שמואל קרץ: הבדלים בין גרסאות בדף
חיילי משיח (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
מ (החלפת טקסט – "ע"י" ב־"על ידי") |
||
שורה 11: | שורה 11: | ||
בעודו בחור, הצטרף לצוות החינוכי של ישיבת [[תומכי תמימים בית שמש]], ושימש בתפקיד עד לנישואיו עם רעייתו מרת מרים בת הרב [[רפאל שוואב]] מ[[צפת]]. | בעודו בחור, הצטרף לצוות החינוכי של ישיבת [[תומכי תמימים בית שמש]], ושימש בתפקיד עד לנישואיו עם רעייתו מרת מרים בת הרב [[רפאל שוואב]] מ[[צפת]]. | ||
לאחר נישואיו התיישב ב[[צפת]] ולמד ב[[כולל אברכים]] | לאחר נישואיו התיישב ב[[צפת]] ולמד ב[[כולל אברכים]] שעל ידי ישיבת [[חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת]]. | ||
בעקבות פטירת אביו בחודש אדר [[תשע"א]] עבר להתגורר ב[[עפולה]] והתמנה למלא את מקום אביו כ[[משפיע]] קהילת חב"ד בעיר, ובמקביל הצטרף לצוות החינוכי של [[תלמוד תורה חב"ד חדרה]]. | בעקבות פטירת אביו בחודש אדר [[תשע"א]] עבר להתגורר ב[[עפולה]] והתמנה למלא את מקום אביו כ[[משפיע]] קהילת חב"ד בעיר, ובמקביל הצטרף לצוות החינוכי של [[תלמוד תורה חב"ד חדרה]]. |
גרסה מ־00:49, 21 בספטמבר 2016
הרב שמואל קרץ (יליד שנת תשמ"ב, 1982) הוא משפיע קהילת חב"ד עפולה, ראש כולל ערב ללימוד חסידות, ומחנך בתלמוד תורה חב"ד חדרה.
תולדות חיים
נולד בו' אדר תשמ"ב בעפולה לאביו הרב דוד קרץ משפיע קהילת חב"ד בעיר, ולאמו מרת רחל אודיל מזל, מחנכת בבית הספר של רשת אהלי יוסף יצחק ארץ הקודש בתענך.
כילד, למד בבית הספר של 'הרשת' בתענך ובתלמוד תורה חב"ד מגדל העמק, ובצעירותו למד בישיבת תומכי תמימים לוד ותומכי תמימים מגדל העמק.
בשנת תשס"ג נסע ללמוד בישיבת תומכי תמימים המרכזית בחצר הרבי ב-770 במסגרת שנת ה'קבוצה', ונותר שם גם לאחר סיום שנת הלימודים והוסמך לרבנות על ידי ראש הישיבה הרב שניאור זלמן לבקובסקי.
בעודו בחור, הצטרף לצוות החינוכי של ישיבת תומכי תמימים בית שמש, ושימש בתפקיד עד לנישואיו עם רעייתו מרת מרים בת הרב רפאל שוואב מצפת.
לאחר נישואיו התיישב בצפת ולמד בכולל אברכים שעל ידי ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת.
בעקבות פטירת אביו בחודש אדר תשע"א עבר להתגורר בעפולה והתמנה למלא את מקום אביו כמשפיע קהילת חב"ד בעיר, ובמקביל הצטרף לצוות החינוכי של תלמוד תורה חב"ד חדרה.
בשנת תשע"ה ייסד בעפולה כולל אברכים ללימוד חסידות בשעות הערב, תחת רשת הכוללים בהנהלתו של הרב יוסף יצחק אופן.