שיחה:ישראל נחמן לרנר: הבדלים בין גרסאות בדף
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) מ (חלוקת קונטרסים העביר את הדף שיחה:נחמן לרנר לשם שיחה:ישראל נחמן לרנר: זהו שמו) |
(←שיטת לימוד: הגהה) |
||
(7 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 4: | שורה 4: | ||
למשל [http://old2.ih.chabad.info/#search=%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F+%D7%9C%D7%A8%D7%A0%D7%A8&page=1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC) | למשל [http://old2.ih.chabad.info/#search=%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F+%D7%9C%D7%A8%D7%A0%D7%A8&page=1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--[[מיוחד:תרומות/37.46.39.231|37.46.39.231]] 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC) | ||
רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) '''ותיקות''' זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. | |||
עפ"ז, הוא ראוי לערך??? [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|תהי צדיק - עולה מאלי']] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|שיחה]], 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC) | |||
== שיטת לימוד == | |||
מה הקשר בין קבצי ההסבר שהוציא על ההגדה של הרבי לבין שיטת לימודו? | |||
ובכלל, מהיכן הגיע לחבדפדיה הפסקאות המוזרות והחסרות כל תוכן וסימוכין הללו??? [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|תהי צדיק - עולה מאלי']] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|שיחה]], 14:05, כ"ד באב, ה'תש"ף 14:05, 14 באוגוסט 2020 (UTC) | |||
:מאוד קשור, יש לו שיטת לימוד באופן כללי וגם בלימוד בהגדה של הרבי, מה לא ברור?! ולא מוחקים קטעים שלמים כי החלטת! [[משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|כיפת יחי]] ~ [[שיחת משתמש:אחדות לקבלת פני משיח|שיח סוד]] ~ 22:50, כ"ז באב, ה'תש"ף ''<font size="1">(17 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
::פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה? כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים" היא לפענח את המ"מ... [[משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|תהי צדיק - עולה מאלי']] - [[שיחת משתמש:תהי צדיק - עולה מאלי'|שיחה]], 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC) | |||
:::זה לא הסברים ע"ד הפשט של המ"מ, זה עמוק יותר ● </font> [[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 17:54 • ז' בחשוון ה'תשפ"א | |||
נראה ש'שיטת הלימוד' היא דמיונות בעלמא. (בפרט שכישיבתו הוא עסוק ולא מוסר הרבה שיעורים |
גרסה אחרונה מ־00:50, 24 ביולי 2023
הוא אכן "שווה" ערך?
אין תמונה יותר מחובד"ת??
למשל [1], ניתן למצוא תמונות יפות יותר.--37.46.39.231 18:23, 5 באפריל 2017 (UTC)
רמי"ם, מלמדים: ר"מ, מלמדים, מנהלי מוסדות וכל משרה חינוכית זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין בערך ("מחנך מסור / שיעוריו נודעים בעמקותם" לא נחשב ייחוד). כמו כן ראשי ישיבות של ישיבות גדולות (היינו זאל) ותיקות זכאים לערך. - עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים.
עפ"ז, הוא ראוי לערך??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 21:31, כ"ז באב, ה'תש"ף 21:31, 17 באוגוסט 2020 (UTC)
שיטת לימוד[עריכת קוד מקור]
מה הקשר בין קבצי ההסבר שהוציא על ההגדה של הרבי לבין שיטת לימודו?
ובכלל, מהיכן הגיע לחבדפדיה הפסקאות המוזרות והחסרות כל תוכן וסימוכין הללו??? תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 14:05, כ"ד באב, ה'תש"ף 14:05, 14 באוגוסט 2020 (UTC)
- מאוד קשור, יש לו שיטת לימוד באופן כללי וגם בלימוד בהגדה של הרבי, מה לא ברור?! ולא מוחקים קטעים שלמים כי החלטת! כיפת יחי ~ שיח סוד ~ 22:50, כ"ז באב, ה'תש"ף (17 באוג' למניינם), ימות המשיח
- פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה? כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים" היא לפענח את המ"מ... תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC)
- זה לא הסברים ע"ד הפשט של המ"מ, זה עמוק יותר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 17:54 • ז' בחשוון ה'תשפ"א
- פתחת פעם את הביאורים שלו על ההגדה? כל "שיטת הלימוד המיוחדת והיסודות והקווים המנחים" היא לפענח את המ"מ... תהי צדיק - עולה מאלי' - שיחה, 11:07, ז' בחשוון, ה'תשפ"א 11:07, 25 באוקטובר 2020 (UTC)
נראה ש'שיטת הלימוד' היא דמיונות בעלמא. (בפרט שכישיבתו הוא עסוק ולא מוסר הרבה שיעורים