אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 16: | שורה 16: | ||
::::בוודאי שהסיפור ראוי להיכתב בחב"דפדיה, אך לא במסגרת ערך נפרד, אלא כפיסקה בערך [[מבצע פורים]] [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 05:52, 18 בנובמבר 2016 (UTC) | ::::בוודאי שהסיפור ראוי להיכתב בחב"דפדיה, אך לא במסגרת ערך נפרד, אלא כפיסקה בערך [[מבצע פורים]] [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 05:52, 18 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
:::::איני מסכים. הנס, '''ובעיקר''' השיחה של הרבי אינם קשורים למבצע פורים למרות שהנס אירע במהלך מבצע זה. האיחוד יראה מאולץ ולא טבעי. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:58, 18 בנובמבר 2016 (UTC) | :::::איני מסכים. הנס, '''ובעיקר''' השיחה של הרבי אינם קשורים למבצע פורים למרות שהנס אירע במהלך מבצע זה. האיחוד יראה מאולץ ולא טבעי. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:58, 18 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
::::::א. מכיוון שזה התרחש במהלך מבצע פורים, הרי זה שייך לפורים (אגב, זה מופיע בקטגוריה פורים) ב. גם אם לא פורים, אז אולי בערך [[שלימות הארץ]], אך בערך בפני עצמו וודאי שלא [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 06:08, 18 בנובמבר 2016 (UTC) | |||
: אין לי כח להתווכח על חשיבות ערך זה, אך זאת אבקשה נא - עיינו נא ב[[שיחת קטגוריה: ספרים]], והלוואי שיפעל פעולתו... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 10:02, י"ז בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
::אני לא מצליח להבין לא את המחיקה ולא את ההשוואות. בטח יש הרבה רקע שאפשר להוסיף (מצב הביטחון באותה התקופה מה עמד מאוחורי ההתעוררות למבצע וכו') ומדובר באחד המעוראות שהריב התייחס בפומבי והוא בוודאי היה ראוי לכתבה בבית משיח ובטח כבר היה, ודאי שהוא זכאי לערך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:43, 18 בנובמבר 2016 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־12:43, 18 בנובמבר 2016
יש מניעות ועיכובים לערוך, אבל לדעתי מי שכתב (כך) את הערך הזה, מגיע לו מאסר עולם. אתה לא מסוגל להשקיע חמש דקות לכתוב את זה נורמלי?--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 10:21, 5 אוגוסט 2009 (IDT)
למה למחוק? • כתית למאור • בית הבד 21:51, י"ד בחשוון, ה'תשע"ז (15 בנוב' למניינם), ימות המשיח
מאותה סיבה שאין כאן (אני מקוה, לא בדקתי) ערך על חדר 207 ב749 אף שהוא חדר מאוד חשוב ואני בטוח שבמשך השנים שכנו בו אנשים חשובים ביותר. וכן אין כאן ערך על המעשה עם אדה"ז שלא לישון בבית שדלתותיו למזרח. וכן לא על ואלין מליא יהון לרקיעיא. לא כל סיפור ראוי לערך. דיברתי עם ידידי המשוגע והבנתי שדעתו כדעתי. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 23:30, 15 בנובמבר 2016 (UTC)
- אכן, מצטרף . • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:40, ט"ו בחשוון ה'תשע"ז
- מאורע חשוב שזכה להתייחסות פומבית מהרבי בהתוועדות זכאי לערך. אני חושב שאין הרבה דוגמאות כאלו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ו בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 13:41, 16 בנובמבר 2016 (UTC)
