פתיחת התפריט הראשי

שינויים

אין תקציר עריכה
__NEWSECTIONLINK__
{{קיצור דרך|[[חב:אד]]}}
{{אולם דיונים}}
[[קטגוריה:חב"דפדיה תחזוקה- קהילה]]<!-- נא לא למחוק שורה זו ולא את השורות שמעליה – בבקשה כתבו רק מתחת לשורה זו. -->
<!-- נא לא למחוק שורה זו ולא את השורות שמעליה – בבקשה כתבו רק מתחת לשורה זו. יחי המלך המשיח. -->
== מוסד הרב קוק תקלות באתר - 3 ==
מעניין, [4ysc01p1vhw140bqmvpyqhpw.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2017/03/27-03-2017-09-45-17-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D.pdf הרבי מבקש את ספרי הרב קוק] עמוד 49. [[משתמשקובץ:להתראותשינויים אחרונים בבאג.png|ממוזער|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות400px|שיחההדף 'שינויים אחרונים' בשגיאה]] 11:29, 29 במרץ 2017 (UTC):הרבה יותר מעניין לכאורה זה שהרבי מחפש את הספר של בני של הסטייפלער{{א|שיע... אגבק}}, לאחרונה פורסמה תמונה איך מראים לו את המכתב הזההתקלות באתר תוקפות שוב. --[[משתמש:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 08:04, 18 באפריל 2017 (UTC)
== חסדות חב"ד הערך הזה צריך להיות הכי ארוך בחבדפדיה!!==חייבים מלערוך אותומי שיש שליטה על הפורטלים ויכול להעתיק מכל אחד מהפורטלים אציין את התקציר של כל פורטל מחבדפדיה זה יוסיף לערך של חסידװת חב"ד המון.עוד מישהו שיכול להעתיק מוקיפדיה ששם הערך הרבה יותר ארוך. --[[משתמשהתקלות שתוקפות אצלי:או או|או או]] - [[שיחת משתמש:או או|שיחה]] 06:20, 18 באפריל 2017 (UTC)
דפים רבים נפתחים באופן מוזר (ראה תמונה), דפים רבים לא נפתחים ומציגים את הטקסט "This site can’t be reached" למשך זמן רב, הדפים לא נפתחים ונטענים באיטיות, הפופאפ המציג את התקציר (הפתיח) של הערך לא עובד למעט פעמים בודדות ואם הוא עובד - רק לעיתים הוא עובד כראוי, ולא מציג את הדפים מוזר (כנ"ל). ומסיימים בטוב. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[חב"דפדיה:מיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|<span style= ערכי נשים "color: blue;;">כבר תרמת?</span>]] 11:00, י' באדר ב', ה'תשפ"ד.:שכחתי להוסיף: כמה זמן לאחר הכניסה לחשבון אחרי מעבר בין דפים בחב"דפדיה אני מוצא את עצמי מחוץ לחשבון. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[חב"דפדיה:מיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|<span style="color: blue;;">כבר תרמת?</span>]] 13:17, י' באדר ב', ה'תשפ"ד.::מקווה שבזמן הקרוב יהיה לנו מתכנת שיבצע ריענון כללי ופתרון בעיות ספציפיות. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' באדר ב' ה'תשפ"ד 20:01, 20 במרץ 2024 (UTC):::ישר כח גדול. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(20:13, י' באדר ב', ה'תשפ"ד)</font>::::כנראה שגלשת באינטרנט איטי, אז האתר נפתח לאט ולכן גם לא נטען בו ה-css וזה נראה אצלך תקול (ויסתדר לך אם תעשה רענון), לאחרונה חב"דפדיה נפתחת לי די מהר ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 18:10, 27 במרץ 2024 (UTC):::::{{א|חלוקת קונטרסים}} מוזר, כי ממש עכשיו פתחתי את col ואינפו ואת חב"דפדיה, אינפו ו-col נפתחו מיד ועבדו כמו שצריך - משא"כ חב"דפדיה דווקא שנפתחה לאט מאוד, הייתי צריך לסגור את ה"window" ולפתוח שוב, ולהכנס שוב לחב"דפדיה (ובכ"מ הדפים נטענו באיטיות אציין שבד"כ האיטיות בטעינת הדפים היא כשאני פותח את האתר, לאחר זמן הדפים נטענים מהר יותר). [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[חב"דפדיה:מיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|<span style="color: blue;;">כבר תרמת?</span>]] <small>(13:07, י"ח באדר ב', ה'תשפ"ד)</small>.::::::הבעיה היא אכן ספציפית בחב"דפדיה. לא ברור לי עדיין למה.--[[משתמש:Men770|Men770]] ● [[שיחת משתמש:Men770|שיחה]]. כעת, י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד, 18:36 מגיע [[משיח]]! יחי המלך!
{{הועבר=שיחה:רחל זמיר}}בעיקרון אני נגד ערכי נשים, אבל אם יום אחד יכתבו... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 08:12, 27 במרץ 2017 (UTC)= מרחב 'טיוטה' ==
:{{א|להתראותמפעילי מערכת}}, באמת שאינני מצליח להבין אותך, כל צרוע וכל זב זכאי לערך מעצם עובדת קיומו, ונשים שעשו ופעלו רבות אינם זכאים?! 'אבקש להוסיף את המרחב 'טיוטה'לחב"דפדיה. יכול להועיל. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] <span classstyle="mwwhite-userlinkspace:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמשחב"דפדיה:שף ויתיבמיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|שף ויתיב]]<span style="color: blue;;">כבר תרמת?</span>]] 19:18, י"א באדר ב', ה'' • '''תשפ"ד.:למה צריך את זה?. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:שף ויתיביוסף בן מלמד|קאנפרענץ רוםיחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(00:28, י"ב באדר ב', ה'' 16:37, 27 במרץ 2017 (UTCתשפ"ד)</font>::זכאית בהחלט. אבל לדעתי אין מקומם של ערכי נשים באנציקלופדיה חב"דית{{א|יוסף בן מלמד}} אתייג גם {{מפעילי מערכת}}, אבקש לגעת במספר נקודות: א': המרחב טיוטה הוא שונה מהמרחבים האישיים בכך שהוא מרחב ציבורי. אתה חושב שאם אשכנזי היה מכניס ב'אוצר החסידים' ממש כמו שכל המשתמשים יכולים לערוך את מומע שרה היתה דעת הרבי נוחה? הערך [[משתמש:להתראות|להתראותניגון]] - , כך גם כל המשתמשים יוכלו לערוך את הערך [[שיחת משתמשטיוטה:להתראות|שיחהניגון]] 06. עכשיו מה קורה כשהטיוטה מוכנה? אבקש להוסיף:22לדעתי כדאי, 28 במרץ 2017 גם אם לא יוסיפו את המרחב הנ"ל: ב'המכלול' (UTCמסתמא גם בויקיפדיה, רק שלא בדקתי את זה)קיים דף בשם "המכלול:העברת דפי טיוטה". בדף זה מי שכותב טיוטה במרחב האישי שלו או טיוטה במרחב טיוטה הציבורי, כותב את שם הערך כשהוא מוכן ומתייג "מנטרים", מבקש שהם יעברו על הערך ויתנו אישור להעביר אותו למרחב הראשי.
