שיחה:JEM – הבדלי גרסאות
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) |
חנוך רולניק (שיחה | תרומות) ←ביקורת 3: תגובה |
||
| (23 גרסאות ביניים של 12 משתמשים אינן מוצגות) | |||
| שורה 39: | שורה 39: | ||
== שם הערך == | == שם הערך == | ||
כדאי לשנות לשם קצר יותר. JEM או מדיה יהודית | כדאי לשנות לשם קצר יותר. JEM או מדיה יהודית חינוכית, אני אישית מעדיף את הראשון ואת השני כהפניה. [[משתמש:ר'ובן|ר'ובן]] - [[שיחת משתמש:ר'ובן|שיחה]] 23:14, 15 באוקטובר 2012 (IST) | ||
:צודק. {{בוצע}} --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] 01:18, 19 באוקטובר 2012 (IST) | :צודק. {{בוצע}} --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] 01:18, 19 באוקטובר 2012 (IST) | ||
| שורה 55: | שורה 55: | ||
== רקע והתייסדות הארגון == | == רקע והתייסדות הארגון == | ||
העריכות שנעשו היום קשורות לערך [[WLCC]], ולא לערך הזה. אמנם לחברה יש אינטרס להציג את WLCC כגלגול ראשון שלה, כמו שכל מוסד אוהב לכתוב "מאז 1924", אבל זה לא אומר שזו האמת ההיסטורית... מכיוון שאיני בקיא בדיוק בפרטים ההיסטוריים לא ערכתי, אבל יודעי דבר מוזנים לעשות זאת. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:41, ז' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | העריכות שנעשו היום קשורות לערך [[WLCC]], ולא לערך הזה. אמנם לחברה יש אינטרס להציג את [[WLCC]] כגלגול ראשון שלה, כמו שכל מוסד אוהב לכתוב "מאז 1924", אבל זה לא אומר שזו האמת ההיסטורית... מכיוון שאיני בקיא בדיוק בפרטים ההיסטוריים לא ערכתי, אבל יודעי דבר מוזנים לעשות זאת. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 09:41, ז' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ||
:לפני כמה שנים הם פירסמו שהם קנו באופן חוקי מידי [[WLCC]] את כל הוידיאו והאודיו והתמונות עם זכויות היוצרים שלהם. והרי זו ראיה ניצחת שאין ביניהם ובין WLCC דבר וחצי דבר (בהקשר ההיסטורי). -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 12:01, ז' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(15 במאי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | :לפני כמה שנים הם פירסמו שהם קנו באופן חוקי מידי [[WLCC]] את כל הוידיאו והאודיו והתמונות עם זכויות היוצרים שלהם. והרי זו ראיה ניצחת שאין ביניהם ובין [[WLCC]] דבר וחצי דבר (בהקשר ההיסטורי). -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 12:01, ז' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] [[ה'תשע"ו]] ''<font size="1">(15 במאי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | ||
::לא מדוייק. הם פרסמו | ::לא מדוייק. הם פרסמו ב[[תחיינו]] האחרון כתבה, חציה שקרים וחציה אמיתות. לי לא היה כח לברור התבן מן הבר, אבל חלק מהדברים שנוספו נכונים. בהזדמנות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 13:02, 15 במאי 2016 (UTC) | ||
