חב"דפדיה:אולם דיונים/סמליל: הבדלים בין גרסאות בדף
יוסף בן מלמד (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
צוברענגען משיח (שיחה | תרומות) |
||
שורה 76: | שורה 76: | ||
#ודהאג [[משתמש:חיים כ|חיים כ]] - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">מסמ ציכל</span>]] - כ"ו בסיוון 15:44, 2 ביולי 2024 (IDT) | #ודהאג [[משתמש:חיים כ|חיים כ]] - [[שיחת משתמש:חיים כ|<span style="color:#40E0D0;">מסמ ציכל</span>]] - כ"ו בסיוון 15:44, 2 ביולי 2024 (IDT) | ||
#אה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (16:08, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ד) | #אה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (16:08, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ד) | ||
#א. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]], 16:26, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ד. | |||
{{הערות שוליים}} | {{הערות שוליים}} |
גרסה מ־15:26, 2 ביולי 2024
סמליל חדש לאתר
שלום חברים, מצו"ב קישור להצעות שונות לסמליל לאתר. אשמח לחוו"ד שתועבר למעצב ולמועצת המחליטים קישור לתיקיית דרייב עם הצעות שונות ממוספרות. [1].שיע • שיחה י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 12:51, 24 ביוני 2024 (IDT)
- דרושה הרשאת גישה לתיקייה. להתראות - שיחה, 13:12, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד 13:12, 24 ביוני 2024 (IDT)
- בוצע, סליחה שיע • שיחה י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 15:20, 24 ביוני 2024 (IDT)
- אני חושב שהסמל העכשווי הכי טוב... ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 15:22, 24 ביוני 2024 (IDT)
- ואם כבר נגזרה הגזירה אז דעתי היא או 2 או 6. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 15:24, 24 ביוני 2024 (IDT)
- אני בעד שיישאר הסמל הנוכחי רק שישופץ כנ"ל. ממה ששלחת בדרייב לדעתי הכי יפה מס' 7. אליהו ב. - שיחה, 15:31, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד
- סמלים מוזרים וחסרי תוכן.. הנוכחי הרבה יותר ברמה (כן כדאי לשחק מעט עם הגופנים והצבע אבל לחלוטין להשאיר אותו). בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:42, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד)
- למעשה מה שעומד מאחורי ההצעה זה המעבר לסמל דו-לשוני שיתאים גם לחבדפדיה האנגלית? אני חושב שאם כולם יבינו את ההגיון שמאחורי, ואת מה שהסמל אמור לסמל - ההתייחסות תהיה הרבה יותר מותאמת. להתראות - שיחה, 18:16, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד 18:16, 24 ביוני 2024 (IDT)
- אני חושב שאם זו הסיבה, אפשר להסתדר גם עם הסמל הנוכחי. לא כך? ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 18:31, 24 ביוני 2024 (IDT)
- הסמל הנוכחי לא מקצועי בכלל. וגם, כל הרקע בירוק והמזוזה פתאום צבעונית. אליהו ב. - שיחה, 18:43, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד
- לי נראה שהכי כדאי את מס' 7 אם כי אני חושב שכדאי להגדיל אותו ולשים את 770 על גלובוס שלם כי לא כל כך מובן שזה גלובוס או (וזה לא סותר) לצבוע את 770 בלבן והפסים בשחור ושיהיה קוים בין המשולשים חיים כ - מסמ ציכל - י"ח בסיוון 19:29, 24 ביוני 2024 (IDT)