:::ללא ספק, ולא כמו שאנשי ארץ ישראל (בהשפעת ...) מעוותים את רצון הרבי והקבמאוד כדאי ליצור כזה דף בחב"ה. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 06:37דפדיה, 28 במרץ 2017 (UTC)::::כמובן שמה שכתבתי בטל ומבוטל אם תמצא ולו מקור אחד בדברי רבינושכל הטיוטות יעברו דרכו, ואפילו בדרך רמז שברמז, ואפילו לענין שהוא רק דומה. מעולם לא ראינו שהרבי נמנע לדבר למנות אחראים על אשתו או הדף שיעברו על אמו, הפריערדיקער רבי כתב קונטרס דברי ימי הרבנית רבקה, ושנים מתוך החמש מגילות קרויות ע"ש נשים. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיבהטיוטות ויחליטו מה אפשר להעביר ומה לא. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 03:53, 29 במרץ 2017 (UTC):::::{{א|שף ויתיב}}, נפלאתי כיצד הינך מוצא בכל דבר קשר לאנשי א"י וכו', וכדברי מלכנו הקדושים - כאשר אדם שקוע בתוקף במשהו וכו'... וכי לא מוטב שבמקום זאת היית מחפש את הקשר למשיח?:::::ולגופו של ענין, כפשוט שאין כל מניעה לכתוב ערכים על נשים שעשו פי כמה וכמה מרף הפעילות המצדיק ערך אצל בני המין השני. ויתירה מזו, אם לדעת הכותב זה מוסיף ב'והחי יתן אל לבו' ניתן לשים תמונות שחור-לבן של נשים שנפטרו, כמבואר במענה אד"ש הנמצא בערך [[איסור הסתכלות בנשים]]. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:06, ב' בניסן ה'תשעצריך ליצור תבנית כמו "ז::::::לא אמרתי שזה אסור, רק שזה לא מתאים. בקשר לטענה של 'אנשי ארץ ישראל': לידיעתך, גם אנחנו חסידי חב"ד חלק מבני ישראל, ואם ישנו גדר של דבר דפדים פעילים"שהאומות גדרו את עצמםו", אנחנו לא גרועים מהאומות. יש דברים שבעבר היו מותרים אבל נוספו על גדרים וסייגים שיהודים שומרי תורה ומצוות קיבלו על עצמם. טענתך, היא אותה טענה של הגרועים שבמזרח'ניקים המבקשים לבטל את כל התקנות שנתקנו במשך הדורות, בטענה שלא נמצא לכך מקור בחזמפעילי מערכת"ל, והיא הולכת, בדקות, בדרכם של הקראים שביקשו להיצמד למה שכתוב, ולא קיבלו על עצמם שתתייג את מרותם של חכמי ישראלהאחראים). לא אמרתי שכל צרוע וזב יש לו כח של 'חכמי ישראל' והם יכולים לגזור על כלל הציבור מה שהם רוצים, וגם לא אמרתי שהגזירות והתקנות שקיבלו על עצמם אנשי ארץ ישראל מחייבים את כלל קהילות הקודש די בכל אתר ואתר, וייתכן באמת שאין שום בעיה בנקודה הספציפית הזאת, אבל התכוונתי לעצם הטענה. בברכת ואת והב בסופה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 05:37, 29 במרץ 2017 (UTC)
::::::::{{א|קרייזי אבאוט משיח|קרייזי}}, נראה שלהתראות הבין היטב מה התכוונתי. אין לי כח להסביר, אולי כשאהי' מול מחשב. אם הינך מחפש קשר למשיח עיין רמ"ח אותיות סי' קיז.‎::::::::‎‏{{א|להתראות}}, כנ"ל אין לי כח אז לא אתייחס לויכוח הכללי, אתייחס למה ששאלת אם נראה לי שהרבי היה מרוצה אם היו מכניסים את המומע שרה. כדרכם של יהודים אענה בשאלות משלי (אני מחכה למענה): א. האם לדעתך הרבי היה מרוצה לו היו מכניסים לספר השלוחים רק תמונות (צבעוניות!) של השלוחים ולא השלוחות? ב. לו לא היו מדפיסים את ספר השלוחים אז אלא כיום ובארץ הקודש, האם היו מכניסים את השלוחות? ג. התשובה לב' היא בהשפעת מי? ומי קרוב יותר ל'''רצון''' (ולא כך רק דברי) הרבי?‏::::::::‏‎מייחל לתשובתך הכנה. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 09:08, 6 באפריל 2017 (UTC)‏:::::::::א. לא. ולפני שאמשיך להתייחס, אני חייב לציין שזו דוגמא לא מוצלחת. אני מדבר על אנציקלופדיה ואתה מדבר על אלבום. אני מדבר על חומר הפונה לקהל הרחב, ואתה מדבר על חומר הפונה לקהל יעד מאוד מצומצם.:::::::::ב-ג. תלוי מי היה מדפיס, ואני לא חושב שזה השתנה היום. אם טוביה בלוי היה ממונה על הדפסת אלבום השלוחים לפני ארבעים שנה - הוא היה מדפיס עם תמונות נשים? ונשאל הפוך על הפוך, אם היתה זו הפקה ישראלית והיכל מנחם ירושלים וכיו"ב היה שם את זה בחלון הראווה של המכירות שלו - היתה לרבי נחת רוח? הכל לפי המקום והענין. זה לא אסור, אבל יש מקומות שזה מתאים ויש מקומות שלא. זה נושא רחב שנוגע בהמון סוגיות ולא כל מה שמתאים בבית חב"ד בנאפל מתאים בבית יהודי, גם אם הוא מותר על פי שולחן ערוך 'יבש'.:::::::::ולסיכום, לעניות דעתי זה לא הרצון של הרבי להחמיר יתר על המידה, וגם לא להקל ראש מבלי להתחשב במקבל. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 10:37, 6 באפריל 2017 (UTC)::::::::::יש להפריד בין תמונות לבין ערכים. אבקש לדון קודם רק לגבי הערכים. לגבי ערכים, לדעתי לא רק אפשר אלא חובה לכתוב ערכים על נשים שפעלו ביהדות ובחסידות. הרבי עצמו העלה על נס פועלם של נשים, החל מהאמהות, המשך ברבניות, ועד לאישה חסידית כמרת פעשא שמסרה את נפשה ומוזכרת בדבר מלכות. והוא דבר הפשוט. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ג בניסן ה'תשע"ז 15:43, 19 באפריל 2017 (UTC):::::::::::אני סבור שיש להעביר את הדיון לאולם הדיונים. תחת הכותרת ערכים על נשים. וכשיסתיים אפשר יהיה לדון על תמונות נשים (שלדעתי אין להם מקום מלבד הרבניות). --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ג בניסן ה'תשע"ז 15:44, 19 באפריל 2017 (UTC)::::::::::::{{א|להתראות}}, דבר ראשון אדרבהטובים מספיק, אם זה מיועד לקהל הרחב הרבה יותר מסתבר לשים ערכי (ותמונות) נשים מאשר אם זה מיועד לקהל פנים בעל הקשר חב"די. אולם אתה התחמקת מלוז הענין ולכן אשאל את השאלה שלי בצורה הפוכהמספיק, לו היו מדפיסים את ספר השלוחים '''כיום''' והיו מכניסים לשם תמונות נשיםבעל חשיבות מספיקה, האם לא היו מתלחששים במסדרונות הישיבה הגדולה בעולם "תראו מה זה, לאנטים אין בעיה להכניס תמונות נשים..." בעוד שגם לי וגם לך ברור שדעת הרבי כלל לא היתה נוחה אילו לא היו מכניסים לשם את התמונות האלה. זה בהשפעת מי? לדעתי זוהי השפעה של אלו שאתה מכנה "האומות". החרדים הפרזיטים העושים את התורה קרדום לחפור בה (ואין כוונתי במישור הכספי) אינם מחייבים אותי כלל ועיקר, וגם אינני נהפך לקראי בשל כך.::::::::::::בנוגע לעצם הענין, אם יש לך תקדים/דוגמה/ראיה ממשהו '''דומה''' מהרבי להדרת הנשים שאתה רוצה להשליט פה, אז כל דבריי בטלים ומבוטלים. אני יכול להביא לך '''עשרות''' מקרים הפוכים, וכל זמן שאין לך אפילו דוגמה אחת אז לבוא ולחלק מסברא ולומר זה לא דומה עליך מוטלת חובת ההוכחה.::::::::::::לסיכום, לדעתי דעתו של הרבי שאין להקל כלל וכלל בשום ענין, אך גם אין להמציא הלכות שלא שערום אבותינו (ובפרט אם זה על חשבון רגשות של אחרים). הענין הזה אין בו משום "קולא" (וק"ו אם אין תמונה) אלא רק common sense.::::::::::::כבקשת {{א|שיע.