משתמש:ב. א. א.: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(←הידעת?) תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
אין תקציר עריכה תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
||
שורה 154: | שורה 154: | ||
{{משתמש - ארה"ק}} | {{משתמש - ארה"ק}} | ||
{{משתמש - כפר חב"ד חדש}} | {{משתמש - כפר חב"ד חדש}} | ||
{{משתמש - מספר עריכות| | {{משתמש - מספר עריכות|7000}} | ||
{{תבנית:משתמש - תמונה|40}} | {{תבנית:משתמש - תמונה|40}} | ||
{{תבנית:משתמש -מעלה קבצים}} | {{תבנית:משתמש -מעלה קבצים}} |
גרסה מ־06:32, 28 בדצמבר 2023
ב"ה היום כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד.
שלום וברכה!
ברוכים הבאים לדף המשתמש שלי
![](/images/thumb/1/14/%D7%9B%22%D7%97_%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%9F_%D7%A0%22%D7%90.png/250px-%D7%9B%22%D7%97_%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%9F_%D7%A0%22%D7%90.png)
![](/images/thumb/9/98/%D7%91%D7%99%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D.jpg/250px-%D7%91%D7%99%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D.jpg)
ניתן לפנות אלי במייל: osofos226@gmail.com
![](/images/c/cb/%D7%A2%D7%99%D7%98%D7%95%D7%A8_%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%95%D7%A8.png)
ציוני דרך בחב"דפדיה
- הצטרפתי לחב"דפדיה ביום כ"ז אדר ה'תשפ"א (בגלל טעות קטנה שהיתה בערך על הרש"ג).
- ביום ב' סיון ה'תשפ"א ערכתי את העריכה ה50 שלי בחבדפדיה.
- במוצאי חג השבועות ה'תשפ"א ערכתי ב"ה את העריכה ה100![1] שלי בחבדפדיה.
- י"ב אב ה'תשפ"א ערכתי ב"ה את העריכה ה500[1] שלי בחבדפדיה!
תשפ"ב
- ד' חשוון ה'תשפ"ב ערכתי ב"ה את העריכה ה770 שלי בחבדפדיה!
- כ"ג טבת ה'תשפ"ב ערכתי בשעה טובה ומוצלחת את העריכה מס’ ה1000 שלי בחבדפדיה!!!
- ח"י אדר ב' ה'תשפ"ב ערכתי את העריכה ה1770 שלי בחב"דפדיה.
- ד' ניסן ה'תשפ"ב ערכתי את העריכה ה2000 שלי בחב"דפדיה!
- ז' תמוז ה'תשפ"ב - עריכה ה3000 שלי בחב"דפדיה.
תשפ"ג
- במוצאי י' שבט ע"ג שנה לנשיאות הרבי - עריכה ה4000.
- כ"ד אייר - עריכה ה5000.
- ג' אלול - עריכה ה6000.
ערכים שיצרתי
מיוחד:דפים המתחילים ב/משתמש:ב. א. א.
אישים
מוסדות
- גן ישראל השלוחים הצעירים
- מכון המקדש
- בדק הבית 770
- בית חב"ד 770 (חדר השידורים) / מרכז מבקרים 770
- מישיגן
ספרים
מושגים
ניגונים
כללי
אשמח אם תעזרו לי בערכים הבאים
בשבילי
להשיג
להשלים את הע"א מוסדות שנבנו בהוראת הרבי כמתנה ליום הולדתו לכבוד שנת השבעים תשל"ב
ערכים בעבודתי כרגע
ערים
כללי
מושגים
אישים
בעריכה:
- משתמש:ב. א. א./אברהם מרדכי לוין.
- משתמש:ב. א. א./יהושע אשר רבינוביץ
- משתמש:ב. א. א./צבי אליהו בלוי.
- משתמש:ב. א. א./נתן נטע פריז.
- משתמש:ב. א. א./יעקב בלינוב.
- משתמש:ב. א. א./עזריאל זעליג וולפא.
- משתמש:ב. א. א./אליעזר ירס.
- משתמש:ב. א. א./שמעיה מרינובסקי.
- משתמש:ב. א. א./שמואל קורץ.
- יוניק
הידעת?
- הרבי רצה שב770 יהיה מקום מסודר להפצת היהדות, בתורות למעמד חלוקת הדולרים בימי ראשון היו דוכני תפילין בהם עמדו - תמימים שהניחו תפילין ליהודים והכינו אותם לקראת הפגישה עם נשיא הדור - הרבי. בשם המזכיר ר' בנימין קליין ע"ה
[2].
- גן ישראל נתיבות הוא קעמפ מיוחד שנועד עבור הילדים החרדים מנתיבות והסביבה - בשונה מהרבה קעמפים ברחבי העולם.
- יעקב פרי - ראש השב"כ לשעבר הוא בין האנשים הבודדים בעולם שעלו לקומה השנייה בביתו של הרבי
הבהרה: המידע בחב"דפדיה נועד להעשרה בלבד ואין לראות בו פסיקה הלכתית.
קישורים לשימוש אישי
תיבות משתמש
תיבות משתמש | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
משתמש זה שייך לחב"דפדים פעילים
דברים שלא ידעתם על חב"דפדיה
נכון ליום כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד,
יש בחב"דפדיה 65,025 דפים,
שעברו 709,397 עריכות,
מתוכם 10,852 ערכים.
- ישנם 4,471 משתמשים רשומים.
- הערך האחרון שנוצר בחב"דפדיה הוא-
- 21:01, 4 ביולי 2024 תלמוד תורה בני מנחם חולון (היסטוריה | עריכה) [2,205 בתים] 109.253.199.233 (שיחה) (יצירת דף עם התוכן "ת"ת בני מנחם חב"ד בחולון הוקם בשנת תש"ע ע"י הרב דוד גורארי' בשנת תשע"ב מונה לעמוד בראש הת"ת הרב יהושע שמעוני הרב שמעוני הצעיד את הת"ת קדימה והפך אותו לתלמוד התורה הגדול ביותר בחולון יחודיותו של ת"ת זה שהוא מושך אליו רבים מהציבור החרדי בעיר. בת"ת שמים דגש על...")
|
נכון🔄 ליום שישי כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד – 05 ביולי 2024 בשעה 15:26 קיימים בחב"דפדיה | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4,471 | 138 | 7 | 5 | 9 | 11 | 3 | 1 | 6 | 10,852 | 12,951 | 709,397 | 65,025 | 5 |
הערות שוליים
- ↑ 1.0 1.1 בעריכה בה אני כותב את שורות אלו...
- ↑ שאמר זאת על בית חב"ד 770 (חדר השידורים)
היום יום
![](/images/thumb/a/ac/%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%95%D7%9D.jpg/100px-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%95%D7%9D.jpg)
עבודת האדם על פי תורת החסידות, להרגיל את עצמו לראות ענין השגחה פרטית, איך כי בטובו יתברך מחדש את העולם והנבראים בכל רגע בהשגחתו הפרטית, אשר זה ואך זה - הוא מציאות הנבראים, חיותם וקיומם.