:::דיון מעניין, בקשר למכירה של WLCC שמעתי במפורש מחיים ברוך הלברשטם על הדברים. גם ברור שזה האחרון לא היה אחראי על השידורים של הטלוויזיה. ומה א"כ השקר?--[[מיוחד:תרומות/95.86.95.158|95.86.95.158]] 13:16, 15 במאי 2016 (UTC) | :::דיון מעניין, בקשר למכירה של WLCC שמעתי במפורש מחיים ברוך הלברשטם על הדברים. גם ברור שזה האחרון לא היה אחראי על השידורים של הטלוויזיה. ומה א"כ השקר?--[[מיוחד:תרומות/95.86.95.158|95.86.95.158]] 13:16, 15 במאי 2016 (UTC) | ||
ייש"כ ל[[משתמש:להתראות]] על העריכה, אך העיקר חסר מן הספר - '''שנת התייסדות הארגון'''. זאת כדי לדעת מתי קם יש מאין, ולא כהרושם (שאותו הם מנסים ליצור) שקיומו מאז ומקדם. ולכן גם לכאורה כדאי להעביר את הפירוט על כל ההסרטות וכו' לערך על הלל דוד קרינסקי. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 22:20, ח' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ייש"כ ל[[משתמש:להתראות]] על העריכה, אך העיקר חסר מן הספר - '''שנת התייסדות הארגון'''. זאת כדי לדעת מתי קם יש מאין, ולא כהרושם (שאותו הם מנסים ליצור) שקיומו מאז ומקדם. ולכן גם לכאורה כדאי להעביר את הפירוט על כל ההסרטות וכו' לערך על הלל דוד קרינסקי. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 22:20, ח' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו | ||
| שורה 194: | שורה 194: | ||
::כמובן, כל מה שלא מסתדר עם דעתו של אחד מהמשתמשים כאן נכתב ע"י קיצונים (כמעט כתבתי גם הערך בחב:דפדיה נכתב ע"י משיחיסטים קיצוניים והתאפקתי). חיכיתי לבדיחה שלך - שהתגובה של החברה שונה, ממש תשובה רצינית, סליחה אבל היא מגוחכת. אגב, את הבדיחה השניה שכתבת לא זכיתי להבין, כי זה דבר כ"כ מטופש, להיתלות על עניני מה בכך של כמות סימני הקריאה, כאילו שזה משנה משהו בתוכן הטענה... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 12:43, ל' באב, ה'תש"ף | ::כמובן, כל מה שלא מסתדר עם דעתו של אחד מהמשתמשים כאן נכתב ע"י קיצונים (כמעט כתבתי גם הערך בחב:דפדיה נכתב ע"י משיחיסטים קיצוניים והתאפקתי). חיכיתי לבדיחה שלך - שהתגובה של החברה שונה, ממש תשובה רצינית, סליחה אבל היא מגוחכת. אגב, את הבדיחה השניה שכתבת לא זכיתי להבין, כי זה דבר כ"כ מטופש, להיתלות על עניני מה בכך של כמות סימני הקריאה, כאילו שזה משנה משהו בתוכן הטענה... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 12:43, ל' באב, ה'תש"ף | ||
:::כפי שכתבתי - כל מי שהיה שם יודע את זה. הסימני קריאה לא היו חלק מהטענה ולפניהם כתבתי 'אגב', הם גם לא היו בתור עקיצה אלא בתור מחמאה (אם לא הבנת אותי נכון). ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 00:38 • א' באלול תש"פ | :::כפי שכתבתי - כל מי שהיה שם יודע את זה. הסימני קריאה לא היו חלק מהטענה ולפניהם כתבתי 'אגב', הם גם לא היו בתור עקיצה אלא בתור מחמאה (אם לא הבנת אותי נכון). ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 00:38 • א' באלול תש"פ | ||
::::מאד מצחיק, גם כל מי שהיה כאן יודע א"ז. והייתי מבקש מ{{א|שיע.ק}} שפשוט יפנה גם את זה לועדה הרוחנית... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 10:26, א' באלול, ה'תש"ף | |||
