שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 189: שורה 189:
:::תכנס ל"הבדל בין גירסאות", ותעשה "עריכה" של הגירסה הרצויה, ותתעלם מהעריכה. או שתכתוב את מה אתה רוצה לשחזר, ואנסה לעזור לך.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 06:59, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
:::תכנס ל"הבדל בין גירסאות", ותעשה "עריכה" של הגירסה הרצויה, ותתעלם מהעריכה. או שתכתוב את מה אתה רוצה לשחזר, ואנסה לעזור לך.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 06:59, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
::::רק לזכור כמובן שזה מבטל לא רק את העריכה הישנה אלא גם את כל השינויים שלאחריה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ו' בחשוון ה'תשע"ז 14:30, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
::::רק לזכור כמובן שזה מבטל לא רק את העריכה הישנה אלא גם את כל השינויים שלאחריה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ו' בחשוון ה'תשע"ז 14:30, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
==חמדת ימים==
לא רציתי להיכנס למלחמת עריכה, אך התנהגותך היא בלתי הוגנת בעליל. אמנם כתבת שישנם שני צדדים אך אז עשית זאת באופן שיהיה ברור לכל קורא מי (לדעתך) צודק. כאשר הינך כותב "היו כאלה שטענו שהוא ספר שבתאי, טענות אלה הופרכו" זוהי גניבת דעת, שכן גם טענותיו שי בעל אוצר חמדת ימים הופרכו. כתיבה אובייקטיבית פירושה 'ישנם הטוענים כך וישנם הטוענים כך'. כמו כן כאשר אתה כותב שגדולי עולם קיבלו את הספר משמע שאלה שלא קיבלוהו היו ריקים ופוחזים או שהיו יחידים וכיום כל הגדולים מודים בקדושתו, ולא היא ישנו אחד אשר אף שאין מתחשבים כל כך בדעתו באתר זה מכל מקום נמנה הוא על גדולי עולם לכל הדעות (כוונתי לרבי מליובאוויטש) והוא כותב במכתב אשר אין ללמוד בספר זה, עד כאן עובדות, מכאן ואילך פרשנות. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:30, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
2,972

עריכות