שיחה:כיפת יחי: הבדלים בין גרסאות בדף
(←לאיחוד) |
|||
(27 גרסאות ביניים של 12 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 28: | שורה 28: | ||
{{נגד}}. הערך עומד על הגבול בין ערך הגיוני לערך שראוי שימחק, ו[[מידת החסד]] מכריעה שעומד על הגבול החיובי. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:46, 4 באוגוסט 2016 (UTC) | {{נגד}}. הערך עומד על הגבול בין ערך הגיוני לערך שראוי שימחק, ו[[מידת החסד]] מכריעה שעומד על הגבול החיובי. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:46, 4 באוגוסט 2016 (UTC) | ||
ראו דעתי בפיסקה הבאה--[[משתמש:חבר|אהבת ישראל]] - [[שיחת משתמש:חבר|מיר ווילן משיח יעצט]] - [[משתמש:שלמה חיים]] לשעבר - הצטרפו למיזם של [[חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען]] 13:01, 4 באוגוסט 2016 (UTC) | |||
{{נגד|}} אמנם חסר הרבה תוכן ומבנה (גם על ענין הכיפה באופן כללי). אבל זכות קיומו שווה לשאר הערכים ב[[:קטגוריה:פרסום גאולה ומשיח]] -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 15:11, כ"ט בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(4 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | {{נגד|}} אמנם חסר הרבה תוכן ומבנה (גם על ענין הכיפה באופן כללי). אבל זכות קיומו שווה לשאר הערכים ב[[:קטגוריה:פרסום גאולה ומשיח]] -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 15:11, כ"ט בתמוז, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(4 באוג' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | ||
שורה 41: | שורה 41: | ||
באם יש מישהו שמתנגד, אנא לכתוב כאן, ובאם לאו הוא יאוחד! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 22:37, י"ח בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | באם יש מישהו שמתנגד, אנא לכתוב כאן, ובאם לאו הוא יאוחד! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 22:37, י"ח בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | ||
: | :{{מצטרף}}. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 22:45, 18 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
:: {{מצטרף}}--[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ט בכסלו ה'תשע"ז 07:21, 19 בדצמבר 2016 (UTC) | :: {{מצטרף}}--[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ט בכסלו ה'תשע"ז 07:21, 19 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
::: {{מתחבט|}} הערך [[יחי]] עוסק בתוכן ומהות ההכרזה, ובסוגיית קבלת המלכות בכלל. ואילו כאן מדובר על אביזר פרסום. | |||
:::לכאורה עדיף לאחד עם הערך [[כיפה]] (אלא שאין כאן ערך כזה... אולי לצורך הענין אפשר לייבא מ[https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%99%D7%A4%D7%94_(%D7%99%D7%94%D7%93%D7%95%D7%AA) אתר המינים], כפי שקורה כאן מידי פעם בערכים כלליים עם הקשר חב"די). -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 13:26, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(19 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | |||
:::: אולי כדאי להכניס פסקה בערך [[פרסום גאולה ומשיח]] על אביזרי פרסום, ולהכליל בו גם את הערך [[דגל משיח]] ועוד [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 13:49, 19 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
::::: איך שלא יהיה, כדאי להחליט לאיזה ערך... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 22:41, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(19 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
::::::{{בעד}} לאחד עם כיפה (בושה שעדיין אין כזה ערך! נאלץ לייבא מויקיקליפה) לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו [[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] [[י"ט בכסלו]] [[ה'תשע"ז]] | |||
:::::::ועכשיו יש כזה [[משתמש:חבר/כיפה|ערך]] והכנסתי לתוכו את הערך על כיפת יחי לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו [[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] [[י"ט בכסלו]] [[ה'תשע"ז]] | |||
::::::::לאחד לערך כיפה. --'''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' כ' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 00:42, 20 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
{{שבירה}} | |||
אז למסקנת הדיון, הוכרע שמאחדים עם הערך [[כיפה]] שכעת באמצע כתיבה (בדף ה[[משתמש: חבר/כיפה]]). וכעת אבקש את אחד מהמפעילים למחוק דף זה. תודה והמשך תרומה מועילה..• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 02:13, כ' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(20 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