- לדעתי הסמל הנוכחי לא עומד בקריטריונים של לוגו בן זמננו, ואני מברך על הרענון. מבין כל הסמלים הכי התאימו מבחינתי הסמלים עם 770 בפנים, אם כי קצת מוזר ומגוחך החצייה של הגלובוס (זה נראה אפרוח שבקע מביצתו..), אולי אפשר לשפץ משהו בסגנון של מה שחיים הציע. תכל'ס כרגע הכי טוב מס' 6. אבל כדאי לעשות שינויים (אולי להוסיף את 770 בגלובוס כמו שהוסיפו במס' 2 ומס' 4). מאת: ב. שורה • לתגובות • 22:25, 24 ביוני 2024 (IDT)
- "כאשר פורסמה מודעה בעיתון כפר חב"ד כשהסכום שצוין בה היה מספר 770, ציווה הרבי לגנוז את כל עותקי העיתון ולהדפיסו מחדש ללא המודעה המדוברת[1].", מה החילוק בין מספר או צורת המבנה? ברכת הגאולה שיחה 22:41, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד 22:41, 24 ביוני 2024 (IDT)
- ברכת הגאולה גם אני זוכר את זה אני לא זוכר בדיוק איפה קראתי את זה אבל היה לזה סיבה מיוחדת, הם העלו את המחיר בשביל שהוא יהיה 770! ולכן הרבי הורה לגנוז אותה אבל סתם ככה אין שום בעיה לשים את צורת 770 או המספר באיזה מודעה חיים כ - מסמ ציכל - י"ח בסיוון 22:52, 24 ביוני 2024 (IDT)
- "כאשר פורסמה מודעה בעיתון כפר חב"ד כשהסכום שצוין בה היה מספר 770, ציווה הרבי לגנוז את כל עותקי העיתון ולהדפיסו מחדש ללא המודעה המדוברת[1].", מה החילוק בין מספר או צורת המבנה? ברכת הגאולה שיחה 22:41, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד 22:41, 24 ביוני 2024 (IDT)
- לדעתי הסמל הנוכחי לא עומד בקריטריונים של לוגו בן זמננו, ואני מברך על הרענון. מבין כל הסמלים הכי התאימו מבחינתי הסמלים עם 770 בפנים, אם כי קצת מוזר ומגוחך החצייה של הגלובוס (זה נראה אפרוח שבקע מביצתו..), אולי אפשר לשפץ משהו בסגנון של מה שחיים הציע. תכל'ס כרגע הכי טוב מס' 6. אבל כדאי לעשות שינויים (אולי להוסיף את 770 בגלובוס כמו שהוסיפו במס' 2 ומס' 4). מאת: ב. שורה • לתגובות • 22:25, 24 ביוני 2024 (IDT)
- לי נראה שהכי כדאי את מס' 7 אם כי אני חושב שכדאי להגדיל אותו ולשים את 770 על גלובוס שלם כי לא כל כך מובן שזה גלובוס או (וזה לא סותר) לצבוע את 770 בלבן והפסים בשחור ושיהיה קוים בין המשולשים חיים כ - מסמ ציכל - י"ח בסיוון 19:29, 24 ביוני 2024 (IDT)
- הסמל הנוכחי לא מקצועי בכלל. וגם, כל הרקע בירוק והמזוזה פתאום צבעונית. אליהו ב. - שיחה, 18:43, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד
- אני חושב שאם זו הסיבה, אפשר להסתדר גם עם הסמל הנוכחי. לא כך? ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 18:31, 24 ביוני 2024 (IDT)
- למעשה מה שעומד מאחורי ההצעה זה המעבר לסמל דו-לשוני שיתאים גם לחבדפדיה האנגלית? אני חושב שאם כולם יבינו את ההגיון שמאחורי, ואת מה שהסמל אמור לסמל - ההתייחסות תהיה הרבה יותר מותאמת. להתראות - שיחה, 18:16, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד 18:16, 24 ביוני 2024 (IDT)
- סמלים מוזרים וחסרי תוכן.. הנוכחי הרבה יותר ברמה (כן כדאי לשחק מעט עם הגופנים והצבע אבל לחלוטין להשאיר אותו). בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:42, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד)
- אני בעד שיישאר הסמל הנוכחי רק שישופץ כנ"ל. ממה ששלחת בדרייב לדעתי הכי יפה מס' 7. אליהו ב. - שיחה, 15:31, י"ח בסיוון, ה'תשפ"ד
- ואם כבר נגזרה הגזירה אז דעתי היא או 2 או 6. ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 15:24, 24 ביוני 2024 (IDT)
- אני חושב שהסמל העכשווי הכי טוב... ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי 15:22, 24 ביוני 2024 (IDT)