ק|שיע}} נחכה עם הדיון על התמונות עד שייגמר הדיון הזה, והדיון על מענדל נמצא כמה פיסקאות מעלי. אני חושב שלמען הכבוד הראוי לשמו הק' של רבינו ראוי להחליף את זה, ואז אם אחרי שבוע נראה שירדנו ברשימת התוצאות תמיד יהיה אפשר להחזיר (אגב, לדעתי א. זה לא כ"כ משנה איפה אנחנו בתוצאות באם איננו ראשונים, ב. אין למדוד לפי איפה אנחנו בתוצאות אלא לפי כמות כניסות, ג. רוב האנשים בכלל מחפשים "הרבי מלובביץ'" או משהו כזה ולא את השם, כך שזה לא כ"כ משנה איך תכתוב את השם). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mwמנוסחים היטב -userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 00:43, 20 באפריל 2017 (UTC):::::::::::::נראה לי שכולם פה בעד ערכי נשים, ואפילו להתראות המתנגד ('''במלרע! רק במלרע!''') הרי הוא עצמו יזם ופתח את [[שיחה:רחל זמיר]]...:::::::::::::בכל אופן אני חולק על רעיון ההתנגדות, ובשתיים: (א) '''דעת הרבי'''. לא מצאנו ולא ראינו בשום מקום רמז דרמז בשלילה גורפת כזאת, ואדרבה. (ב) '''המציאות'''. לא נראה לי שאפילו קיצוני החרדים באה"ק "מחמירים" עד כדי כך שאסור אפילו לכתוב על נשים. בכל עיתוני החרדים יכולה להיות כתבה על הרבנית הצדקנית מבעלז או מגור או מקנייבסקי וכו', ולאף אחד זה לא צורם. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:29, כ"ד בניסן ה'תשע"ז{{שבירה}}{{קטן|ובתגובה אגבית שלא ממין הענין:}} {{א|שף ויתיב}}, אינני יודע מה היו מתלחששים בישיבה הגדולה בעולם במקרה היפותטי, אבל אני כן יודע שכאשר עסקן פלוני מכפ"ח הוביל/מוביל מגמת התייפיפות שכללה הכנסת תמונות נשים לפרסומי צא"ח - '''נדמה לי''' שאף לא בצניעות מלאה - יצאו נגדו (לא בישיבה הנ"ל שבקושי ידעו מכך, אלא בעיקר) חבריו לארגון ועוד כל מיני, "אנטים" כמובן, אז כנראה שגם להם זה צורם. (ואגב דאגב: לדעתי אין שום טענות נגדו, שהרי ב[[ציונות דתית|חוג שאליו הוא משתייך]] זה מקובל ואף הרבה יותר מכך, הטענות הן רק נגד מי שמכניס אנשים מחוג הנ"ל לנהל את ליובאוויטש רק בגלל שהתעטפו בסירטוק משייצטרפו לערכים במרחב הראשי...) • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 21:35, כ"ד בניסן ה'תשע"ז
:א. הוא אשר אמרתי:בעצם, אנשי ארץ ישראל (ללא קשר משיחיסטים כל מי שירצה ליצור ערך יצטרך ליצור אותו במרחב האישי או אנטיםהטיוטה, הבאתי רק דוגמה שאני מכיר אישית). ב. אין לי מושג על איזה מקרה אתה מדברלעבוד עליו היטב, אולם פשוט שאם זה אינו צנוע אז לא רק שזה לא מתאים אלא אף אסור. בנוסףבלי חפיפות ועבודה מהירה, אני מבקש להחליף ואז להגיש אותו בדף והאחראים יבדקו את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיבהערך. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 22:02, 20 באפריל 2017 (UTC)
::אני רק תזכורתאם אכן יעשו דבר שכזה, אזי א': לאתרנו יש ועדה רוחניתערכים חדשים יהיו טובים הרבה יותר. לכאורה זה בדיוק התפקיד שלהב': המרחב 'טיוטה' יהיה נצרך יותר, לא? --[[משתמשכך שכמה משתמשים יוכלו לעבוד יחד על ערך אחד. אוסיף:יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 07:46בשביל שהערכים בחב"דפדיה יהיו טובים באמת אחרי עבודה טובה, הדף הזה נצרך בהחלט. כך כל ערך חדש יעבור בדיקה של משתמשים ותיקים. שוב, 21 באפריל 2017 (UTC):::גם אם כבר הערות אגב, באתי בזה למחות על שהצמידו לי לא יצרפו את התואר המרחב 'מתנגדטיוטה', אבקש ליצור את הדף, כדי שהערכים בחב"דפדיה יהיו טובים יותר... {{קריצה}} [[משתמש:להתראותצוברענגען משיח|להתראותצוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:להתראותצוברענגען משיח|שיחה]] 08:17, 21 באפריל 2017 (UTC)::::א. {{א|יוסי ג}}: לדעתי - מהסיבות הנ<span style="ל white- מיותר אפילו לשאול את הוועדה בזה. אבל לא אתעקש אם בוער למישהו.space:nowrap; font-weight:::ב. {{א|להתראות}}: {{תוקן}} {{קריצה}} bold;">&nbsp;&nbsp;</span> [[משתמשחב"דפדיה:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] מיזמים/השבחת ערכים - 04:14, כ"ז בניסן ה'תשעתשפ"ז:::ד|<span style="color::הרי רק השבוע למדו שblue;;"עיקם הכתוב" כדי לא להוציא דבר מגונה מפיו... {{קריצה}} [[משתמש:להתראות|להתראות>כבר תרמת?</span>]] - [[שיחת משתמש10:להתראות|שיחה]] 06:0718, 23 באפריל 2017 (UTC)אז אפשר לסכם שרוב קולות ברור בעד כתיבת ערכים גם על נשים? --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כי"ח בניסן ב באדר ב', ה'תשעתשפ"ז 00:14, 24 באפריל 2017 (UTC)ד.::::::לענ"ד כן (וכבר סיכמתי כך לעיל...) • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט צוברענגען משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:25, כ"ח בניסן ה'תשע"זהרעיון שהבאת כאן הוא מעולה ממספר בחינות, וכפי שהיטבת להסביר.
== תמונות נשים ==פותחין בדבר מלכות: [[גבריאל צינר#פרסום תמונת הרבנית]] דברי הרבי מצוטטים אצלנו כאן. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כראה, אני מבין שאת המרחב ראית באתר המכלול, אך בחב"דפדיה הרבה פחות זקוקים למרחב הזה מאשר במכלול (ובטח ויקיפדיה) כיון שכאן (קודם כל רוב הערכים נוצרים ע"ח בניסן ה'תשעי משתמש ותיק שבלחיצת כפתור מעלה את הערך לחב"ז 00:22, 24 באפריל 2017 דפדיה) נוצרים ערכים בודדים בשבוע ואין עבודה רבה למפעילים (UTCולכל משתמש אחר שיכול לעשות זאת)לעבור על דפים חדשים שנוצרו, אם הערך ראוי לחב"דפדיה מה טוב, באם לא אזי מעבירים למרחב הראשי או מציבים תבנית למחיקה.