:אני {{נגד}} איחוד עם כיפה שכן תוכן הערך שייך יותר למוצרי גאולה ומשיח. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 02:56, 20 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
::{{מצטרף}} ל{{א|שף ויתיב}} הקישור בין הכיתוב לכיפה היא מקרית ואין שייכות בין הדברים היא יכולה להיות מוזכרת שם אבל לא פסקה שלמה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 07:09, 20 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
:::עיין לעיל ותראה שבדיוק מסיבה זו הוצע '''שלא''' לאחד עם הערך [[יחי]] (שהקשר בינו לכיפה, כמו שכתבת, 'מקרי'), אלא עם כיפה (שהקשר בינה לבין כיפת יחי הוא בדיוק כמו הקשר בין [[עפולה]] לקהילת חב"ד בעפולה) -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 16:43, כ' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(20 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | |||
::::אוחד כבר, להחליף התוכן לתבנית למחיקה? לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו [[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] [[כ' בכסלו]] [[ה'תשע"ז]] | |||
{{א|ד. שטרן}}, לכן לא הצעתי לאחד עם הערך יחי אלא עם מוצרי גאולה ומשיח או משהו דומה. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 19:12, 20 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
ואגב, אני רוצה להחמיא ולהצדיע לך על המומחיות שבה הינך משתמש בדמגוגיה ואיך שאתה משתמש בלשונות של האויב בשביל לצאת נגדו (כמו ההדגשה שלך על מקרי). כל הכבוד! '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 19:17, 20 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
:דברי כוונו לטענת {{א|הנחה}}, ואינני רואה אותו כאויב ח"ו. -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 19:38, כ' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(20 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>''' | |||
::אפשר פשוט גם וגם. לכתוב פסקה גם בערך [[כיפה]] וגם תת פסקה מוצרי גאולה ומשיח בערך [[פרסום גאולה ומשיח]] בברכת הגאולה השלמה * [[משתמש:מחלק דולרים|חלוקת דולרים מאחדת את העם]] * [[שיחת משתמש:מחלק דולרים|פינת החי]] * 03:11, כ"א בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(21 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
אין לי בעיה עקרונית שיהיה כתוב בערך כיפה שרבים נוהגים לחבוש כיפה יחי, אך תוכן כל הערך אינו שייך לשם. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 16:19, 21 בדצמבר 2016 (UTC) | |||
:::בכל אופן, האיחוד נעשה. והרוב מודים שצריך למחוק. אני שם תבנית. --[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 12:16, ו' בניסן, ה'תשפ"ב 12:16, 7 באפריל 2022 (UTC) | |||
== קניות == | |||
האם לא כדאי להכניס לכל ערך - באם אפשר - קישור לקניית המוצר (בחב"ד שופ וכדו')? | |||
ראו דוגמא בערך דידן - כיפת יחי, לחב"ד שופ.--[[משתמש:שפי"ץקייט|שפי"ץקייט]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 10:33, ו' בניסן, ה'תשפ"ב 10:33, 7 באפריל 2022 (UTC) | |||
:דעתי לשלילה. לא מתאים לאנציקלופדיה (בנוגע לערך הזה אני לא מתערב כי דעתי שעליו להימחק בכ"א ולשלב כמה מילים בערך כיפה). --[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 12:14, ו' בניסן, ה'תשפ"ב 12:14, 7 באפריל 2022 (UTC) | |||
== היגיון == | |||
בהמשך לכהנ"ל, למה בערך "מעשה מלך" (ממש) כן מביאים אופצי' לרכישה? | |||
== תמונות == | |||
אינני יודע מי הי', אך כיפת יחי זו [[קובץ:כיפה.jpg|שמאל|ממוזער|250px|כיפת יחי]] עדיפה על פני הקודמת - יותר חסידית וכו' .--[[משתמש:שפי"ץקייט|שפי"ץקייט]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 12:47, ט' בתמוז, ה'תשפ"ב 12:47, 8 ביולי 2022 (UTC) | |||
== שנה == | |||
באיזו שנה החלו ללכת עם כיפה זו?--[[משתמש:שפי"ץקייט|שפי"ץקייט]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 07:41, ט"ו בתמוז, ה'תשפ"ב 07:41, 14 ביולי 2022 (UTC) | |||
:כבר בנ"ג היו כיפות "יחי המלך" --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 11:23, 14 ביולי 2022 (UTC) | |||
== למה חסום? == | |||
מדוע הערך חסום מפני עריכה?! | |||
== מאי טעמא == | |||
באופן כללי, לא הבנתי את רעיון הכיפות, דאני משחיסט ואיני הולך עם כיפה, מפני כמה סיבות:<br> | |||
א. הרבי לא הלך עם כיפת יחי. ב. גורם חילול שם ליובאוויטש. ג. מעולם לא הזכיר הרבי רעיון כזה. ד. מעולם לא ראינו חסידי חב"ד עושים כן. ה. רבני ליובאוויטד גם מהצד שנקרא משחיסטים לא הולכים עם כיפות, וכנראה שגם להם זה נראה מוזר. ו. ללכת עם כיתובים על כיפה הוא דבר קטנוני. ז. והראי' שההולכים מיד אחרי ג' תמוז היו ילדים. ח. ואח"כ ההולכים עם יחי היו אנשים מעט מעורערים וכו'. | |||