- בוצע, סליחה שיע • שיחה י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 15:20, 24 ביוני 2024 (IDT)
- לדעתי מספר תמונה מספר שבע של הסמליל שבדרייב הוא הכי יפה בשביל לשים באתר. חב"דפדים פעילים מה אתם אומרים? תמים של הרבי - שיחה 22:55, 24 ביוני 2024 (IDT)
רק להבהיר, הסמליל הנוכחי לא ראוי כלל. סמליל צריך להיות משהו פשוט, קל לזיהוי וכמובן שעדיין ישדר מסר. אי אפשר להרכיב סמליל מחמש ציורים שגם הם כשלעצמם לא יכולים להיות סמלילים כי הם תמונות עם פילטר ירוק ומכוער. אגב, זה טריק זול ולא מקצועי שהשתמשו גם בסמלי הפורטלים. חכמה בגויים תאמין. לא תראו סמל של חברה מסחרית שעשוי מתמונה של ממש עמוסה בפרטים. סמל צריך להיות קווים פשוטים נקיים. שיע • שיחה י"ט בסיוון ה'תשפ"ד 00:03, 25 ביוני 2024 (IDT)
- לעניות דעתי, אכן המשחק עם הציורים לא ממש מתאים או מקצועי, אבל המעלה בסמליל הקודם - שללא ספק צריך להחליף - הוא:
- א. בכך שהשם של האתר, שהוא לענ"ד העיקר בכל לוגו - בגדול ובמודגש.
- ב. הוא כולל ב"ה וכך בעצם יש את ה'ב"ה' בכל עמוד ועמוד באתר, מתאים להוראת הרבי.
- ג. הציור שמבטא את הספירות העמוקות, שזו בעצם המטרה העיקרית - הפצת המעיינות, וכלשון הרבי עד למעיין עצמו.
- ד. אהבתי בלוגו הנוכחי את הדגש על חב"ד לעומת 'פדיה'.
- מה שלא אהבתי בסמלילים החדשים זה: א) הטקסט המרווח מידי. ב) לא לגמרי ברור מהציורים של 770 או א' שהמטרה היא הפצת המעיינות. ג) שהוא לא מתכתב בשום צורה עם הסמליל הנוכחי ולענ"ד בכל מיתוג מחדש צריך לשמור על חלק מהאלמנטים הקיימים כדי שזה ישמור על רציפות. (מה שכן אהבתי, זה הדו-לשוניות של הסמל).
- ובקיצור, זה שצריך בוודאי להחליף את הסמליל הנוכחי, לא אומר שמחליפים בכל מחיר. הרי אנחנו לא נחליף לוגו כל שנה. עדיף 'להתבשל' עם זה עוד ולנסות כיוונים ורעיונות חדשים. להתראות - שיחה, 08:17, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד 08:17, 25 ביוני 2024 (IDT)
- בעד לוגו מס' 7 - הלוחם החסידי - התוועדות חסידית 13:22, 25 ביוני 2024 (IDT)
- להתראות תודה על הדיון המעמיק. אנחנו כמובן לא מחליפים מהר ובכל מחיר, אלא מבקשים בהחלט לשקול ולדון לפני ההחלפה כדי להגיע לתוצאה רצויה. הב"ה גם לי נראה מאוד חשוב, אבל לא בלוגו הכללי אלא רק בלוגו כפי שמופיע באתר בצד ימין בראש כל עמוד. אגב באתר לניידים הוא לא מופיע. הרעיון של הספירות לדעתי לא מספיק כללי וחב"די, ומשדר קצת קבלה/מיסטיקה ביחס למהות האמיתית של חב"ד וחב"דפדיה. שיע • שיחה י"ט בסיוון ה'תשפ"ד 16:37, 25 ביוני 2024 (IDT)
- לא זכור לי שראיתי בחב"ד את תרשים הספירות לא בספרי המאמרים ולא בסמלים ופרסומים שונים. ומצד שני יש את השיקול לשמור על רציפות בסמל. נשמח לחוות דעת של איש מקצוע. מה שבטוח, שבאם מחדשים את הסמל כדאי לעשות מזה פרסום וכו' לרגל שדרוג האתר והוספת אלף ערכים חדשים וכו'.. אליהו ב. - שיחה, 18:21, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד
- בהחלט צריך להחליף סמליל, מעדיף את מספר 1. בנוגע לשימוש ב-770 - את דעתי האישית לא אביע, רק בנוגע לכך שה'מורת רוח' של הרבי הייתה מהפיכת '770' לסמל מסחרי. [ומעניין לעניין באותו עניין - לזכרוני הי' זה ר' מיכל וישצקי או אחיו ר' בן ציון, אינני זוכר במדויק אולי זה לא הי' אפי' הם, שנזדעק על כך ש'דוחפים' תמונה של הרבי למחזיק-מפתחות וכיו"ב, מכיוון שהוא זוכר שתמונה של הרבי זה הי' הדבר היחיד שבו הי' ההתקשרות שלהם ברוסלאנד, וכו'] צוברענגען משיח - שיחה, 19:46, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד.
