אפרים ארנברג: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
תולדות חיים: הגהה, עריכה
שורה 11: שורה 11:
בשנים אלו נכנס ללמד ב"[[מכון אור חיה]]" בירושלים שם עסק בעיקר בללמד חסידות עם דגש על תורת הנפש על פי תורת החסידות.
בשנים אלו נכנס ללמד ב"[[מכון אור חיה]]" בירושלים שם עסק בעיקר בללמד חסידות עם דגש על תורת הנפש על פי תורת החסידות.


בתקופה זו התקרב יותר ויותר לרב [[יצחק גינזבורג]], ובשנת תשע"ב, עם ייסוד ישיבת "תום ודעת" ב[[ירושלים]], כישיבה קטנה בנשיאותו של הרב גינזבורג, מונה לעמוד בראשות הישיבה.
בתקופה זו התקרב יותר ויותר לרב [[יצחק גינזבורג]], ובשנת תשע"ב, עם ייסוד ישיבת תומכי תמימים "תום ודעת" ב[[ירושלים]], כישיבה קטנה בנשיאותו של הרב גינזבורג, מונה לעמוד בראשות הישיבה.
 
אף שבאופן רישמי הישיבה לא נחשבת כחלק מסניפי ישיבות תומכי תמימים ולא פונה לקהל היעד של חסידי חב"ד, היא מתנהל ברוחה של חסידות חב"ד, ודומה במובנים רבים לישיבות חב"ד עם לימוד קבוע בספרי חסידות חב"ד, התוועדויות, ניגונים, ומאפיינים חב"דיים נוספים.


בשנת [[תשפ"ב]] הוציא לאור את ספרו הראשון "בדרך הבינוני" ספר על התניא העוסק בעיקר בהעמקה בדמותו של הבינוני, תוך הורדת הדברים לפרקטיקה המעשית, הספר נכתב בשפה פשוטה ושווה לכל נפש.
בשנת [[תשפ"ב]] הוציא לאור את ספרו הראשון "בדרך הבינוני" ספר על התניא העוסק בעיקר בהעמקה בדמותו של הבינוני, תוך הורדת הדברים לפרקטיקה המעשית, הספר נכתב בשפה פשוטה ושווה לכל נפש.