ממש א לעבעדיקער שילד. המצאות דברים חדשים שלא שערום אבותינו. | |||
א. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון?--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ואין ראיה, כי זה שהרבי לא הלך עם זה, זה כי: א לא היה קיים, ב תחשוב מה היה קורה לו הרבי היה הולך מיטן יארמולקע שכתוב עליה אשר הוא יחיה והוא מה"מ...--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ב. מנלך???--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ג. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון, רחל--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ד. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון, רחל--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ה. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון, רחל--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ו. ואז מה? ולפרסם כך וכך זה לא קטנוני? אלא מאי, הרבי הורה, ואנו עוצים ומניחים את השכל בצד.(אף שיש הסבר ע"פ טו"ד אלא שאכמ"ל).--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) | |||
ז. מסגנון הדברים ניכר שאינך "מהצד שנקרא משחיסטים", כלשונך, אז תפסיך לקשקש, אתה לא נעים לך וכו וכו ומכסה באיצטלא של קדושה.--[[משתמש:שפי"ץקייט|ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א.]] - [[שיחת משתמש:שפי"ץקייט|שיחה]], 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־21:24, 5 במרץ 2023
מי שיכול אנא להעלות תמונות של דוגמאות שונות של כיפות יחי. וכן לשפר את המראה החיצוני של הדף אפשר גם להוסיף בתוכן, המטרה הסופית להפוך את הערך אחרי עיבודו לערך מומלץ.יחי המלך המשיח.22:58, 31 ביולי 2016 (UTC)
- כבר מזמן נרגש הצורך בערך הזה ולפלא שעד היום לא נכתב אבל מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. 23:01, 31 ביולי 2016 (UTC)
- נסחפנו. התואר ערך מומלץ ראוי רק לערכים בעלי תוכן ועומק, שאני רוצה שכל מי שנכנס לחב"דפדיה יקרא אותם ויתרשם מהם לטובה. הערך על כיפה יחי, כמה שהוא לא יהיה מפורט, מרתק, וכתוב בטוב טעם - לעולם לא יהיה ערך מומלץ. להתראות - שיחה 10:31, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
- אכן. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:38, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
- ולדעתי - סליחה מראש - ההיסחפות היא קיומו של הערך בכלל... שווה מקסימום שורה בערך יחי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:56, כ"ח בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- כל מי שיכול אנא להעלות דוגמאות שונות של כיפת יחי, (אם אפשר גם באנגלית), ישר כח מראש ויחי מלך המשיח. חיילי משיח - שיחה 20:34, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- לא להתייאש במוקדם או במאוחר בעזרת השם הערך הזה (למרות כל בעלי המרה שחורה והפסימיים) יהיה (כמובן אחרי שיפוץ והצבעה חוקית) ערך מומלץ. חיילי משיח - שיחה 20:37, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- כל מי שיכול אנא להעלות דוגמאות שונות של כיפת יחי, (אם אפשר גם באנגלית), ישר כח מראש ויחי מלך המשיח. חיילי משיח - שיחה 20:34, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- ולדעתי - סליחה מראש - ההיסחפות היא קיומו של הערך בכלל... שווה מקסימום שורה בערך יחי. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:56, כ"ח בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
- אכן. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:38, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
- נסחפנו. התואר ערך מומלץ ראוי רק לערכים בעלי תוכן ועומק, שאני רוצה שכל מי שנכנס לחב"דפדיה יקרא אותם ויתרשם מהם לטובה. הערך על כיפה יחי, כמה שהוא לא יהיה מפורט, מרתק, וכתוב בטוב טעם - לעולם לא יהיה ערך מומלץ. להתראות - שיחה 10:31, 1 באוגוסט 2016 (UTC)
ערך דל וריק מתוכן, לדעתי מחיקה מיידית! אין סיכוי בעולם שיהפוך למומלץ! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:04, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
- לענ"ד, לפני שהערך כיפה קיים, יש טעם לפגם מערך זה, וד"ל. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:41, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
- ואגב, אין להשוות בינו לבין שאר הערכים שבקטגוריה:פרסום גאולה ומשיח, כי לשאר הערכים שם יש בסיס תוכני, וכפשוט! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:43, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
למחיקה[עריכת קוד מקור]
ערך זה דל מתוכן, הפסקה על תוכן ההכרזה כלטלה בערך יחי. והפסקה על סוג הכיפה ממש מזולזל, חוץ מזה שאינו נכון, כי כמדומני קדמו כיתובים אחרים ליחי, ('ענוים הגיע זמן גאולתכם' זכור לי מתשנ"ו...).