- צוברענגען משיח אתה בכלל לא נמצא בחב"דפדיה, אז מה זה משנה לך? בברכה תמים של הרבי - שיחה 19:52, 25 ביוני 2024 (IDT)
- זה שאינני פעיל לא אומר שאסור עלי להיכנס לאתר פה ושם, לערוך, ולפעמים אפי' להיכנס לחשבון ןלהשתתף בדיונים... צוברענגען משיח - שיחה, 19:55, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד.
- כנ"ל, לא רואה מה השילוב של 770 בסמל מוסיף, אבל לגופה של טענה לענ"ד כל השוואה למענה הפרטי ההוא אינה במקומה. אם מצד השינוי בפועל בעולם, ודבר שכבר דשו בו רבים, בוודאי שאין בו את אותה משמעות סמלית וייחודית ויוצאת דופן כפי שהיה בעבר, והן מצד השינוי במקרה, שכאן אכן לא מדובר על שום מטרה מסחרית, אלא להיפך, קידום של הפצת המעיינות. להתראות - שיחה, 20:16, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד 20:16, 25 ביוני 2024 (IDT)
- 770 זה האייקון שהכי מזוהה עם חב"ד (מה שבטוח שבספירות חב"ד זה כפשוט מוחין ולא ז"א..). בהנוגע לטענה על שמירה על רציפות הסמל - הטענה נכונה (בעיקר) כשמדובר במותג מוכר, אז צריך שהקהל יתרגל ויזהה (אם קוקה קולה או אוסם יצטרכו להחליף..), משא"כ לצערינו בנדו"ד (לבנתיים). כל זה לענ"ד הבלתי קובעת. מאת: ב. שורה • לתגובות • 21:27, 25 ביוני 2024 (IDT)
- תתפלא. אינני יודע עם כמה אנשים אתה נפגש ביום-יום, אבל אתה מוזמן לעשות ניסוי. קח את הלוגו הנוכחי, את הלוגו המחודש, עם עוד 2 סמלים ותעמוד ברחבת בית מנחם ותשאל אנשים מהו הסמליל של חב"דפדיה. מלבד זאת, שבעיניים שלי זה לא רק לצרכי שיווק החוצה, אלא גם כלפי עצמך, פנימה. וכמאמר החכם, מי שאין לו עבר אין לו עתיד. אם אין רספקט לסמל שליווה את האתר כל כך הרבה שנים, אז גם לא יהיה רספקט ללוגו חדש, ואז אפשר להחליף אותו כמו גרביים. להתראות - שיחה, 21:38, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד 21:38, 25 ביוני 2024 (IDT)
- באמת התפלאתי, מעניין לבדוק, בכל אופן לא התכונתי לומר שהסמל אינו מוכר אלא שאינו מותג כ"כ. לגופם של דברים - הסמל כבודו במקומו יונח. סבורני שבאם ייצרו סמל עם מחשבה, מקצועיות ורספקט - יהיה רספקט (עיין ערך סמליל צא"ח). דווקא לכאורה הדו לשוניות מרחיק את חב"דפדיה האנגלית - כי באם ישנה כזאת מדוע צריך בחב"דפדיה העברית אותיות אנגליות, וכן להיפך.. (עיין סמליל ויקיפדיה העברית והאנגלית) מאת: ב. שורה • לתגובות • 21:57, 25 ביוני 2024 (IDT)
