שיחת משתמש:נ. ברק/טיוטה: הבדלים בין גרסאות בדף

הוספת נושא
שיחות פעילות
אין תקציר עריכה
 
(6 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
עשית את זה ערך שלם כשדובר על פסקה.. ובטח יש לך עוד מה להוסיף. אין צורך בכותרות משנה ואפשר להשתמש בתבליטים (*). אפשר לתמצת את זה לחצי (אם לא יותר) ממה שזה. אין צורך לכתוב מי הקשיב לבית הדין ומי לא ולכן אפשר להוריד את זה מהכללים לאתרים. בהצלחה! ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 13:29 • י"א בסיוון ה'תש"ף
עשית את זה ערך שלם כשדובר על פסקה.. ובטח יש לך עוד מה להוסיף. אין צורך בכותרות משנה ואפשר להשתמש בתבליטים (*). אפשר לתמצת את זה לחצי (אם לא יותר) ממה שזה. אין צורך לכתוב מי הקשיב לבית הדין ומי לא ולכן אפשר להוריד את זה מהכללים לאתרים. בהצלחה! ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 13:29 • י"א בסיוון ה'תש"ף
:יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך [[בית דין צדק קראון הייטס|בד"ץ קראון הייטס]] ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- [[משתמש:נ. ברק|נ. ברק ■ ]] - [[שיחת משתמש:נ. ברק|שיחה]], 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
:יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך [[בית דין צדק קראון הייטס|בד"ץ קראון הייטס]] ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- [[משתמש:נ. ברק|נ. ברק ■ ]] - [[שיחת משתמש:נ. ברק|שיחה]], 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
::ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - '''מייסד הבית דין'''. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה ש'''אסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו''' ובמילא '''אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי''' מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו '''הרבה''' כדי להכשיל אותם ב'''כל הדרכים שרק אפשר'''. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי '''אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה''', ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: '''בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים''' משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, '''ולא התורה לבית דין רח"ל'''.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
::ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - '''מייסד הבית דין'''. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה ש'''אסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו''' ובמילא '''אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי''' מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו '''הרבה''' כדי להכשיל אותם ב'''כל הדרכים שרק אפשר'''. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי '''אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה''', ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: '''בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים''' משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, '''ולא התורה לבית דין רח"ל'''.. - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
:::כי זה לא קשור לכאן, ומה שזה שמופיע באתר אחר הוא כי אחד חב"דניק שלא יודע איך אמורה להיות אנציקלופדיה הכניס את זה כך וכידוע יש למכלול מטרה אחרת משל חב"דפדיה וד"ל ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 13:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
::::[[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]]  - דבריך אינם מדוייקים. אין לי כח להאריך אבל אם תחקור פעם את ההתייחסויות של הרבי לקביעת בית דין בכלל ובית דין רבני חב"ד בפרט, תראה שאין זה מדוייק. יש חיוב לשמוא לדיין גם אם זה נראה היפך ההלכה והתורה אלא שאפשר ואף צריך לשאול "מהיכן דנתוני?" --[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)
:::::{{א|מה עם ההתגלות?}} 1: אין זה סותר את זה שאין לבית דין סמכות לדון בענייני גאולה ומשיח. 2: הרבי דווקא הזהיר את הבית דין בלדון בכל מיני עניינים הנוגעים אל הדיינים. ואם אתה כבר מזכיר את הרבי אז אי-אפשר לכחת מהרבי רק את מה שאוהבים, אם הר4בי מעודד ריקוד יחי ובאים קבוצת אנשים המכונים "דיינים" '''בלע"ז''' ומחליטים שהרבי טע"ה רח"ל ולכן '''אסור באיסור חמור להכריז יחי''' זה מרידה במלכות, ובשבילי ובשביל עוד רבים אחרים '''הבית דין איבד את סמכותו ההלכתית והעניינית ממזמן'''..