ובקיצור מי בעד מחיקה?
הצבעה[עריכת קוד מקור]
בעד • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:04, 3 באוגוסט 2016 (UTC)
בעד חזק וזה לא אומר שהערך דל. גם אם הוא מלא בתוכן, זה לא נותן לו חשיבות להיות ערך. לדוגמא, לא לעניין ליצור ערך על כובע קנייטש, גם אם הוא יפרט את כל סוגי כובעי הקנייטש ומתי התחילו לחבוש אותם וכו' וכו'... בתקוה להבנה. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:42, כ"ט בתמוז, הקהל ה'תשע"ו
נגד להתראות - שיחה 00:48, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
נגד אם כי מסתייג - יש לערוך ולשכתב ערך זה בדחיפות. --ירוחם - שיחה 09:56, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
בעד--הנחה - שיחה 10:26, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
נגד. הערך עומד על הגבול בין ערך הגיוני לערך שראוי שימחק, ומידת החסד מכריעה שעומד על הגבול החיובי. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 12:46, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
ראו דעתי בפיסקה הבאה--אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - הצטרפו למיזם של חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען 13:01, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
נגד אמנם חסר הרבה תוכן ומבנה (גם על ענין הכיפה באופן כללי). אבל זכות קיומו שווה לשאר הערכים בקטגוריה:פרסום גאולה ומשיח -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 15:11, כ"ט בתמוז, הקהל ה'תשע"ו (4 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
בעד ואם כבר משאירים יש לכתוב את דעת המתנגדים (תרתי משמע) והמסתייגים (חוץ מזה החיבור לברסלב מזלזל בחשיבות הענין)--חיים - בכל יום שיבוא 20:03, 7 באוגוסט 2016 (UTC)
באם אפשר עדיין להצטרף אני בעד חזק למחוק את הערך מיידית (ובפרט ההשוואה לברסלב היא ממש מזלזלת). מקסימום פיסקה בערך יחי. גם לדעתי אין לספור את הצבעת חבר מכיון שאינה משיקולים אנציקלופדיים. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 21:44, 14 בדצמבר 2016 (UTC)
לאיחוד[עריכת קוד מקור]
בהיות שמסקנת הדיון הייתה שהערך יורחב, ובהיות שמאום לא קרה, אני מציע לאחד ערך זה עם הערך יחי. ואני מקווה שאכן זה יקרה.
באם יש מישהו שמתנגד, אנא לכתוב כאן, ובאם לאו הוא יאוחד! • כתית למאור • בית הבד 22:37, י"ח בכסלו, ה'תשע"ז (18 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- מצטרף . שף ויתיב • קאנפרענץ רום 22:45, 18 בדצמבר 2016 (UTC)
- מצטרף --שיע • שיחה י"ט בכסלו ה'תשע"ז 07:21, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- מתחבט הערך יחי עוסק בתוכן ומהות ההכרזה, ובסוגיית קבלת המלכות בכלל. ואילו כאן מדובר על אביזר פרסום.