- תתפלא. אינני יודע עם כמה אנשים אתה נפגש ביום-יום, אבל אתה מוזמן לעשות ניסוי. קח את הלוגו הנוכחי, את הלוגו המחודש, עם עוד 2 סמלים ותעמוד ברחבת בית מנחם ותשאל אנשים מהו הסמליל של חב"דפדיה. מלבד זאת, שבעיניים שלי זה לא רק לצרכי שיווק החוצה, אלא גם כלפי עצמך, פנימה. וכמאמר החכם, מי שאין לו עבר אין לו עתיד. אם אין רספקט לסמל שליווה את האתר כל כך הרבה שנים, אז גם לא יהיה רספקט ללוגו חדש, ואז אפשר להחליף אותו כמו גרביים. להתראות - שיחה, 21:38, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד 21:38, 25 ביוני 2024 (IDT)
- 770 זה האייקון שהכי מזוהה עם חב"ד (מה שבטוח שבספירות חב"ד זה כפשוט מוחין ולא ז"א..). בהנוגע לטענה על שמירה על רציפות הסמל - הטענה נכונה (בעיקר) כשמדובר במותג מוכר, אז צריך שהקהל יתרגל ויזהה (אם קוקה קולה או אוסם יצטרכו להחליף..), משא"כ לצערינו בנדו"ד (לבנתיים). כל זה לענ"ד הבלתי קובעת. מאת: ב. שורה • לתגובות • 21:27, 25 ביוני 2024 (IDT)
- כנ"ל, לא רואה מה השילוב של 770 בסמל מוסיף, אבל לגופה של טענה לענ"ד כל השוואה למענה הפרטי ההוא אינה במקומה. אם מצד השינוי בפועל בעולם, ודבר שכבר דשו בו רבים, בוודאי שאין בו את אותה משמעות סמלית וייחודית ויוצאת דופן כפי שהיה בעבר, והן מצד השינוי במקרה, שכאן אכן לא מדובר על שום מטרה מסחרית, אלא להיפך, קידום של הפצת המעיינות. להתראות - שיחה, 20:16, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד 20:16, 25 ביוני 2024 (IDT)
- זה שאינני פעיל לא אומר שאסור עלי להיכנס לאתר פה ושם, לערוך, ולפעמים אפי' להיכנס לחשבון ןלהשתתף בדיונים... צוברענגען משיח - שיחה, 19:55, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד.
- צוברענגען משיח אתה בכלל לא נמצא בחב"דפדיה, אז מה זה משנה לך? בברכה תמים של הרבי - שיחה 19:52, 25 ביוני 2024 (IDT)
- בהחלט צריך להחליף סמליל, מעדיף את מספר 1. בנוגע לשימוש ב-770 - את דעתי האישית לא אביע, רק בנוגע לכך שה'מורת רוח' של הרבי הייתה מהפיכת '770' לסמל מסחרי. [ומעניין לעניין באותו עניין - לזכרוני הי' זה ר' מיכל וישצקי או אחיו ר' בן ציון, אינני זוכר במדויק אולי זה לא הי' אפי' הם, שנזדעק על כך ש'דוחפים' תמונה של הרבי למחזיק-מפתחות וכיו"ב, מכיוון שהוא זוכר שתמונה של הרבי זה הי' הדבר היחיד שבו הי' ההתקשרות שלהם ברוסלאנד, וכו'] צוברענגען משיח - שיחה, 19:46, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד.