::::::ולדעתי אפשר להכניס את '''רוב''' מה שכתבת עם מקורות מדוייקים--[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 23:47, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:47, 4 ביוני 2020 (IST)
:::::::מה שכן, אני לא בקיא בנושא, אבל צריך שמישהו בקי בנושא יראה שיש את כל הפסקים החשובים והעיקריים של הבית דין ולא רק את הפסקים המגמתיים לכיוון מסויים וד"ל כפשוט. טוב שאתה תורם פה ל"(אינצקלו)פדיה" ואברכך שתזכה לערוך ולהוסיף בערכי גאומ"ש נגלה וחסידות וכך תתרום רבות ל"חב"ד". אסאך הצלחה--[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 23:50, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:50, 4 ביוני 2020 (IST)
::::::::לאחר הפסקה שבתי לענות על מה שנכתב כאן. אודה שבתחילה חשבתי לא להגיב לנכתב רק להסתפק בברכה לבבית מתוך אחוות רעים (כפי שאכן כתבתי בפיסקה הבאה), רק כי אין דרכי להשיב לטענות שנכתבות מתוך התלהמות ורתיחת הרוחות שעל הרוב לא מגיעות מיישוב הדעת ומטות את השיחה לכיוונים לא נעימים. אבל אחרי ש[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות]] כתב את דבריו בדרך רגועה ובאופן מיושב המתקבל על הדעת נמלכתי להשיב.
::::::::ראשית, כפי שהזכיר הנ"ל, הרבי התייחס לפסיקת הדיינים בבית דין רבני חב"ד (כבית דין לכל דבר) כסמכות הקובעת גם במקרים בהם יש לבית הדין נגיעה מפורשת בדבר. הדברים היו נכונים גם במקרים בהם חברי בית הדין עצמם הודו שהייתה להם נגיעה וגם במקרים בהם לא היה להם האומץ לומר זאת. אני ממליץ ל{{א|חסיד של הרבי}} לקרוא את מה שכתבתי [[שיחה:בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש#סמכות בית הדין|כאן]] ואת מה שמספר הרב הבלין [http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=57171 כאן], פשוט כי זה דיון שחוזר על עצמו רק כי השייכות המפלגתית מבלבלת לפעמים כמה מתלמידי התמימים שלא זוכרים את מי מינה הרבי ולמי הסמכות על ענייני חב"ד בארה"ק. ואם למי שמכנים את עצמם "חסיד של הרבי" מפריעים דברי הרבי בעניין עד כדי ש"הבית דין איבד אצלם את הסמכות ההלכתית והעניינית מזמן" והם ממאנים לציית לדברי הרבי, אזי הם מוזמנים לעשות בדק בית עמוק בתואר שנטלו לעצמם. עד כאן לטענת הנגיעה האישית וחוסר היכולת לדון בענייני גאולה ומשיח.
::::::::לטענה שבית הדין מורד במלכות בפוסקו הפוך מהנהגה מפורשת של הרבי, אולי זה באמת העניין עליו דיבר הרבי וצריך לקום ולשאול את בית הדין "מהיכן דנתוני??", ואולי לבית הדין יהיה מה לענות ואולי לא אבל לציית צריך. [https://tablet.otzar.org/pages/?&restore=1&t=1590528146231&pagenum=112&book=26516 כדבריו המפורשים של הרבי].
::::::::לגבי הדברים בסגנון כמו "אני לא אתן לך לפרסם מה שכתבת" וכדו' (שמתאימים יותר לגנגסטרים ולא למי שמכנה את עצמו חסיד של הרבי) אני אעדיף להשאיר את התגובה כפי שנכתבה במקומה.
::::::::{{תל|חלוקת קונטרסים}} את הנכתב על האתרים לא לקחתי מהמכלול אלא מערך בד"ץ קראון הייטס... (אף שאני מסתייג מסגנון עריכת הדברים שם אך מכיוון שראיתי שהוא התקבל ללא עוררין הבנתי שכנראה גם בערך בי"ד רבני חב"ד צריך הסגנון להיות דומה).
::::::::{{תל|מה עם ההתגלות?}} צריך באמת לערוך את כל הפסקים החשובים אך אין זה גורע מכך שמה שאני כתבתי צריך להיכנס לערך. ▪ [[משתמש:נ. ברק|נ. ברק]] ■ [[שיחת משתמש:נ. ברק|להערות/הארות]] ▪ {{ #תנאי: |[[{{תאריך עברי נוכחי|xhxjj xjx{{!}}xhxjj|}}]] [[{{#שווה:{{תאריך עברי נוכחי|xjF|}}|שבט|שבט (חודש){{!}}בשבט|{{תאריך עברי נוכחי|xjF{{!}}xjx|}}}}]] [[{{תאריך עברי נוכחי|xhxjY|}}]] {{#תנאי:{{מועד עברי}}|- {{מועד עברי}}}} | {{תאריך עברי נוכחי|xhxjj xjx xhxjY|}} }} 20:58, 7 ביוני 2020 (IST)
::::::::::{{א|נ. ברק}}, אני לא קראתי את כל התגובה שלך פשוט כי לא היה לי כח, אך אני רואה לאן נושבת רוח הדברים. ועכשיו אני שוב אומר לך: '''אני לא יתן לך לפרסם אפילו משהו אחד שנוגד את הוראות מייסד הבית דין - הרבי שליט"א מה"מ, וזאת בשביל לא לפגוע חלילה בבית דין, ובמיוחד במייסד הבית דין: כ"ק אדמו"ר שליט"א מה"מ. מקווה בשבלך שלא תעשה שטויות! [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 21:34, ט"ו בסיוון, ה'תש"ף 21:34, 7 ביוני 2020 (IST)
==ועל דרך זה==
==ועל דרך זה==
אני לא יתן לך לפרסם חלק מהשטויות שכבת כגון "איסור הכרזת יחי" וכו'. מכיון מה שהבאתי לעיל. וכל זאת '''בשביל כבוד הבית דין''' שלא יראה כאילו כופר בתורה ח"ו. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:37, 3 ביוני 2020  
אני לא יתן לך לפרסם חלק מהשטויות שכבת כגון "איסור הכרזת יחי" וכו'. מכיון מה שהבאתי לעיל. וכל זאת '''בשביל כבוד הבית דין''' שלא יראה כאילו כופר בתורה ח"ו. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:37, 3 ביוני 2020  