- לכאורה עדיף לאחד עם הערך כיפה (אלא שאין כאן ערך כזה... אולי לצורך הענין אפשר לייבא מאתר המינים, כפי שקורה כאן מידי פעם בערכים כלליים עם הקשר חב"די). -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 13:26, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז (19 בדצמ' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- אולי כדאי להכניס פסקה בערך פרסום גאולה ומשיח על אביזרי פרסום, ולהכליל בו גם את הערך דגל משיח ועוד יעקב בן שמואל - שיחה 13:49, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- איך שלא יהיה, כדאי להחליט לאיזה ערך... • כתית למאור • בית הבד 22:41, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז (19 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- בעד לאחד עם כיפה (בושה שעדיין אין כזה ערך! נאלץ לייבא מויקיקליפה) לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח י"ט בכסלו ה'תשע"ז
- איך שלא יהיה, כדאי להחליט לאיזה ערך... • כתית למאור • בית הבד 22:41, י"ט בכסלו, ה'תשע"ז (19 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- אולי כדאי להכניס פסקה בערך פרסום גאולה ומשיח על אביזרי פרסום, ולהכליל בו גם את הערך דגל משיח ועוד יעקב בן שמואל - שיחה 13:49, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- מצטרף --שיע • שיחה י"ט בכסלו ה'תשע"ז 07:21, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
- ועכשיו יש כזה ערך והכנסתי לתוכו את הערך על כיפת יחי לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח י"ט בכסלו ה'תשע"ז
אז למסקנת הדיון, הוכרע שמאחדים עם הערך כיפה שכעת באמצע כתיבה (בדף המשתמש: חבר/כיפה). וכעת אבקש את אחד מהמפעילים למחוק דף זה. תודה והמשך תרומה מועילה..• כתית למאור • בית הבד 02:13, כ' בכסלו, ה'תשע"ז (20 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
- אני נגד איחוד עם כיפה שכן תוכן הערך שייך יותר למוצרי גאולה ומשיח. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:56, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
- מצטרף לשף ויתיב הקישור בין הכיתוב לכיפה היא מקרית ואין שייכות בין הדברים היא יכולה להיות מוזכרת שם אבל לא פסקה שלמה.--הנחה - שיחה 07:09, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
- עיין לעיל ותראה שבדיוק מסיבה זו הוצע שלא לאחד עם הערך יחי (שהקשר בינו לכיפה, כמו שכתבת, 'מקרי'), אלא עם כיפה (שהקשר בינה לבין כיפת יחי הוא בדיוק כמו הקשר בין עפולה לקהילת חב"ד בעפולה) -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 16:43, כ' בכסלו, ה'תשע"ז (20 בדצמ' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- אוחד כבר, להחליף התוכן לתבנית למחיקה? לשנה טובה בלימוד החסידות תכתבו וחתמו אני אוהב כל יהודי - יחי המלך המשיח כ' בכסלו ה'תשע"ז
- עיין לעיל ותראה שבדיוק מסיבה זו הוצע שלא לאחד עם הערך יחי (שהקשר בינו לכיפה, כמו שכתבת, 'מקרי'), אלא עם כיפה (שהקשר בינה לבין כיפת יחי הוא בדיוק כמו הקשר בין עפולה לקהילת חב"ד בעפולה) -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 16:43, כ' בכסלו, ה'תשע"ז (20 בדצמ' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- מצטרף לשף ויתיב הקישור בין הכיתוב לכיפה היא מקרית ואין שייכות בין הדברים היא יכולה להיות מוזכרת שם אבל לא פסקה שלמה.--הנחה - שיחה 07:09, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
ד. שטרן, לכן לא הצעתי לאחד עם הערך יחי אלא עם מוצרי גאולה ומשיח או משהו דומה. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 19:12, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
ואגב, אני רוצה להחמיא ולהצדיע לך על המומחיות שבה הינך משתמש בדמגוגיה ואיך שאתה משתמש בלשונות של האויב בשביל לצאת נגדו (כמו ההדגשה שלך על מקרי). כל הכבוד! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 19:17, 20 בדצמבר 2016 (UTC)
- דברי כוונו לטענת הנחה, ואינני רואה אותו כאויב ח"ו. -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 19:38, כ' בכסלו, ה'תשע"ז (20 בדצמ' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- אפשר פשוט גם וגם. לכתוב פסקה גם בערך כיפה וגם תת פסקה מוצרי גאולה ומשיח בערך פרסום גאולה ומשיח בברכת הגאולה השלמה * חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 03:11, כ"א בכסלו, ה'תשע"ז (21 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
אין לי בעיה עקרונית שיהיה כתוב בערך כיפה שרבים נוהגים לחבוש כיפה יחי, אך תוכן כל הערך אינו שייך לשם. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 16:19, 21 בדצמבר 2016 (UTC)
- בכל אופן, האיחוד נעשה. והרוב מודים שצריך למחוק. אני שם תבנית. --מה עם ההתגלות? - שיחה, 12:16, ו' בניסן, ה'תשפ"ב 12:16, 7 באפריל 2022 (UTC)
קניות[עריכת קוד מקור]
האם לא כדאי להכניס לכל ערך - באם אפשר - קישור לקניית המוצר (בחב"ד שופ וכדו')?