:::::אני אישית גם חושב שהביקורת ראויה והטענה שעשרה משתמשים התנגדו לביקורת מעידה שעשרות רבות אחרות שחלפו פה במהלך השנים כן מסכימים לצורך בביקורת. בכל אופן, העניין הזה הוא בכלל נושא הביקורת שכאמור באולם הדיונים יוכרע בעז"ה על ידי הועדה הרוחנית. וההכרעה תהיה שקופה וברורה. כלומר יפורסמו שמות הרבנים, נוסח הפניה וכו' עוד לפני שהעניין יוגש להכרעתם. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ג' באלול ה'תש"ף 19:06, 23 באוגוסט 2020 (UTC) | |||
== בקשר ל"ביקורת" (ובעיקר החדשה...) == | |||
א) ציטוט מהדף [[חב"דפדיה:עקרונות וקווים מנחים לכתיבת ביקורת]]: {{ציטוטון|למרות שמקורות חשובים בכל תחום בחב"דפדיה, בפסקאות ביקורת הם הכרחיים ... ביקורת ללא שם האומר כמוה כביקורת אישית של הכותב. יש לייחס את הביקורת למישהו ולא לכתוב באופן סתמי}} | |||
ב) לכל הביקורת בערך זה אין מקור מדוייק, יש דוגמאות - אין מקור, וע"כ דינה (כמו שצוטט למעלה בפירוש) כבידוקרת סתמית של הכותב. | |||
ג) בביקורת החדשה מצאנו דבר מאד מעניין - היא נכתבה ללא פירוט עובדות בכלל: במקום לציין שיש (היינו היה - כי כיום אין בכלל נשים שמופיעות במסגרת הריאיון, מכיון שהוא מופץ בשוה לכל, בצורה שונה, כידוע ליודעים) ב' מהדורות בתוכנית הוידאו - מהדורה רגילה ומהדורה ב', ובמקרה שיש נשים מהדורה ב' (שנכללת בדיסק באופן חופשי ללא תוספת תשלום או שום דבר דומה!!!) לא מראה את הנשים כלל וכלל!!! והיא מיועדת לגברים, משא"כ המהדורה הראשונה שמיועדת יותר (למקורבים? ול-)נשים!!! ביקורת זו כמוה כלבקר את פעילות תנועת חב"ד העולמית בזה שעושה "כינוס השליחות"... ה"ז מיועד לנשים... | |||
ד) זה מוכיח את הכלל האמור לעיל בפיסקאות הקודמות שהביקורת כאן נכתבה משנאה כמדובר כמ"פ (הערה כללית: אם ניתן להכניס בערך זה ביקורת על נ"ג, נ"ד (בעיקר בצורה שהיא נכתבה...) האם זה אומר שמותר להכניס ביקורת הפוכה בערך של [[לראות את מלכנו]]? יש הרי לא מעט (בכלל...) חסידים שנגד לפרסם סרטי וידאו מאז (בלי להכנס לויכוח מי צודק) או שהביקורת נכתבת רק נגד ג'מ?...) ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 13:31, ה' בטבת, ה'תשפ"א | |||
:לעניות דעתי כל הררי המלל שנשפכו בקשר לפיסקת ביקורת זו רק מכריחים את הצורך לפנות לועדה הרוחנית, ולהביא נוסח שיוסכם על ידה, כפי שהזכיר {{א|שיע.ק}} לעיל. ההשוואה ללראות את מלכנו לדעתי מופרכת, כי לא ראי ביקורת על מחיקת נ"ג, כראי ביקורת על הצגת נ"ג. כמובן, אם יוצאים מנקודת המבט של חב"דפדיה כאנציקלופדיה חסידית עם דגש על גאולה ומשיח; מנקודות מבט אחרות ייתכן אולי לבקר את המציגים וידאו של נ"ג (אבל מנקודות מבט אלו, ייתכן לבקר גם את אלו שאיפשרו לרבי לצאת בנ"ג, ל"ע ועפ"ל). -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 13:53, ה' בטבת ה'תשפ"א | |||
::לצערי הרב אנחנו מחכים כבר המון זמן לוועדה שאמורה להגיע --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|אדום|'''שיחה'''}}]] 13:54, 20 בדצמבר 2020 (UTC) | |||