לחיים לחיים!... --נ. ברק ■ 22:35, 3 ביוני 2020 (IST)
לחיים לחיים!... --נ. ברק ■ 22:35, 3 ביוני 2020 (IST)
:[[לחיים]] ולברכה. נהוג לעשות הזחה--[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)

גרסה אחרונה מ־22:34, 7 ביוני 2020

עשית את זה ערך שלם כשדובר על פסקה.. ובטח יש לך עוד מה להוסיף. אין צורך בכותרות משנה ואפשר להשתמש בתבליטים (*). אפשר לתמצת את זה לחצי (אם לא יותר) ממה שזה. אין צורך לכתוב מי הקשיב לבית הדין ומי לא ולכן אפשר להוריד את זה מהכללים לאתרים. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 13:29 • י"א בסיוון ה'תש"ף

יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך בד"ץ קראון הייטס ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- נ. ברק ■ - שיחה, 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - מייסד הבית דין. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה שאסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו ובמילא אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו הרבה כדי להכשיל אותם בכל הדרכים שרק אפשר. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה, ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, ולא התורה לבית דין רח"ל.. - שיחה, 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
כי זה לא קשור לכאן, ומה שזה שמופיע באתר אחר הוא כי אחד חב"דניק שלא יודע איך אמורה להיות אנציקלופדיה הכניס את זה כך וכידוע יש למכלול מטרה אחרת משל חב"דפדיה וד"ל ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 13:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
חסיד של הרבי - דבריך אינם מדוייקים. אין לי כח להאריך אבל אם תחקור פעם את ההתייחסויות של הרבי לקביעת בית דין בכלל ובית דין רבני חב"ד בפרט, תראה שאין זה מדוייק. יש חיוב לשמוא לדיין גם אם זה נראה היפך ההלכה והתורה אלא שאפשר ואף צריך לשאול "מהיכן דנתוני?" --מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)
מה עם ההתגלות? 1: אין זה סותר את זה שאין לבית דין סמכות לדון בענייני גאולה ומשיח. 2: הרבי דווקא הזהיר את הבית דין בלדון בכל מיני עניינים הנוגעים אל הדיינים. ואם אתה כבר מזכיר את הרבי אז אי-אפשר לכחת מהרבי רק את מה שאוהבים, אם הר4בי מעודד ריקוד יחי ובאים קבוצת אנשים המכונים "דיינים" בלע"ז ומחליטים שהרבי טע"ה רח"ל ולכן אסור באיסור חמור להכריז יחי זה מרידה במלכות, ובשבילי ובשביל עוד רבים אחרים הבית דין איבד את סמכותו ההלכתית והעניינית ממזמן..
ולדעתי אפשר להכניס את רוב מה שכתבת עם מקורות מדוייקים--מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:47, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:47, 4 ביוני 2020 (IST)
מה שכן, אני לא בקיא בנושא, אבל צריך שמישהו בקי בנושא יראה שיש את כל הפסקים החשובים והעיקריים של הבית דין ולא רק את הפסקים המגמתיים לכיוון מסויים וד"ל כפשוט. טוב שאתה תורם פה ל"(אינצקלו)פדיה" ואברכך שתזכה לערוך ולהוסיף בערכי גאומ"ש נגלה וחסידות וכך תתרום רבות ל"חב"ד". אסאך הצלחה--מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:50, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:50, 4 ביוני 2020 (IST)