ראו דוגמא בערך דידן - כיפת יחי, לחב"ד שופ.--שפי"ץקייט - שיחה, 10:33, ו' בניסן, ה'תשפ"ב 10:33, 7 באפריל 2022 (UTC)
- דעתי לשלילה. לא מתאים לאנציקלופדיה (בנוגע לערך הזה אני לא מתערב כי דעתי שעליו להימחק בכ"א ולשלב כמה מילים בערך כיפה). --מה עם ההתגלות? - שיחה, 12:14, ו' בניסן, ה'תשפ"ב 12:14, 7 באפריל 2022 (UTC)
היגיון[עריכת קוד מקור]
בהמשך לכהנ"ל, למה בערך "מעשה מלך" (ממש) כן מביאים אופצי' לרכישה?
תמונות[עריכת קוד מקור]
אינני יודע מי הי', אך כיפת יחי זו
עדיפה על פני הקודמת - יותר חסידית וכו' .--שפי"ץקייט - שיחה, 12:47, ט' בתמוז, ה'תשפ"ב 12:47, 8 ביולי 2022 (UTC)
שנה[עריכת קוד מקור]
באיזו שנה החלו ללכת עם כיפה זו?--שפי"ץקייט - שיחה, 07:41, ט"ו בתמוז, ה'תשפ"ב 07:41, 14 ביולי 2022 (UTC)
- כבר בנ"ג היו כיפות "יחי המלך" --שמואל חיים ♦ שיחה 11:23, 14 ביולי 2022 (UTC)
למה חסום?[עריכת קוד מקור]
מדוע הערך חסום מפני עריכה?!
מאי טעמא[עריכת קוד מקור]
באופן כללי, לא הבנתי את רעיון הכיפות, דאני משחיסט ואיני הולך עם כיפה, מפני כמה סיבות:
א. הרבי לא הלך עם כיפת יחי. ב. גורם חילול שם ליובאוויטש. ג. מעולם לא הזכיר הרבי רעיון כזה. ד. מעולם לא ראינו חסידי חב"ד עושים כן. ה. רבני ליובאוויטד גם מהצד שנקרא משחיסטים לא הולכים עם כיפות, וכנראה שגם להם זה נראה מוזר. ו. ללכת עם כיתובים על כיפה הוא דבר קטנוני. ז. והראי' שההולכים מיד אחרי ג' תמוז היו ילדים. ח. ואח"כ ההולכים עם יחי היו אנשים מעט מעורערים וכו'.
ממש א לעבעדיקער שילד. המצאות דברים חדשים שלא שערום אבותינו.
א. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון?--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ואין ראיה, כי זה שהרבי לא הלך עם זה, זה כי: א לא היה קיים, ב תחשוב מה היה קורה לו הרבי היה הולך מיטן יארמולקע שכתוב עליה אשר הוא יחיה והוא מה"מ...--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ב. מנלך???--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ג. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון, רחל--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ד. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון, רחל--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ה. משו"ה אל תילך גם עם דיגלון, רחל--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ו. ואז מה? ולפרסם כך וכך זה לא קטנוני? אלא מאי, הרבי הורה, ואנו עוצים ומניחים את השכל בצד.(אף שיש הסבר ע"פ טו"ד אלא שאכמ"ל).--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)
ז. מסגנון הדברים ניכר שאינך "מהצד שנקרא משחיסטים", כלשונך, אז תפסיך לקשקש, אתה לא נעים לך וכו וכו ומכסה באיצטלא של קדושה.--ונזכה זע'הן זיך מיט'ן רבי'ן בב"א. - שיחה, 19:24, י"ב באדר, ה'תשפ"ג 19:24, 5 במרץ 2023 (UTC)