שיחת משתמש:שיע.ק/פולמוס: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
 
(9 גרסאות ביניים של 6 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 28: שורה 28:
::::{{א|פולע}} אז למה לא שואלים? אני {{בעד חזק}} להוציא למרחב הראשי--נכתב על ידי [[משתמש:ליקוטי דיבורים |ליקוטי דיבורים]] • [[שיחת משתמש: ליקוטי דיבורים|שיחה]] • ג' בסיוון ה'תשפ"א 13:02, 14 במאי 2021 (UTC)
::::{{א|פולע}} אז למה לא שואלים? אני {{בעד חזק}} להוציא למרחב הראשי--נכתב על ידי [[משתמש:ליקוטי דיבורים |ליקוטי דיבורים]] • [[שיחת משתמש: ליקוטי דיבורים|שיחה]] • ג' בסיוון ה'תשפ"א 13:02, 14 במאי 2021 (UTC)
::חחח. אין מצב שיוציאו את הערך כמו שהוא במצבו העכשווי. צריך להשמיט קטעים גדולים --[[משתמש:מה עם הארמון?|מה עם הארמון?]] - [[שיחת משתמש:מה עם הארמון?|שיחה]] - [[יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח!!!]], ה' בסיוון ה'תשפ"א
::חחח. אין מצב שיוציאו את הערך כמו שהוא במצבו העכשווי. צריך להשמיט קטעים גדולים --[[משתמש:מה עם הארמון?|מה עם הארמון?]] - [[שיחת משתמש:מה עם הארמון?|שיחה]] - [[יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח!!!]], ה' בסיוון ה'תשפ"א
== {{א|שיע.ק}} ==
יכול לקחת את הערך על עצמי? {{*}} [[משתמש:חילזון|{{עיצוב גופן|גודל=4|צבע=אדום|גופן=נרקיסים|חילזון}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חילזון|{{עיצוב גופן|גודל=4|צבע=חום|גופן=נרקיסים|דף השיחה שלי}}]] {{*}} 15:02, 30 באוגוסט 2023 (UTC)
=לגבי ה'צד שכנגד'=
ניו יורק 770 שנת תשע"ב:{{הערה|מועתק מתוך חב"ד אינפו}} ערב אחד, נחרדו מדריכי קבוצת הילדים של האורחים לגלות כי שני ילדים נעלמו. הם חיפשו בכל מקום אך לשוא. בנתיים הודיעו המדריכים למשטרת ניו יורק על ההעילמות, כאשר בראש חולפות מחשבות מאירועים אחרים קרובים ל"ע ול"ע בניו יורק. בסוף הסתבר: בחור צעיר חטף אותם בכח ולקח אותם לאוהל כדי "ללמדם בינה" ולהוכיח להם את צדקת שיטתו ● לפתע קם "משפיע" צעיר שהחל להכות את הרב יוסף יצחק אופן ולזרוק עליו סלטים. הבחורים הרחיקו אותו מהזאל, אך הלה חזר שוב, כשהפעם נטפל לרב זלמן נוטיק ולא נחה דעתו עד שתלש חצי מזקנו!
== א. דווקא  ==
הנתונים שנמצאים רק בדף השיחה על היחס המספרי  בין משיחיסטים ושאינם נכון הנתונים שבערך עצמו הזויים לגמרי
אגב אכן גם מי שאינו משיחיסט כמוני מאמין שהרבי יקום לתחיה ויגאלינו כראשי התיבות של שיל"ו 😉
ב. בדף השיחה של משתמש ליקוטי דיבורים כתוב ימ"ש על יהודי זה לענ"ד כן מקרה חריג ונא לבקשו למחוק
הרבי אמר  בשם חמיו במכתב שלא אומרים להבדיל על יהודי ק"ו הנ"ל
ור' יחזקאל ...../סופר אמר לי פעם שזה פסוק מפורש לגבי יבום למען לא ימח שמו ואם האומר היה אחיו והיה נפטר בלי ילדים מהתורה היה צריך ליבם למען לא ימ"ש
משתמש אלמוני