לפני שנתחיל לדון בנושא אבקש מ{{א|שיע.ק|שיע}} שיסביר באופן שיובן לשכל האנושי המגושם שלי מהי סברת החילוק בין תמונת הרבנית לשאר נשים. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 16:52, 23 באפריל 2017 (UTC):למה לפני, זה חלק מהדיוןקל ופשוט. הרבי מציין שלושה סיבות להתיר: 1. שאין 'הסתכלות' 2. שזה לא צבעוני. 3. שאינו מכירה. וממשיך שאין איסור אם אין אחד מהשלושה ובמיוחד כשאין את כל השלושה. אלא שהעובדה שאין איסור, עדיין לא הופך למנהג חב"ד לפרסם תמונות נשים. הראיה לדעתי היא מסיום דברי הרבי, בתגובה לדברי הרב צינער ש'מידת חסידות להחמיר' כותב הרבי "אלא שעל ידי זה יתמעט ב"והחי יתן אל לבו", ניתן להבין זאת, הרבי לא שולל ש'מידת חסידות להחמיר', אך שולל זאת בהקשר זה. אין פה אמירה מפורשת שמידת חסידות להחמיר, אך רמז לפחות יש כאן.:לסיום, כמדומני שבעניין והחי יתן אל ליבו יש הבדל מהותי בין הרבניות לבין כל יהודיה מן השורה. אוסיף ואפרט, זה לא שאסור שיהיה תמונת נשים שנפטרו בשחור לבן, אלא שלדעתי יש לקבוע כללים מחמירים בדבר שלא לפרוץ גדר. אני גם סבור שאם בית משיח וחב"ד אינפו מקפידים שלא לפרסם תמונות נשים, לא ראוי שאנו נפרוץ גדר. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ח בניסן ה'תשע"ז 00:22, 24 באפריל 2017 (UTC)::לענ"ד באותו מענה יש ד' סיבות להיתר, היינו, נוסף על הג' טעמים דלעיל כמו"כ יש את מה שהרבי כותב לפנ"ז "ושולל בנוגע לאחרנייתא" היינו מכיון שאין היא בחיים יותר אין בעיה גם לולי ג' התנאים דלעיל.::לא הבנתי מהי הסברא ש"והחי יתן אל לבו" לא שייך אצל המומע שרה למשל. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 00:37, 24 באפריל 2017 (UTC)
:::אגב, {{א|שיעאינני חושב שבאמצעות מרחב זה הערכים בחב"דפדיה ישתפרו פלאים.ק|שיע}}, כמדומני שסיום המענה שאותו הבאת כראיה לדבריך (שהרבי לא שולל בכ"מ את המידת חסידות להחמיר), המרחב לא רק שאינו ראיה לדבריך (מכיון שהרבי גם אינו כותב שמסכים עם זה, יכולים ליצור מפעילים רגילים אלא שאפילו אם הדבר כן הוא כאן זה אחרת), אלא דלהיפך, הוא ראיה שבכל מקום שיכול להיתוסף ב"והחי יתן אל לבו" אין לחשוש ממידת חסידות (אפילו אם נהגו כן בבית משיח או באינפו)מנהלי ממשק. בנוסףבברכה, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיביוסף בן מלמד|שף ויתיביוסף בן מלמד]]~ </spanfont size="3">''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיביוסף בן מלמד|קאנפרענץ רוםיחי המלך המשיח!]]''' 00</font> ~ <font size="2">(01:5006, 24 באפריל 2017 (UTC)::::לענט"ד - שלא כדעת {{א|שף ויתיב|ידידנו השף}} - מענה הרבי כן מקבל את הנחת היסוד של הרב צינער (שהרי אם כל האיסור שכתב אינו אלא מצוץ מהאצבע ולהד"םו באדר ב', הרבי אינו צריך לטרוח לחפש היתרים, אלא לכתוב במילה אחת להדה'תשפ"םד). וממילא יש מקום לזהירות בנושא, ולא כל תמונה יכולה</צריכה להופיע.font>::::אמנם כשצריכים לקבוע גדר מחמירהאפשר ליצור מרחב כזה, לא הבנתי למה יש להחמיר יותר מהרביאבל מסכים שאין כאן את ההיקף באנציקלופדיות אחרות ולכן נראה לי פחות נחוץ. וממילא אם התמונה היא 1. שחור לבן 2. של אישה שנפטרה 3. יש בה כדי להוסיף ב'והחי יתן אל לבו' - למה לא? ו"החי יתן" כולל לדעתי גם את המומע שרה, וכל אישה חסידית אחרת שיש ללמוד ממעשיה - ש'''פשוט''' שהלימוד ממעשיה שייך הרבה יותר כשיודעים איך נראית מה שכן נחוץ זה מעקב אחר ערכים חדשים והחזרה למרחב הטיוטה האישי במקרה שהם (ובמכ"ש וק"ו מתמונת הרמב"ם הבדויה שהרבי אומר שמוסיפה ביר"שבכלל או עדיין)לא ראויים למרחב הערכים. וממילא אם ישנן נשים שצריך לכתוב עליהן כאן בלי תמונה, הרי הדוגמא היחידה שצצה במוחי זה [[גניה שניאורסוןמשתמש:שיע.ק|שיע]] ו[[דליה רויטמןשיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]]ט"ו באדר ב' ה'תשפ"ד 08:44, אולי 25 במרץ 2024 (יש תמונה כבר, אלא מה?UTC).::::בכל אופן בנושא :לדעתי מרחב טיוטה לא נצרך, אבל זה חושבני שלא יזיק לשאול באמת יכול להיות רעיון טוב שבכדי ליצור ערכים במרחב הראשי צריך הרשאה מיוחדת ולכתחילה כל אחד יהיה חייב ליצור ערכים במרחב האישי ולבקש את הועדה הרוחניתהעברתם ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2. 5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיחחלוקת קונטרסים|קרייזי אבאוט משיחשיחה]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיחיחי|מביאים אותו ביחדיחי המלך המשיח]] - 08:24, כ• י"ח בניסן ז באדר ב' ה'תשעתשפ"זד • 18:14, 27 במרץ 2024 (UTC)::::::{{א|קרייזי אבאוט משיח}}, בניגוד למה שאולי חשבת, הרי שמר {{א|שף ויתיב}} החביב כלל לא הביע דעתו לכאן או לכאן, הוא רק שאל שאלה על הנחת היסוד של מר {{א|שיע.ק|שיעחלוקת קונטרסים}} הנכבד שיש הבדל בין תמונות הרבניות לתמונות שאר נשיםאשמח שהעניין יקודם.:::::אם יתבקש להביע דיעה, אזי מהיכרותי האישית עמו אני מאמין שיענה בערך כך: א. נשים שנפטרו, בודאי צריך לשים תמונה (צ"ע אם צבעוני). ב. נשים חיות (כגון [[זיוה פשמשתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]]) - צ"ע, עם נטיה ברורה כן לשים תמונה. ג. תמונה שאינה של אשה, אלא שרואים בה גם נשים (כגון זו שמחק שיע) בודאי שאין שום בעיה (אא"כ זה נוגד לגדרי הצניעות). זה מה שנראה לי שהוא יגיד, לא שאלתיו (כנראה שבנוסף לזה הוא גם יבקש את החלפת מנדל במענדל).[[שיחת משתמש:::::בנוגע לדיוקים במענה לא אתווכח עכשיו, רק אבקש שבנוסף למענה הדיון יכלול גם דוגמאות בפועל (וכפי הדוגמה שהבאתי לעיל מספר השלוחים). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''צוברענגען משיח|שיחה]] <span classstyle="mwwhite-userlinkspace:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמשחב"דפדיה:שף ויתיבמיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|שף ויתיב]]<span style="color: blue;;">כבר תרמת?