שיחה:יחודא תתאה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(דף חדש: אמת, אך זהו בשפת הקבלה. בשפת החסידות זהו כינוי להנחה שהעולם הוא מציאות ואלקות בהתחדשות, וכנכתב בקצרה ב…) |
|||
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
אמת, אך זהו בשפת הקבלה. בשפת החסידות זהו כינוי להנחה שהעולם הוא מציאות ואלקות בהתחדשות, וכנכתב בקצרה בקטע השני.--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] - [[שיחת משתמש:אדג|שיחה]] 22:08, 10 בפברואר 2011 (UTC) | אמת, אך זהו בשפת הקבלה. בשפת החסידות זהו כינוי להנחה שהעולם הוא מציאות ואלקות בהתחדשות, וכנכתב בקצרה בקטע השני.--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] - [[שיחת משתמש:אדג|שיחה]] 22:08, 10 בפברואר 2011 (UTC) | ||
== חילוקי ביאורים ואופנים == | |||
יש להרחיב באופני הביאורים בענייין זה עפי המבואר בתניא ועפי המבואר בקונטרס עץ החיים ועוד שאינו שווים ממש--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 22:22, 2 בנובמבר 2016 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־00:22, 3 בנובמבר 2016
אמת, אך זהו בשפת הקבלה. בשפת החסידות זהו כינוי להנחה שהעולם הוא מציאות ואלקות בהתחדשות, וכנכתב בקצרה בקטע השני.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה - שיחה 22:08, 10 בפברואר 2011 (UTC)
חילוקי ביאורים ואופנים[עריכת קוד מקור]
יש להרחיב באופני הביאורים בענייין זה עפי המבואר בתניא ועפי המבואר בקונטרס עץ החיים ועוד שאינו שווים ממש--הנחה - שיחה 22:22, 2 בנובמבר 2016 (UTC)