- לא זכור לי שראיתי בחב"ד את תרשים הספירות לא בספרי המאמרים ולא בסמלים ופרסומים שונים. ומצד שני יש את השיקול לשמור על רציפות בסמל. נשמח לחוות דעת של איש מקצוע. מה שבטוח, שבאם מחדשים את הסמל כדאי לעשות מזה פרסום וכו' לרגל שדרוג האתר והוספת אלף ערכים חדשים וכו'.. אליהו ב. - שיחה, 18:21, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד
- להתראות תודה על הדיון המעמיק. אנחנו כמובן לא מחליפים מהר ובכל מחיר, אלא מבקשים בהחלט לשקול ולדון לפני ההחלפה כדי להגיע לתוצאה רצויה. הב"ה גם לי נראה מאוד חשוב, אבל לא בלוגו הכללי אלא רק בלוגו כפי שמופיע באתר בצד ימין בראש כל עמוד. אגב באתר לניידים הוא לא מופיע. הרעיון של הספירות לדעתי לא מספיק כללי וחב"די, ומשדר קצת קבלה/מיסטיקה ביחס למהות האמיתית של חב"ד וחב"דפדיה. שיע • שיחה י"ט בסיוון ה'תשפ"ד 16:37, 25 ביוני 2024 (IDT)
- בעד לוגו מס' 7 - הלוחם החסידי - התוועדות חסידית 13:22, 25 ביוני 2024 (IDT)
סבורני שבסקיצה שהעלתי כעת ניתן מענה לרוב דרישותיו של ר' להתראות. שם האתר חב"דפדיה גדול ומודגש, הגופן של הסמליל הקודם (בקשר לטענה על הפצת המעיינות והספירות - כמדומה שר' שיע השיב). לתשומת לבכם! הסקיצה כשמה, באה להמחיש בעיקר מיקום וסדר ולא אלמנטים. אגב גם הסמל של וויקיפדיה מסודר בדומה לזה. כאמור אני אישית אעדיף להשמיט הנוסח באנגלית לטובת סלוגן\מוטו. מאת: ב. שורה • לתגובות • 22:56, 25 ביוני 2024 (IDT)
- סקיצה ממש יפה, אני בוחר בה. רק צריך להוסיף ב"ה ואלמנט מסויים כמו 770. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:08, י"ט בסיוון, ה'תשפ"ד)
ב. שורה אני לא הגבתי עד עכשיו כי רציתי לראות את הדיון. אז ככה, בקשר לטענותיו של להתראות אז הוא צודק בקשר לזה שצריך לשמר את האלמנטים של הסמל הנוכחי עם הספירות וה-'ב"ה'. אבל עם מחליפים כבר סמליל אז עדיף את הסקיצה שאתה העלית לכאן, בזכות היופי והרווח אבל מה שכן (כמו שכבר הזכרת למעלה) צריך לעשות סלוגן מתחת למילה חב"דפדיה במקום האנגלית כמו למשל "האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט". זהו רק לעניות דעתי האישית בלבד מי שרוצה יכול לחלוק/להוסיף עלי. והעיקר שתהיה הפצת מעיינות לנחל רוח הרבי מה"מ תיכף ומיד ממש! בברכה. אני רוצה גאולה ~ בואו נביא אותה ביחד! ~ מרחיבים את חב"דפדיה עכשיו! 23:11, 25 ביוני 2024 (IDT)
- בנוגע לסמלילים, שמתי תמונה של סמליל מס' 7. בתמונה יש מין קישקוש שבטעות קישקשתי אבל זה לא במקור אז לא להתייחס לזה. אני ועקשן להבאת הגאולה רוצים את זה. בברכה תמים של הרבי - שיחה 23:40, 25 ביוני 2024 (IDT)
- הדיון מרתק ומקווה שנגיע בזכותו לטוב ביותר. ב. שורה ישר כח על ההשקעה. רק מציין שהסמלילים שהוצעו עד כה, נעשו על ידי איש מקצוע מהשורה הראשונה ומאחוריהם מחשבה ושיקול מקצועי בשילוב השיקולים הפנים חב”דיים. שיע • שיחה כ' בסיוון ה'תשפ"ד