</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' <small>(18:4253, י"ז באדר ב', 24 באפריל 2017 (UTCה'תשפ"ד)</small>.::::::מקבל את הדעות שנכתבו לעיל. שניתן להציג תמונה כל עוד מדובר על תמונה שעונה על שלושת התנאים הנ"ל:מה יקודם? דעתי היא שאין צורך במרחב טיוטה, 1. שחור לבן, 2. נפטרה 3. בשביל זה יש עניין של והחי יתןאת המרחב האישי. כמובן שצריך לשאול על זה הצעתי רעיון שיהפוך את הוועדה הרוחנית. אם אכן תתקבל ההצעה הנ"ל היא תיתווסף בינתיים לטיוטההאנציקלופדיה מאנציקלופדיה חופשית לסגורה חלקית, יחד אם שאר הכללים שיוגשו בעז"ה לעיון הוועדה. --יש בזה מעלות וחסרונות אבל לא נראה לי שזו כוונת בוני האתר ● [[משתמשUser:שיעחלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.ק|שיע5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:שיע.קחלוקת קונטרסים|שיחה]] כ• [[יחי|יחי המלך המשיח]] • יבניסן באדר ב' ה'תשעתשפ"ז ד • 12:19:10, 24 באפריל 2017 28 במרץ 2024 (UTC):::::::{{א|שיע.ק|שיע}}:כמובן, אני מבין מדבריך שתמונות צבעוניות או של נשים חיות זה מופרך לחלוטיןהתכוונתי לכך שבשביל ליצור ערך יצטרכו לכתוב אותו במרחב הראשי ולבקש אישור לפרסם. אבקש שתנמק במה זה שונה מספר השלוחים, או איפה ראינו שהרבי נמנע בזה האם יהיה אפשרות לכך שיהיה אפשר לערוך ערכים קיימים (אינני מביע דיעה לכאן או לכאן, רק מעלה שאלהבמרחב הראשי). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mwאבל ליצור ערכים לא יוכלו? [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] -userlink">[[שיחת משתמש:שף ויתיבצוברענגען משיח|שף ויתיבשיחה]]<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>''' • '''[[שיחת משתמשחב"דפדיה:שף ויתיבמיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|קאנפרענץ רום<span style="color: blue;;">כבר תרמת?</span>]]<small>(12:56, י"ח באדר ב', ה'' 19:33, 24 באפריל 2017 (UTCתשפ"ד)</small>.::::::::מופרך כל עוד אין סמכות שאישרה זאת:אם רוצים הכל אפשרי. ברור ששב ואל תעשה עדיף כאןבכל אופן זה לא שייך למשתמשי האתר אלא למנהלי האתר כפי ראות עיניהם. שום נזק לא יגרם להפצת המעיינות ולשאר הפעולות הטובות של חב(לע"דפדיה אם יחסרו פה תמונות נשיםע נראה שהם בחרו באנציקלופדיה חופשית... --) ● [[משתמשUser:שיעחלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.ק|שיע5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:שיע.קחלוקת קונטרסים|שיחה]] כ• [[יחי|יחי המלך המשיח]] • יבניסן באדר ב' ה'תשעתשפ"ז 20ד • 23:0028, 24 באפריל 2017 28 במרץ 2024 (UTC)
:::::::::א. מעשה רב לא עדיף מסמכות? ב. החי יתן אל לבו שייך רק במתים? ג. מה עם הדוגמא שהבאתי לעיל מתמונה שאינה של אשה אלא שרואים גם נשים? (יש להוסיף על זה, תמונה מכינוסי נשים וכד', שאפילו ל[[לראות את מלכנו]] אין בעיה עם זה). בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]<= אישים שלא ידועה שנת לידת /span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 20:06, 24 באפריל 2017 (UTC){{שבירה}}מעיון נוסף, נראה שכבר [[חב"דפדיה:אולם דיונים/ארכיון 10#תמונות של נשים חיות|התקיים דיון בנושא]]. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. '''<span classפטירתם =="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 19:18, 25 באפריל 2017 (UTC):מי דואג להעביר להכרעת הועדה הרוחנית?:וסתם להעיר, בזמן שאנחנו מידיינים פה, מפרסם '[[לראות את מלכנו]]' במסגרת הוידאו היומי וידאו בכותרת '[http://chabad.info/video/rebbe/%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%9D/%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95/ ספיישל עיתונאיות]'. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:28, א' באייר ה'תשע"ז::{{קטן|עוד הערה בקשר להנ"ל:}} לענ"ד בנוגע לנשים '''חיות''' - כדאי להתחשב במקובל במקומות אחרים, לא (רק?) מצד הלכה, אלא מצד מענטשקייט: כיון שלרוב לא מקובל לפרסם תמונות נשים חיות בפרסומים חב"דיים כלליים, ממילא נשים אינן רגילות לפרסומים כאלה, ולכן זה עלול לפגוע בפרטיותן. ברור לי, למשל, שאמי שתליט"א תקבל שוק אם תמונתה תתנוסס בחב"דפדיה, משא"כ אבי שליט"א. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:31, א' באייר ה'תשע"ז
אני טועה שפעם היתה קטגוריה כזו? אני משום מה לא מוצא אותה כעת. האם היה דיון והוחלט למחוק אותה? חיפשתי אותה בין השאר בקטגוריה 'אישים לפי שנים' ולא מצאתי. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 15::אם מצד מענטשליכקייט שאלתך41, הרי נשים וגברים שוים בזהי"ח באדר ב', היינו נשים שיסכימו שיהיה ערך עליהן לא איכפת להן שיהיה תמונה שלהןה'תשפ"ד 15:41, וגברים שאין רוצים ערך עליהם לא ירצו תמונה שלהם ג"כ. הדוגמה היחידה ששונה תמונה מערך הוא אם התמונה אינה על נשוא הערך אלא או כגון תמונת אילוסטרציה 28 במרץ 2024 (שאז אמנם יש להימנע מצד מענטשליכקייט מלשים תמונות מאלו שאינם רוצים - גברים כנשיםUTC):הייתה כזו קטגוריה בעבר, בשם [[:קטגוריה:אישים שלא ידוע שנת לידתם או תמונה שאינה שלהם אלא שרואים גם אותם בתמונה פטירתם]], אני (יוצר הקטגוריה) מחקתי אותה מחוסר חשיבות (שאז אין בעיה של פרטיות וכו'ראה [[שיחת קטגוריה:אישים שלא ידוע שנת לידתם או פטירתם|כאן]]). עכאם אתה מעוניין לפתוח שוב את הקטגוריה, יש ברשימת תרומות שלי את כל הערכים מהם הסרתי את הקטגוריה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3"פ זו רק דעתי. בנוסף>[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(15:47, י"ח באדר ב', ה'תשפ"ד)</font>::אני מבקש להחליף חושב שכדאי ליצור תבנית שתוצב בערכי אישים שלא מצוין בהם שנת לידה/פטירה/נישואין (אפשר גם שהתבנית תוסיף את מנדל במענדל כנדרש עהערך לקטגוריה). בעז"פ כללי הכתיבה אמצא לכך זמן. '''[[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]] <span classstyle="mwwhite-space:nowrap; font-userlinkweight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span>[[משתמשחב"דפדיה:שף ויתיבמיזמים/השבחת ערכים - ה'תשפ"ד|שף ויתיב<span style="color: blue;;">כבר תרמת?</span>]]</spansmall>(10:11, י"ט באדר ב', ה'' תשפ"ד)</small>.:::אם עושים את זה, לדעתי כדאי תבנית נפרדת לכל עניין (לידה ופטירה). לגבי נישואין אני די מפקפק בחשיבות העניין. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] '''[[שיחת משתמש:שף ויתיבשיע.ק|קאנפרענץ רוםשיחה]]כ'בניסן ה'' 09תשפ"ד 18:3110, 27 28 באפריל 2017 2024 (UTCIDT)