לאחר הפסקה שבתי לענות על מה שנכתב כאן. אודה שבתחילה חשבתי לא להגיב לנכתב רק להסתפק בברכה לבבית מתוך אחוות רעים (כפי שאכן כתבתי בפיסקה הבאה), רק כי אין דרכי להשיב לטענות שנכתבות מתוך התלהמות ורתיחת הרוחות שעל הרוב לא מגיעות מיישוב הדעת ומטות את השיחה לכיוונים לא נעימים. אבל אחרי שמה עם ההתגלות כתב את דבריו בדרך רגועה ובאופן מיושב המתקבל על הדעת נמלכתי להשיב.
ראשית, כפי שהזכיר הנ"ל, הרבי התייחס לפסיקת הדיינים בבית דין רבני חב"ד (כבית דין לכל דבר) כסמכות הקובעת גם במקרים בהם יש לבית הדין נגיעה מפורשת בדבר. הדברים היו נכונים גם במקרים בהם חברי בית הדין עצמם הודו שהייתה להם נגיעה וגם במקרים בהם לא היה להם האומץ לומר זאת. אני ממליץ לחסיד של הרבי לקרוא את מה שכתבתי כאן ואת מה שמספר הרב הבלין כאן, פשוט כי זה דיון שחוזר על עצמו רק כי השייכות המפלגתית מבלבלת לפעמים כמה מתלמידי התמימים שלא זוכרים את מי מינה הרבי ולמי הסמכות על ענייני חב"ד בארה"ק. ואם למי שמכנים את עצמם "חסיד של הרבי" מפריעים דברי הרבי בעניין עד כדי ש"הבית דין איבד אצלם את הסמכות ההלכתית והעניינית מזמן" והם ממאנים לציית לדברי הרבי, אזי הם מוזמנים לעשות בדק בית עמוק בתואר שנטלו לעצמם. עד כאן לטענת הנגיעה האישית וחוסר היכולת לדון בענייני גאולה ומשיח.
לטענה שבית הדין מורד במלכות בפוסקו הפוך מהנהגה מפורשת של הרבי, אולי זה באמת העניין עליו דיבר הרבי וצריך לקום ולשאול את בית הדין "מהיכן דנתוני??", ואולי לבית הדין יהיה מה לענות ואולי לא אבל לציית צריך. כדבריו המפורשים של הרבי.
לגבי הדברים בסגנון כמו "אני לא אתן לך לפרסם מה שכתבת" וכדו' (שמתאימים יותר לגנגסטרים ולא למי שמכנה את עצמו חסיד של הרבי) אני אעדיף להשאיר את התגובה כפי שנכתבה במקומה.
@חלוקת קונטרסים: את הנכתב על האתרים לא לקחתי מהמכלול אלא מערך בד"ץ קראון הייטס... (אף שאני מסתייג מסגנון עריכת הדברים שם אך מכיוון שראיתי שהוא התקבל ללא עוררין הבנתי שכנראה גם בערך בי"ד רבני חב"ד צריך הסגנון להיות דומה).
@מה עם ההתגלות?: צריך באמת לערוך את כל הפסקים החשובים אך אין זה גורע מכך שמה שאני כתבתי צריך להיכנס לערך. ▪ נ. ברקלהערות/הארות ▪ ד' בחשוון ה'תשפ"ה 20:58, 7 ביוני 2020 (IST)
נ. ברק, אני לא קראתי את כל התגובה שלך פשוט כי לא היה לי כח, אך אני רואה לאן נושבת רוח הדברים. ועכשיו אני שוב אומר לך: אני לא יתן לך לפרסם אפילו משהו אחד שנוגד את הוראות מייסד הבית דין - הרבי שליט"א מה"מ, וזאת בשביל לא לפגוע חלילה בבית דין, ובמיוחד במייסד הבית דין: כ"ק אדמו"ר שליט"א מה"מ. מקווה בשבלך שלא תעשה שטויות! חסיד של הרבי - שיחה, 21:34, ט"ו בסיוון, ה'תש"ף 21:34, 7 ביוני 2020 (IST)

ועל דרך זהעריכה

אני לא יתן לך לפרסם חלק מהשטויות שכבת כגון "איסור הכרזת יחי" וכו'. מכיון מה שהבאתי לעיל. וכל זאת בשביל כבוד הבית דין שלא יראה כאילו כופר בתורה ח"ו. חסיד של הרבי - שיחה, 16:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:37, 3 ביוני 2020

לחיים לחיים!... --נ. ברק ■ 22:35, 3 ביוני 2020 (IST)

לחיים ולברכה. נהוג לעשות הזחה--מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)
חזרה לדף המשתמש של "נ. ברק/טיוטה".