:::ודאי שאני בעד לפנות לועדה, ומחכה לכך, רק הצבעתי על כמה נקודות גיחוך בביקורת, להורות שספק אם היא עומדת בכללים, בטח הביקורת החדשה. בקשר לנ"ג - אני לא חושב שיש מה לשים ביקורת בלראות, אך אני לא בטוח שיש ענין לשים ביקורת על ג'מ כאשר זוהי מחלוקת פנימית בין חסידי חב"ד, ולא נכון לומר שזה נגד הרבי או כל ביטוי דומה, משום שיש משפיעים ורבנים רבים שסבורים כך... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 17:07, ה' בטבת, ה'תשפ"א | |||
::::אה, בסדר. תגיד לי איזה משפיע ונכתוב ביקורת גם עליו {{קריצה}}. וברצינות, שיש ביקורת - זה ברור. הביקורת שישנה בקרב חסידי חב"ד ה"משיחיסטים", חזקה מאוד ומשתקפת פה בחב"דפדיה. אבל מה לעשות שחב"ד אינפו בשונה מ[[COL|אחרים]] נמנעים מלכתוב בצורה ישירה ביקורת על האנטים. כך - שאין מקור באתר רשמי, אבל אני חושב שגם אתה בעצמך שמעת לא פעם מישהו שמבקר אותם.--''[[חב"דפדיה:מיזמים/דבר מלכות|חב"דפדים חדורים]]'' • '''[[משתמש:יוסי מ.|יוסי]]''' • '''[[שיחת משתמש:יוסי מ.|מ.]]''' • 20:49, ה' בטבת, ה'תשפ"א | |||
:::::על עצם הביקורת אין לי בעיה, ואני לא בא להתווכח, כי היא מושרשת כבר עמוק בויכוחים עתיקים, השאלה היא האם הביקורת תואמת את כללי הביקורת באתר? וזה אני חושב שלא! וע"כ מה יאמרו - זוהי ביקורת ידועה! אז אני שואל אותך, האם באמת שווה הביקורת -שלא תואמת את כללי האתר היבשים- בערך, כי היא (1) הפצת תורת חסידות חב"ד. (2) עניני גאולה ומשיח. (3) '''משמחת את הרבי???''' זוהי נקודה למחשבה, האם כאשר אין מקורות לביקורת, היא באמת שווה כאן (והאמת היא שהשאלה היא גם אם יש מקור לביקורת...) אני מציע לחשוב ע"ז! ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 22:04, ה' בטבת, ה'תשפ"א | |||
== תורת חיים == | |||
לא יודע עד כמה דיון של גולשים אנונימיים יכול להיות מקור של ביקורת.. נכתב על ידי '''[[משתמש:פולע|פולע]]''' ([[שיחת משתמש:פולע|שיחה]]) בשעה 09:34, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם. | |||
:התורת חיים זה לא מקור מאנשים אנונימיים. התביעה ביוטיוב זה גם לא מהאנשים האנונימיים אלא מהתמונות ● </font> [[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 10:36 • י"ג באדר ה'תשפ"א | |||
::מה הקשר, לא הבנתי. נכתב על ידי '''[[משתמש:פולע|פולע]]''' ([[שיחת משתמש:פולע|שיחה]]) בשעה 10:46, י"ג באדר, ה'תשפ"א, 25 בפבר' למניינם. | |||
:::התורת חיים זה הערה 13 ותוכל לראות שזה לא מפנה לאנשים אנונימיים ● </font> [[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 10:51 • י"ג באדר ה'תשפ"א | |||
== עדכון והרחבה == | |||
לאחרונה ג'מ עשו כמה פרוייקטים חדשים ומעניינים שלא נכתב עליהם בערך. ביניהם: "שנים ראשונות" (כתבתי ע"ז כעת בקצרה, אף שהייתי עושה ע"ז אפי' ערך...), האתר החדש של הווידאו (לכל המבקרים החשובים שהם לא מציגים את הווידאו), הרחבה על אשרינו (לדוגמא: פרוייקט על מגילת אסתר, י"א ניסן וכדו'). אם מישהו היה יכול להרחיב (אין עתותי בידי לצערי...) תבוא עליו הברכה... ~ [[משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">חב"דניק</span>''']] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|'''<span style="color: blue;;">בית חב"ד פתוח</span>''']] ~ 10:15, כ"ה בניסן, ה'תשפ"א | |||