- כמובן שכדאי שהסמל לא צריך להיות שחור לבן וכדאי לשלב בו שניים שלשה צבעים. אליהו ב. - שיחה, 05:16, כ' בסיוון, ה'תשפ"ד
- מצטרף לאליהו, הסמליל צריך להיות חי. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (16:01, כ' בסיוון, ה'תשפ"ד)
- כמובן שכדאי שהסמל לא צריך להיות שחור לבן וכדאי לשלב בו שניים שלשה צבעים. אליהו ב. - שיחה, 05:16, כ' בסיוון, ה'תשפ"ד
- הדיון מרתק ומקווה שנגיע בזכותו לטוב ביותר. ב. שורה ישר כח על ההשקעה. רק מציין שהסמלילים שהוצעו עד כה, נעשו על ידי איש מקצוע מהשורה הראשונה ומאחוריהם מחשבה ושיקול מקצועי בשילוב השיקולים הפנים חב”דיים. שיע • שיחה כ' בסיוון ה'תשפ"ד
לגבי ב"ה, לא שייך לעשות ב"ה כחלק מסמליל. זה נכון שמתאים שבראש כל עמוד זה יופיע, אפשר לעשות את זה באמצעות הוספת ב"ה בפינה הימנית עליונה של הסמליל, שיוצג באתר בראש כל עמוד - אבל זה לא יהיה חלק מהסמליל, כלומר במקומות אחרים יוצג הסמליל בלבד. לגבי צבע, כשנחליט על עיצוב יהיה אפשר לעבור לצבע. שיע • שיחה כ"א בסיוון ה'תשפ"ד 02:08, 27 ביוני 2024 (IDT)
- בעד סמליל מס' 6 שמואל חיים ♦ שיחה 18:31, 28 ביוני 2024 (IDT)
הצבעה סמליל חב"דפדיה
הצבעה
-
א' (ב. שורה) סקיצה להמחשת מיקום וסדר בעיקר ולא אלמנטים
-
ב' (מס' 7 לשעבר)
-
ג' הכדור ארץ כמעט שלם, הזכוכית מגדלת פחות בולטת
-
ד' כדור שלם, 770 'חותך' את הזכוכית
-
ה' הקרניים של 770, שמסלמות 'הפצה' משלימות את מראה כדור הארץ
-
ו' כנ"ל ה'. מלבד המשולשים של 770 מופרדים בקו לבן.
הצבעה
זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות).
אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים.
שיטת ההצבעה
בהצבעה כגון זו, שיש יותר מ-2 אפשרויות, עליכם לדרג את האפשרויות העומדות להצבעה. אפשרויות שתתעלמו מהן ייחשבו לאחרונות בתור. הדירוג יכול להיות חלקי, ואסור לו לכלול סתירות פנימיות. אנא הצביעו באופן הבא:
- ד – העדפת אפשרות ד' על פני כל אפשרות אחרת.
- בגא - העדפת אפשרות ב', ואם לא אז ג' ואם לא אז א' ואם לא אז כל אפשרות אחרת.
- ב(גא) - העדפת אפשרות ב' כאפשרות ראשונה ולאחר מכן א' או ג' ללא העדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
- גד(אב) – העדפת האפשרויות ג' ו-ד' על פני אפשרויות א' ו-ב', כשאפשרות ג' עדיפה על פני ד' ולאחריהן א' ו-ב' ללא ההעדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
- (דה)(אבג) – העדפת אפשרויות ד' או ה' (ללא העדפה ביניהן) על פני אפשרויות א', ב' או ג' (ללא העדפה ביניהן) ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
- ודהאג חיים כ - מסמ ציכל - כ"ו בסיוון 15:44, 2 ביולי 2024 (IDT)
- אה. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (16:08, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ד)
- א. צוברענגען משיח - שיחה, 16:26, כ"ו בסיוון, ה'תשפ"ד.
הערות שוליים
- ↑ שבועון כפר חב"ד גליון 2000, הובא גם בספר אוצר החסידים.