הינך טועה בגדול שלום. כמעט כל אירוע שהתרחש בעולם זכה להתייחסות מנשיא הדור, אולם באתרינו אין לו מקום. כשם שאין באתרינו ערך על הרעידת אדמה שהתרחשה בתנשא או על זה שמצאו אז יהלומים בפינה נידחת בעולם. שף ויתיב • קאנפרענץ רום 21:17, 16 בנובמבר 2016 (UTC)
- אני מצטרף לדעתו של שלום וכתית למאור ומתנגד למחיקה.--הנחה - שיחה 21:40, 16 בנובמבר 2016 (UTC)
- יש לדון על כל ערך לגופו. ערך כזה, שהמעורבים בו היו חסידי חב"ד שנשלחו בשליחות הרבי, וגם זכה להתייחסות מהרבי זכאי לערך. זה נושא שמעניין את חסידי חב"ד, נושא משמעותי שמלמד הרבה. וכן, אנחנו בעד לכתוב עוד ערכים על נושאים שזכו להתייחסות מהרבי! (ושוב, כל דבר לגופו). שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 01:18, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
- דעתי: א. אני מצטרף לדברי המצדדים בעד המחיקה. ב. אני חושב שהגיע הזמן לעשות כללים ברורים מאוד. הן על מאורעות, הן על ספרים והן על ניגונים (דוגמה: והנה ה' נצב עליו. ואני מחזק ממקום שליחותי את ידי העוסקים במלאכה, ומתנצל על זה שאין עיתותי בידי להתעסק בעריכה. בברכת אריכות ימים כפשוטו לכולנו - פשוט תוספת שעה ביממה. מ. פינחסי - שיחה 23:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
- לשם שינוי מצטרף לדעת המצדדים למחיקה, אך יחד עם זה סובר שיש מקום לכל אלו באתרינו אך במסגרת הערכים הכוללים, בצורה מסודרת ואנציקלופדית. אני בהחלט רוצה להגיע למצב שחסיד שקורא שיחה של הרבי וקורא שם על מאורע שיתרחש יוכל למצוא את המידע עליו אצלנו ולא יצטרך לרעות בשדות זרים, אבל צריך לראות איך להכניס את זה בצורה נכונה. ראה לדוגמא בערך חנוכת הבית. להתראות - שיחה 05:16, 18 בנובמבר 2016 (UTC)
- דעתי: א. אני מצטרף לדברי המצדדים בעד המחיקה. ב. אני חושב שהגיע הזמן לעשות כללים ברורים מאוד. הן על מאורעות, הן על ספרים והן על ניגונים (דוגמה: והנה ה' נצב עליו. ואני מחזק ממקום שליחותי את ידי העוסקים במלאכה, ומתנצל על זה שאין עיתותי בידי להתעסק בעריכה. בברכת אריכות ימים כפשוטו לכולנו - פשוט תוספת שעה ביממה. מ. פינחסי - שיחה 23:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
- בוודאי שהסיפור ראוי להיכתב בחב"דפדיה, אך לא במסגרת ערך נפרד, אלא כפיסקה בערך מבצע פורים יעקב בן שמואל - שיחה 05:52, 18 בנובמבר 2016 (UTC)
- איני מסכים. הנס, ובעיקר השיחה של הרבי אינם קשורים למבצע פורים למרות שהנס אירע במהלך מבצע זה. האיחוד יראה מאולץ ולא טבעי. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:58, 18 בנובמבר 2016 (UTC)
- בוודאי שהסיפור ראוי להיכתב בחב"דפדיה, אך לא במסגרת ערך נפרד, אלא כפיסקה בערך מבצע פורים יעקב בן שמואל - שיחה 05:52, 18 בנובמבר 2016 (UTC)
- א. מכיוון שזה התרחש במהלך מבצע פורים, הרי זה שייך לפורים (אגב, זה מופיע בקטגוריה פורים) ב. גם אם לא פורים, אז אולי בערך שלימות הארץ, אך בערך בפני עצמו וודאי שלא יעקב בן שמואל - שיחה 06:08, 18 בנובמבר 2016 (UTC)
- אין לי כח להתווכח על חשיבות ערך זה, אך זאת אבקשה נא - עיינו נא בשיחת קטגוריה: ספרים, והלוואי שיפעל פעולתו... • כתית למאור • בית הבד 10:02, י"ז בחשוון, ה'תשע"ז (18 בנוב' למניינם), ימות המשיח