה"פ לא מופרך המציאות). אתה רוצה לטעון שי"ק הוא; א. מוסמך ("אפוטרופוס", שלמיטב ידיעתי הנושא לא הוכרע בבי"ד בקראון הייטס ואף הוצא עליו כתב "סרוב" בנושא. תקן אותי באם טעיתי). ב. שזהו תחום הסמכות שלו (שהרי ברור לכל מי שמכיר אותו קודם לכן, ולא רק מחסידי הצוואה, שאינו שייך אפי' להביע דעה בעניינים אלו, בהתועודות חסידית ב-770 גם שקודם כ"ז אדר). א"כ, ב' חידושים אלו הם בגדר חידושא רבא וחובת ההוכחה מוטלת עליך וכל עוד שלא הוכח כדכוותיך ואתה מנצל את זכותך הדמוקרטית בכדי לכפות את דעתך על הציבור - זה השחתה. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שוחח עימי''')</span>]] 21:34, 1 בפברואר 2010 (UTC)
::שיניתי את המשפט שכאילו לא הייתה הכרעה מגורם מוסמך, משפט שאינו נכון עובדתית והוא נמחק שוב ושוב ע"י חסיד כשהוא לא טורח להסביר את עריכותיו בניגוד אלי, ובקשר לטענותיך אכן טעית, הדיון בבי"ד בקראון הייטס היה בנוגע ל(טיוטת ה)צוואה בעניין המל"ח, אני מדבר על הצוואה המכונה הצוואה הפרטית שעליה אין חולק, ונחתמה ע"י עורך דין ובה נאמר כי חפציו הפרטיים של הרבי יועברו לרשות אגו"ח לאחר ההסתלקות כשהאפוטרופוס יהיה ר' יוד'ל קרינסקי, ובמקרה שיבצר ממנו או שיסרב יוחלף ע"י ר' אברהם ש"ט וכנ"ל רש"מ סימפסון לגבי ראי"ש. (ואגב כתב סירוב כמובן לא היה על רחי"ק מאחר ושתי רבנים אינם מהווים על פי הלכה בי"ד ואינם יכולים כמובן להוציא כתב סירוב. ב: אני לא יודע מה הערוכתיך לרחי"ק, אבל על מינוי לאפטרופוס אינך יכול לחלוק, כנראה גם הוא חשש להחליט לבד ולכן כינס משפיעים שידונו בנידון. אשאל שוב מה פירוש המושג "אפוטרופוס" לשיטתך?
 
:::נקודת הדיון על המשפט הנידון, נסוב סביב המילה "מוסמך", בעל המשמעות הסמכותית ולא עובדתית, כך שלא שייך להגיד "משפט שאינו נכון עובדתית". אתה רוצה לטעון שהכרעת י"ק בנושא מהווה הכרעה מוסמכת בנושא, עליך להוכיח זאת. במילים אחרות: הגירסא הנוכחית, גם באם אינה מדוייקת (כדבריך), היא אינה שגויה. הגירסא שלך, באם היא לא מדוייקת - היא שגויה ולכן יש דין קדימה לגירסה הנוכחית על פני הגירסא המוצעת שלך, עד שתוכיח. גופא: "אפוטרופוס" משמעו, הסמכות המחליטה בתחום אפוטרופוסיותו. בנידוננו, הרי כשם שאין חולק שלמרות שי"ק הוא האפוטרופוס (החוקי) על הזאל הגדול ב-770, זה לא מקנה לו זכויות להחליט על מדיניות ואופי המקום (אגב, זהו גם גדר אפטרופוס בהלכה), כך גם אפוטרופוסיותו על חפצי הרבי הפרטיים אינו מקנה לו את הזכות להכריע בענייני השקפה חב"דיים. למרות שהמושא-הנידון מוחזק פיזית באחריותו. '''אגב''', שמתי לב שאין הרחבה בנוגע להחלטת אסיפת אגו"ח הראשונה בנוגע לרשימות. בהחלט נראה ששם המקום למידע שלך ו(אולי)בא לציון גואל. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שוחח עימי''')</span>]] 22:10, 1 בפברואר 2010 (UTC)
:::