== הוצאה לאור == | |||
חסר הרבה על ענף ההוצאה לאור, שבשנים האחרונות החל תופס תאוצה (2 חלקים של 'הרבי שלי' באנגלית, אחד מהם המתורגם לעברית, ועוד אי-אלו ספרונים קטנים שאיני זוכר את שמם). | |||
== משוב == | |||
https://archive.jdn.co.il/gallery/368225/ | |||
לענ"ד כדאי מאוד להכניס את זה בקישורים חיצוניים עכ"פ ואפשר למלא את הערך במידע אמין מהקישור הנ"ל.{{משוב}} [[מיוחד:תרומות/69.113.153.217|69.113.153.217]] 04:35, 23 בנובמבר 2023 (UTC) | |||
== ביקורת == | |||
מי שרוצה לקרוא את כל הדיונים הקודמים על זה מוזמן, אבל אני בטוח שאף אחד שם לא התכוון לביקורת הנוכחית א. אין יחוס בכלל ב. בנוגע להשמטות של השיעולים וכו' באותה הביקורת גם מסבירים למה זה רצונו של הרבי ג. וכן בהשמטה של קטעים של יחי הם הרי משמיטים קטעים שבהם הרבי לא נראה טוב ולכן מלבד נ"א אין יחי ד. בכלל לא ברור מה הביקורת בכך שהם תובעים את יוטיוב ה. בנוגע לנשים זה הביקורת היחידה שאולי ראויה אבל א. היא ללא שם נותן הביקורת ב. שמוטקין ענה שזה לא מיועד לאנ"ש (ואז הביקורת היא על הבי"כ שממשיך להקרין?) וכל זה מלבד המון טענת נוספות שעלו לפני זה (לדוגמה שיש מקורבים שכל הקשר שלהם לרבי זה ע"י ג'ם ואז הם נכנסים לכאן ורואים שגם זה לא בסדר) [[משתמש:Z770|בברכה Z770 ]] - [[שיחת משתמש:Z770|שיחה]], 11:01, כ"ז באב, ה'תשפ"ה 11:01, 21 באוגוסט 2025 (IDT) | |||
:לאחר דיונים ארוכים וחסרי מקוריות (בבחי' כל מה שת' ותיק וכו'), לענ":ד יש לדון בצורה תכליתית (ראה [[משתמש:חסיד של הרבי/מיזם:מלחמתה של תורה|כאן]] עד"מ...) (עד לסוף ימי החושך..?) אודות הפרטים הנ"ל, ולתקן בהתאם לכל הנ"ל. | |||
:באם יש תומכים - אכניס זה לאולם הדיונים (שדא"ג משעמם לאחרונה באופן מחריד...)[[שיחת משתמש:שפי"ץקייט]] בברכה שנזכה לקיום היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" והרבי בתוכם ובראשם. (תו"מ ח"א ע' 12) 13:46, 21 באוגוסט 2025 (IDT) [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט]] בברכה שנזכה לקיום היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" והרבי בתוכם ובראשם. (תו"מ ח"א ע' 12) 13:46, 21 באוגוסט 2025 (IDT) | |||
::הורדתי את הביקורת כי לא היתה כאן שום תגובה [[משתמש:Z770|בברכה Z770 ]] - [[שיחת משתמש:Z770|שיחה]], 18:11, כ"ז באב, ה'תשפ"ה 18:11, 21 באוגוסט 2025 (IDT) | |||
:::זו איננה המדיניות כ"כ, מ"מ ייש"כ.[[שיחת משתמש:שפי"ץקייט]] בברכה שנזכה לקיום היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" והרבי בתוכם ובראשם. (תו"מ ח"א ע' 12) 20:30, 21 באוגוסט 2025 (IDT) [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט]] בברכה שנזכה לקיום היעוד "הקיצו ורננו שוכני עפר" והרבי בתוכם ובראשם. (תו"מ ח"א ע' 12) 20:30, 21 באוגוסט 2025 (IDT) | |||
::::בשיחה ב' ניסן מ"ח אומר הרבי שהקיצו ורננו "שוכני עפר" זה רק על הרבי ריי"ץ משא"כ במשיח צדקנו שזה רק הקיצו ורננו בלי השוכן עפר עיין שם [[משתמש:חנוך רולניק|חנוך רולניק]] - [[שיחת משתמש:חנוך רולניק|שיחה]], 08:13, ג' באלול, ה'תשפ"ה 08:13, 27 באוגוסט 2025 (IDT) | |||