שיחה:מדינת ישראל: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 28: | שורה 28: | ||
:ראה בסוף הד"ה "רבי והמדינה". --בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ה באייר ה'תשע"א, למניינם 05:49, 29 במאי 2011 (UTC) | :ראה בסוף הד"ה "רבי והמדינה". --בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ה באייר ה'תשע"א, למניינם 05:49, 29 במאי 2011 (UTC) | ||
האם הרבי מליובוויטש ראה ערך בעצם קיומה של שליטה יהודית על חלקים מארץ ישראל או שלדעתו | האם הרבי מליובוויטש ראה ערך בעצם קיומה של שליטה יהודית על חלקים מארץ ישראל או שלדעתו יש לה ערך רק כמביאה מקום מקלט ליהודים? |
גרסה מ־18:42, 5 בנובמבר 2011
צריך לדעתי לפתוח תבנית חדשה "לעריכה" בה יהיה כתוב למה הערך זקוק לעריכה.
אריכות? פרטים שגויים? אי סדר? --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 17:50, 13 באפריל 2010 (UTC)
- צודק. אעבוד על זה בתבנית הנוכחית. בעקרון צריך לרשום בדף השיחה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:46, 14 באפריל 2010 (UTC)
הבעת דיעה אישית
אולי תוכל לפרט היכן יש כאן הבעת דיעה אישית? הכל עובדות, ולכל דבר יש מקורות בספרי חב"ד
אדרבה דעתך שונה - הבא מקורות שונים! --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 15:32, 14 באפריל 2010 (UTC)
- כיון שמדובר בנושא רגיש, א"כ כל מילה שאינה ציטוט ממקור מוסמך, כמוה כהבעת דעה. "את יסודותיה הקימו מייסדיה פורקי העול" מה המקור למשפט הזה בדיוק? הנושא ודאי נכון, אבל מכאן ועד לכתוב ציטוט כזה באנציקלופדיה, הדרך ארוכה. ועוד, כמובן שאין הכוונה למחוק הערך, אלא רק להתנצל על החוסר אנציקלופדיות שבערך. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:49, 14 באפריל 2010 (UTC)
- אכן צודק אתה, פשוט קשה היה לי הניסוח בענין זה. תוכל לשפר את הערך. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 15:51, 14 באפריל 2010 (UTC)
- עבודה קשה. אנסה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:57, 14 באפריל 2010 (UTC)
- אכן צודק אתה, פשוט קשה היה לי הניסוח בענין זה. תוכל לשפר את הערך. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 15:51, 14 באפריל 2010 (UTC)
- לפי דעתי איני רואה כל חיסרון בערך במצבו העכשווי. אין בו לא טעויות ולא אי דיוקים. אבקש להוריד את התבנית. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ג בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 00:00, 26 במאי 2010 (UTC)
- כלל וכלל לא! לדוגמא הפיסקה "התגרות באומות" זקוקה להרחבה ולהבעת הדיון המושלם ולא חד צדדי. ועוד הרבה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:09, 26 במאי 2010 (UTC)
ג' שבועות
המופיע על התגרות באומות, ובכלל על הג' שבועות צריך בירור נרחב, ואודות זה ישנו עוד הרבה חומר. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- כוונתך היא חומר תלמודי או חבד"י? היום כ"ח בחשוון ה'תשע"א שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים 18:10, 5 בנובמבר 2010 (UTC)
- גם וגם. חסיד מחוץ לחשבון.
לעריכה
עדיין יש הרבה מה להוסיף ולערוך, אבל בהחלט הרבה יותר טוב. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ל' בניסן ה'תשע"א 20:34, 4 במאי 2011 (UTC)
- תודה. חילך לאורייתא. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' באייר ה'תשע"א, למניינם 00:11, 5 במאי 2011 (UTC)
כדאי לציין את מעשה רוזנברג ביום המנגלים האחרון וד"ל -- נכתב ע"י יש נוחלין ששכח לחתום את שמו.
- ראה בסוף הד"ה "רבי והמדינה". --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה באייר ה'תשע"א, למניינם 05:49, 29 במאי 2011 (UTC)
האם הרבי מליובוויטש ראה ערך בעצם קיומה של שליטה יהודית על חלקים מארץ ישראל או שלדעתו יש לה ערך רק כמביאה מקום מקלט ליהודים?