שיחה:התפצלות חסידות חב"ד (תרכ"ו): הבדלים בין גרסאות בדף

(סדר בדיון)
שורה 84: שורה 84:
:::::::היכן בדיוק? ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ כ"ח באב [[תש"פ]]
:::::::היכן בדיוק? ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ כ"ח באב [[תש"פ]]
::::::::הובא להלן
::::::::הובא להלן
:::::::::בא מועד: אם הולכים לפי שלשלת היחס בהיום יום - אז יש ללכת עד הסוף לפי שלשלת היחס 1) טומשפול לא מוזכר כלל וכלל 2) הוסטיפול לא מוזכר כלל וכלל 2) כמו כן יעקב ישראל מצ'רקס לא מוזכר כאדמו"ר (מוזכר אך לא כאדמור). - מה שאומר שיש להסיר מכאן את שניהם. ויש לשנות את השם של הערך [[חצרות חב"ד בדרך טשרנוביל]] ולהסיר מזה את המילה חב"ד{{ש}}ולגבי אדמורי חב"ד: 1) בנו של לוי יצחק גוטרמן מהוסיארטין לא מוזכר כלל וכלל 2) בנו של נחום דובער לא מוזכר כלל וכלל. - מה שאומר שיש להסיר מכאן את שניהם  
:::::::::בא מועד: אם הולכים לפי שלשלת היחס בהיום יום - אז יש ללכת עד הסוף לפי שלשלת היחס
 
:::::::::1) טומשפול לא מוזכר כלל וכלל
מה שאומר שהיום יום זה הוכחה הפוכה. שלא היו אדמורי חב"ד. ובכל מקרה בוודאי שלושת אלו צריכים להיות מוסרים מכאן וגם
:::::::::2) הוסטיפול לא מוזכר כלל וכלל
 
:::::::::3) כמו כן יעקב ישראל מצ'רקס לא מוזכר כאדמו"ר (מוזכר אך לא כאדמור).
 
:::::::::- מה שאומר שיש להסיר מכאן את שניהם. ויש לשנות את השם של הערך [[חצרות חב"ד בדרך טשרנוביל]] ולהסיר מזה את המילה חב"ד
:::::::::ולגבי אדמורי חב"ד:
:::::::::1) בנו של לוי יצחק גוטרמן מהוסיארטין לא מוזכר כלל וכלל
:::::::::2) בנו של נחום דובער לא מוזכר כלל וכלל.
:::::::::- מה שאומר שיש להסיר מכאן את שניהם  
:::::::::מה שאומר שהיום יום זה הוכחה הפוכה. שלא היו אדמורי חב"ד. ובכל מקרה בוודאי כל אלו צריכים להיות מוסרים מכאן {{אלמ}}


== לדעתי ==
== לדעתי ==
משתמש אלמוני