שיחה:כח העצמות: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 4: שורה 4:
*סה"מ תער"ב חלק א עמוד קלח, תרכג. חלק ב עמוד תרמז, תרסד, תתטו (פרטי עניינים בכח הא"ס שבמלכות וסיבתה) תתקנו, א'קצז, חלק ג, א'ריד,
*סה"מ תער"ב חלק א עמוד קלח, תרכג. חלק ב עמוד תרמז, תרסד, תתטו (פרטי עניינים בכח הא"ס שבמלכות וסיבתה) תתקנו, א'קצז, חלק ג, א'ריד,


=== כח העצמות שביש הגשמי===
*סימן כ בתניא.
*ביאורי הזהר אדמור האמצעי בשלח מג ג
*ולקחתם לכם תרס"א
*מצה זו עזר"ת תש"ז
*מלוקט ב עמוד 27
*דרך מצוותיך קכט ב ואילך
*לקוטי שיחות חלק כט ע' 364 (הרמז על זה בלשון הרמב"ם).


=== כח העצמות שבישראל ===
=== כח העצמות שבישראל ===
שורה 11: שורה 19:
*סה"מ תרס"ו עמוד שנד-ה.
*סה"מ תרס"ו עמוד שנד-ה.
*סה"מ מלוקט חלק ג עמוד 92. (כח העצמות שבעבודת ישראל מצד הכוונה שבזה וגילויה)
*סה"מ מלוקט חלק ג עמוד 92. (כח העצמות שבעבודת ישראל מצד הכוונה שבזה וגילויה)
*לקוטי שיחות חלק ל 138 הערה 55
*לקוטי שיחות חלק כג עמוד 222 (בזה בא לביטוי יפה כח הבן מכח האב)
*כרך כ עמוד 310

גרסה מ־15:15, 13 במאי 2015

מקומות הדנים אודות כח העצמות שבספירת המלכות

  • תניא אגרת הקודש סימן כ'
  • סה"מ תרס"ו מאמר "כי נער ישראל" (וראה גם במהדורה החדשה (עמוד רי"ג) ועמוד תמו-ז -ט,(-ביאור גדר פעולת המלכות ביש מאין כמו הכתר וסיבתה נעוץ וכו') עמוד תנו-ז,(ביאור בהרחבה עומק שורש המלכות -למעלה מכל הגילוים, ומעלת פעולתה יש מאין על הכתר.) תנח, תקעה, תרצו.
  • סה"מ תער"ב חלק א עמוד קלח, תרכג. חלק ב עמוד תרמז, תרסד, תתטו (פרטי עניינים בכח הא"ס שבמלכות וסיבתה) תתקנו, א'קצז, חלק ג, א'ריד,

כח העצמות שביש הגשמי

  • סימן כ בתניא.
  • ביאורי הזהר אדמור האמצעי בשלח מג ג
  • ולקחתם לכם תרס"א
  • מצה זו עזר"ת תש"ז
  • מלוקט ב עמוד 27
  • דרך מצוותיך קכט ב ואילך
  • לקוטי שיחות חלק כט ע' 364 (הרמז על זה בלשון הרמב"ם).

כח העצמות שבישראל

  • לקוטי שיחות חלק יב עמוד 74. ואילך (ובהערה 30) (שהוא ממש ע"ד כח החידוש שבעצמות) וכרך ז ע' 79.
  • בחודש השלישי מלוקט ד ע' רסו (? לאו דווקא שזה אותו העניין - ותוכנו ההשוואה שבין מציאות לביטול)
  • לקוטי שיחות חלק ט ע'22 (כח העצמות שאור וחושך שווים)
  • סה"מ תרס"ו עמוד שנד-ה.
  • סה"מ מלוקט חלק ג עמוד 92. (כח העצמות שבעבודת ישראל מצד הכוונה שבזה וגילויה)
  • לקוטי שיחות חלק ל 138 הערה 55
  • לקוטי שיחות חלק כג עמוד 222 (בזה בא לביטוי יפה כח הבן מכח האב)
  • כרך כ עמוד 310