סופי: מה הוחלט? אפשר לשים תמונות נשים? ותמונות שרואים את הצל שלהם?? השאלה מכוונת בעיקר למשתמש שיע, אך בעקבות הפולמוס - לכולם. --[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 10:36, 27 באפריל 2017 (UTC)== מכתבים ==
:מה שלא יוחלט, אין מישהוא יודע מתי החלו המכתבים לצאת לא מתוקתקים אלא מוקלדים?(זה שייך לערכים על מגדל העמק ודצריך להיות בין סיוון מ"ל, ולכן אין סיבה להפנות את השאלה לשיעט - ניסן נ"א. אגב קרייזי, רק לחדד את מה שאמרתי קודם, האם גברת )כמו מומע שרה לו היתה חיה היתה חוטפת שוק אם תמונה שלה התפרסמה? לא נראה לי... בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. כ (באם אי - מי יודע) אשמח לקבל צילום של מכ'מתוקתק ומכ''<span class="mwמוקלד -userlink">עם תאריכים קרובים.[[משתמש:שף ויתיבאורח לרגע...|שף ויתיבאורח לרגע...]]</span>''' • '''- [[שיחת משתמש:שף ויתיבאורח לרגע...|קאנפרענץ רוםשיחה]], 14:49, ג'בניסן, ה'' 17תשפ"ד 14:4149, 27 11 באפריל 2017 2024 (UTCIDT)== תמונות ==
שלום אני חדש פה קצת מייאש אותי שאני רוצה לכתוב כל מיני ערכים ולא יכול להעלות תמונות יש דרך איכשהוא לעשות את זה לבד:אחרי 4 ימים אתה תקבל הרשאה להעלאה. ביינתים אתה יכול לשלוח לי תמונות למייל : [mailto:programmer.chabadpedia@gmail.com]--[[משתמש:Men770|מתכנת]] - [[שיחת משתמש:Men770|שיחה]] - לפניות בענינים טכניים: [[חב"דפדיה:פיתוח התשתית/Men770|דף הפניות אלי]] 11:56, 24 באפריל 2017 (UTC)== תלמידים השלוחים בישיבות ==
== כח הצפיה האם שייך לכתוב את שמות התלמידים השלוחים בערכים השייכים לישיבות? אני סבור שלא, כי זה מידע ממש לא רלוונטי אבל אני רואה שיש שכתבו, אם כן, נראה שאם כותבים שנה אחת יהיה כבר נכון לכתוב היסטוריה של כל שנה, וזה קצת מסורבל. מה דעתכם?--[[משתמש:קונטרס החלצו|קונטרס החלצו]] - [[שיחת משתמש:קונטרס החלצו|שיחה]], 16:11, ו' בניסן, ה'תשפ"ד 16:11, 14 באפריל 2024 (IDT):בלתי אנציקלופדי, ממש כמו לכתוב שמות של תלמידים של אינפו אותה שנה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(16:15, ו' בניסן, ה'תשפ"ד)</font>::לכאורה כן, באם היו שם 'דמויות' שאח"כ צמחו וכו'. לענ"ד.[[משתמש:אורח לרגע...|אורח לרגע...]] - [[שיחת משתמש:אורח לרגע...|שיחה]], 16:28, ו' בניסן, ה'תשפ"ד 16:28, 14 באפריל 2024 (IDT):::[[א|אורח לרגע...]] לדמויות שצמחו יכתְבו בערכם את עברם, בעיתו ובזמנו... אנו לא נותנים אינפורמציה מסוג "ישיבה זו אירחה בקירבה למשך שנה מספר "גדולים" עתידיים..." והענין מובן. אני עם ר' [[א|יוסף בן מלמד]] --[[משתמש:קונטרס החלצו|קונטרס החלצו]] - [[שיחת משתמש:קונטרס החלצו|שיחה]], 17:14, ז' בניסן, ה'תשפ"ד 17:14, 15 באפריל 2024 (IDT)::::מסכים, לדעתי גם ר"מ או משפיע שלימד רק שנה בישיבה אין טעם לכתוב בערך על הישיבה את זה. ערך על הישיבה צריך להכיל פרטים מהותיים ומשמעותיים, איש צוות חולף בד"כ לא מטביע חותם ולא מהווה חלק משמעותי מהיסטוריית הישיבה. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ז בניסן ה'תשפ"ד 14:50, 24 באפריל 2024 (IDT)
כשהעלו ==תקלות באתר - 4? 5? כבר לא סופר... ==התקלות באתר כבר בלתי נסבלים. {{א|שיע.ק}} הושיעה נא! אולי יחוס אולי ירחם... [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 17:30, 18 באפריל 2024 (IDT):ב"ה {{א|Men770}} לקח על עצמו את הידיעה אתמולמשימת השדרוג זה יקח עוד זמן, מספר הצפיות בערך אבל לפחות אני יכול לבשר על אור בקצה המנהרה. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ז בניסן ה'צהתשפ"ל' היה 7306ד 14:44, ועכשיו זה קצת יותר מ-760024 באפריל 2024 (IDT)::תזכורת... יישר כח למי שהיה מעורב בהעלאת הידיעה-קישור. [[משתמש:להתראותחסיד של הרבי|להתראות{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] - {{*}} [[שיחת משתמש:להתראותחסיד של הרבי|שיחהפארבריינגען חסידי]] 1223:0430, 2 8 במאי 2017 2024 (UTCIDT)
== דפי פירושונים שיוך לקטגוריית משפחות== לדעתי יש לקצץ ברציניות את מספר דפי הפירושונים שיש באתרינו הנפלא, נדמה עד כמה שידוע לי שזה קיים אך ורק בשביל לתת אשליה של 60000 ערכים וזה מאוד מפריע כשלוחצים אין כללים רשמיים לשיוך אישים לקטגוריית משפחה. למשל "ערך אקראימנחם כהן" ויוצא לך [[מנחם מענדל (פירושונים)|מנחם מענדל]]... '''<span class=שנישא לרעייתו לבית "mw-userlinkלוי">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 00:21, 17 במאי 2017 (UTC):בעד גדולהוא ובניו יכללו גם בקטגורייה של משפחת לוי. אגב, למיטב ידיעתי זה לא מוסיף למספר הערכים, ודפי פירושונים לא נספרים. -אך השאלה שלי היא על חתניו של כהן -[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"א בסיוון ה'תשע"ז 13:43ונכדיו, 5 ביוני 2017 (UTC) == מאמרי דעה == [http://chabadpedia.co.il/index.phpהאם גם הם יכללו בקטגוריה של משפחת לוי?title=%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%A8_%D7%A4%D7%A0%D7%99_%D7%94%D7%A8%D7%91&diff=293107&oldid=293104 הסרתי מאמר דעה] מהקישורים חיצוניים בערך [[ציור פני הרב]] שלדעתי לא תרם מאומה להבנת הערך. לדעתי, זה הזדמנות לקבוע מדיניות בנושא בכלל (שכזכור לי יש עוד כל מיני יציאות כאלה) - למה צריכים לקשר למאמרי דעה בכללהיכן עוברים הגבולות? לדעתי יש לזה מקום רק במקרה: 1) האם גם אדם שאימו של מאמר דעה של דמות, שמשקף אותה במיוחד, '''בערך על הדמות'''סביו הייתה ממשפחת "לוי" ניתן לשייך אותו לקטגוריה הזו? סתם שאלה קטנה עם משמעות גדולה. 2) של מאמר דעה שעוסק בהגדרת הנושא בצורה יסודית על פי תורת הרבי, ולא הרגש פרטי, כמו מאמר שמגדיר את השליחות היחידה בערך [[השליחות היחידה]]. וגם זה - בדוחקמה דעתכם? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיחחסיד של הרבי|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח{{עיצוב גופן|גודל=3|מביאים אותו ביחד]] - 05:39, כ"א באייר ה'תשע"ז:עוררתי פעם על הענין ב[[חב"דפדיה:בין עיקר לטפלצבע=אינדיגו|דף שרציתי שיעורר קצת יותר ענין]]. '''<span classגופן="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיבנרקיסים|שף ויתיב]]</span>''' ~ חסיד של הרבי ~'''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום}}]]''' 16:08, 17 במאי 2017 (UTC) ==[[יש מאין]]==לפלא עצום שאין כלום בערך בסיסי זה! [אף התפלאתי לגבי ערך [[אהבת ישראל]] שהיה בתחלה במצב ממש לא הגיוני, אמנם ב"ה הוא עבר שיפוץ התחלתי ועוד חזון למועד. (אמנם התשובה הנפוצה בקרב העורכים פה זה "נו, אדרבה, גש למלאכה" אך בכ"ז לענ"ד באם הוא לא יכול מכל מני סיבות, זה לא אומר שכל האתר צריך ללקות בחסר)]--[[משתמש:פיצי|פיצי]] - {{*}} [[שיחת משתמש:פיציחסיד של הרבי|שיחהפארבריינגען חסידי]] 1503:2009, 25 16 במאי 2017 2024 (UTCIDT):הרחבתי מעטגם לי מאוד מציק העניין, כולם מוזמנים להמשיך, כל אחד כפי יכולתוהרבה קטגוריות צריכות להימחק לפי כלל זה שעדיין לא כתוב. --לדעתי קטגוריה צריכה לכלול '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]רק''' י"א בסיוון ה'תשע"ז, למניינם 18:27, 5 ביוני 2017 (UTC) == סוגריים בשמות ערכים == מבקש בזאת להצביע בסוגיה הבאה. האם יש לשים סוגריים בשמות ערכים שבהם הסוגריים אינם מחוייבים. ובזאת ישנם שני דוגמאות מתי אפשר להימנע מסוגריים בערכים. 1. במקרים בהם יש שני ערכים ואחד מהם אנשים ששמם הוא העיקריכשם הקטגוריה, לדוגמה בערכים השונים על [[מנחם מענדל שניאורסון]]לא חתנים, [[מנחם מענדל שניאורסון ודאי לא נכדים (אדמו"ר הצמח צדק)]] [[מנחם מענדל שניאורסון (אדמו"ר שליט"א)]] [[מנחם מענדל שניאורסון (אח אדמו"ר הרש"ב)]] ועוד ועוד, מן הראוי לדעתי שבערך שהוא פירושו העקרי (אדמו"ר שליט"אלמעט אנשים ששינו את שם משפחתם) יהיה [[מנחם מענדל שניאורסון]]. דוגמה נוספת: [[אורו של משיח]], [[אורו של משיח (מושג)]], [[אורו של משיח (ספר)]].  במקרה זה דומני שלא תהיה מחלוקת שיש להוריד את הסוגריים מהערך שהביטוי הוא פירושו העיקרי. ובמקרה של שאלה מה הפירוש העיקרי ניתן יהיה לדון בדפי השיחה הרלוונטיים.  2. במקרה של ערכים שהסוגריים מוסיפים הבהרה לשמם, כבר חשבתי מזמן ליצור מספר כללים להוספת ויצירת קטגוריות אך גם השם ללא סוגריים יכול היה להתקבל, והוא עדיין לא תפוס על ידי משהו אחר. הבעיה נפוצה במיוחד בספריםעלה בידי, לדוגמה: [[חול המועד כהלכתו (ספר)]], או [[מאמרי אדמו"ר הזקן (ספר)]]. כמובן שלא מדובר במקרים בהם שם הספר ראוי לערך בפני עצמו כגון [[ימות המשיח (ספר)]]. דוגמאות נוספות: [[פנימיות (בחסידות)]] --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"א בסיוון ה'תשע"ז 13:35, 5 ביוני 2017 (UTC) :1. אכן העקרי ייכתב ללא סוגריים (כשהגדרת עקרי הוא לפי רוב המתעניינים בשם זה).:2. כל מקרה לגופו בספרים לרוב כן בערכים בתורה אאולי אעשה זאת בהזדמנות קרובה. אם הנושא הוא רק בחסידות אין מקום לכתוב סוגריים (ממילא מובן שאין מקום ל[[פנימיות (בחסידות)]] שלפי מה שעולה בדעתי איני יודע אם יש ערך כזה בנגלה...) ב. אם יש מאותו הנושא גם בחסידות וגם בנגלה כמדומני יש להתחיל עם ערך ללא סוגריים ובתוכו ייכתב '''כל''' מה שיש להכתב בעניין [[נגלה]] [[הלכה]] [[מנהג]] ו[[חסידות]] וכו' ורק אם מרוב אריכות יוחלט לפצל ולקשר עם ערכים מורחבים יש להוסיף סוגריים (והדוגמא לזה:אילו יוחלט שהערך [[מתן תורה]] ארוך מידי ויש לפצלו לערך שעוסק בדברי חז"ל ועוד ערך שעוסק במתן תורה על פי חסידות יש מקום לסוגריים וד"ל)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:32, 5 ביוני 2017 (UTC)::כמו קודמי, אני בעד הסוגריים (ספר) בשמות ספרים, מכיון שבמקרים אלו הערך אינו על המושג, למשל על המושג של "חול המועד כהלכתו" אלא על הספר הנושא תוכל אתה ליצור את שם המושג. '''[[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|עליכם]]''' י"א בסיוון ה'תשע"זהכללים, למניינם 18:28, 5 ביוני 2017 (UTC):::ערך עיקרי ללא סוגרים. ערכי מושג - ללא סוגרים (כשיש כמה ערכים באותו שם הרי ע"פ רוב המושג הוא הערך עיקרי ולכן ללא סוגרים). ערכי אישים - סוגרים כשיש כמה ערכים באותו השם או כשמוסיף להבנת הדמות ([[מנחם מענדל שניאורסון (אדמו"ר שליט"א)]]). ספרים/דסקים, אתרי אינטרנט, ניגון/שיר, ארגון וכדו' - עם סוגריים. גאוגרפיה, אירועים - כמדומני שנחשב כמושג וכנ"ל בלי סוגרייםאודה לך:::בנוסף, מכיון שרבים מהערכים כדוגמת ספריםבברכה, אתרים וכדו' חייבים להיות עם סוגריים (כשיש ערכים בשם זהה) מומלץ להימנע משם ללא סוגרים כדי ליצור אחידות. דוגמה: "אִי ווָאדיֶע (ניגון)" במקום "[[ניגון אִי ווָאדיֶע]]". בברכת הגאולה השלמה -- [[משתמש:מחלק דולריםיוסף בן מלמד|חלוקת דולרים מאחדת את העם]] * [[שיחת משתמש:מחלק דולרים|פינת החייוסף בן מלמד]] * 07:22, י"ג בסיוון, ה'תשע"ז ''~ <font size="13">(7 ביוני למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולהשיחת משתמש:יוסף בן מלמד|ימות יחי המלך המשיח!]] עיקר תלונתי היא על מקרים בדוגמת נניח "יוסף ישעיה ברוין (קראון הייטס)", "פנחס רייזעס (שקלוב)", "אלחנן דב מרוזוב (ליובאוויטש)"; או תיאורים מיותרים כגון "לייבל גרונר (מזכיר)", "מענדל פוטרפס (משפיע)" וכדומה; וישנם גם מקרים הזויים כמו הקישור שנמחק "פישל שניאורסון (בן נין הצמח צדק)" (בשביל מה צריך ערך? אפשר לכתוב הכל בשם הערך!). דעתי היא שסוגריים צריך רק במקום שיש יותר מפירוש אחד לשם (כמו הדוגמא לעיל "ימות המשיח" או אפילו אולי "ימות המשיח בהלכה"), כל השאר רק מסרבל, ובלי קשר לעובדה שהוא מסרבל מקומו בגוף הערך. '''<span class/font> ~ <font size="mw-userlink2">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 07(03:4448, 7 ביוני 2017 (UTC)::::לדעתי היטבת ח'''להגדיר''' זאת, שם תפקידו להבדיל ולייחד את נושא הערך מכל אחר כשיש חשש ממשי להתבלבל.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:07, 7 ביוני 2017 (UTC):::::לסיכום אם הבנתי נכוןבאייר, הנחה ושף ויתיב (ואנוכי) מסכימים שבכל מקום שבו אין ערך או סיכוי לערך דומה עם שם זהה, אפשר למחוק את הסוגריים כולל שמות ספרים וכיו"ב. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ד בסיוון ה'תשעתשפ"ז 15:03, 8 ביוני 2017 (UTCד)::::::{{מצטרף}} למביעים התנגדות לכל סוגריים שאפשר להסתדר בלעדיהם. אני מצרף בזאת [http:<//chabadpedia.co.il/index.php?search=(%D7%91%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA)&title=%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93%3A%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&fulltext=1 רשימת ערכים כזאת], שכדאי למחוק מכולם סוגריים. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:01, י"ז בסיוון ה'תשע"זfont>::::::רק אוסיף עוד שלענ"ד רבותינו נשיאנו הם מקרה חריגלא זוכר להצביע איפה בדיוק הכלל נכתב, שלמרות שאפשר בלי הסוגריים יש להשאירם (מפני שמלכתחילה עדיף אבל אם אני זוכר נכון כבר היה בו דיון והכלל שנקבע היה שלא יהיו סוגריים והשם יהיה שכותבים רק [[אדמו"ר הזקן]]דור אחד קדימה, [[אדמו"ר שליט"א]] - ואם משיקולי הפצת המעיינות כותבים שמותיהם הק'כלומר בקטגוריה של משפחת פינסון לדוגמא, יש להשאיר לפחות סוגריים עם תאריהם. וגם בשיחות אד"ש מה"מ נתייחד הדיבור לפחות פעם אחת לקדושה שבתארים אלה). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:03יכללו גם החתנים ששם הנעורים של רעייתם הוא משפחת פינסון, י"ז בסיוון ה'תשע"ז == תבנית: ברוך הבא == ב[[שיחת תבנית:בה]] קישרתי לתבנית חדשה אותה התחלתי לערוך. כשכוונתי שכל אחד יביע את דעתו להעלאת רמתו. (משום מה כי הקשר שלהם לקטגוריה הזו הוא נבלם בטענות ללא מטען..) וכך נשארה התבנית המיקרוסקופית (הכוונה למלל ולא לכללות התבנית שיחסית גדולה מידי) חברים השקיעו רגע קטן הכנסו הביעו דעתכם, ונוכל לקדם דבר פעוט זה, תודהישיר.--[[משתמש:הנחהלהתראות|הנחהלהתראות]] - [[שיחת משתמש:הנחהלהתראות|שיחה]] 14, 08:1224, 7 ביוני 2017 (UTC) == מה טעם פתח בקישורית אדומה? == לא שממש משנה לי איך נראה בדיוק הדף הראשיח' באייר, אבל מה הטעם להכניס שם קישורית אדומה לדף ה'ערכים חבתשפ"דים' כשאין דף כזה? סתם שיהיה קישור אדום קבוע ומכוער בדף הראשי? [[מיוחדד 08:תרומות/91.135.102.188|91.135.102.188]] 19:5424, 17 ביוני 2017 16 במאי 2024 (UTCIDT):טיפלתי בעניין יחד עם עוד כמה שינויים--[[משתמש:חבר|חבר]] - [[שיחת משתמש:חבר|שיחה]] - [[אידישעפדיה|בואו נתוועד!]] היוםבאמת הגיע הזמן להוסיף ולעדכן את הקווים מנחים לכתיבת ערכים, [[כ"ג בסיוון]] [[ה'תשע"ז]] מגיע משיחשהם או לא מעודכנים או שלא מפורטים.. [[קובץ:שנת חיים.png|40px]]::מתייג {{יישר כחא|שיע.ק}} שכמובן צריך את הסכמתו למהלך כזה. [[משתמש:להתראותחסיד של הרבי|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות{{עיצוב גופן|שיחה]] 21:40, 17 ביוני 2017 (UTC) גודל=3|צבע= עפעס כתבה על 70 מליון צפיות? =אינדיגו|גופןיהיה נחמד אם אי מי ידאג לכתבה באינפו על 70 מליון צפיות. כמובן שאפשר כנהוג בכגון דא לבלבל את המוח על "תנופה עוצמתית לרגל שנת העשור", והמון ערכים חדשים שנכתבים ועורכים שמצטרפים (אולי זאת תהיה נבואה שמגשימה את עצמה...). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיחנרקיסים|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:15, א' בתמוז ה'תשע"ז:חבל, זה כבר עבר... ואולי עוד אפשר • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:45, ב' בתמוז ה'תשע"ז == מיזם הדבר מלכות == מה דעתכם?--[[משתמש:~ חסיד של הרעבע|יחי המלך!]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרעבע|שיחה]] 19:23, 29 ביוני 2017 (UTC):דעתנו היא שאם יש לך זמן מיותר, ואתה מוכן להשקיע (לא יודע בדיוק במה..), אתה מוזמן לעשות אותו!!! • הרבי ~'''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 21:09, ה' בתמוז, ה'תשע"ז ''<font size="1">(29 ביוני למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]::מה הכוונה 'מיזם הדבר מלכות'? בברכת הגאולה השלמה -- [[משתמש:מחלק דולרים|חלוקת דולרים מאחדת את העם}}]] {{* }} [[שיחת משתמש:מחלק דולריםחסיד של הרבי|פינת החיפארבריינגען חסידי]] * 0520:4723, ו' בתמוז, ה'תשע"ז ''<font size="1">16 במאי 2024 (30 ביוני למניינםIDT)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]:::כוונתי למשהוא בסגנון של התניא- סיכום הדבר מלכות השבועי:::הרעיון אמור להיות די פשוטשלום חברים, כל מי שלומד את הדבר מלכות השבועי פשוט נכנס לדף המתאים וכותב סיכום קטן (אפשר לקחת הרבה חומר ורעיונות מסכים עם הצורך להגדיר. לא יודע מה'ארכיון גאולה ומשיח') התבניות יהיו מוכנות מראש:::אם זה יצליח זה אומר להתקדם הרבה נכון יותר מהר ממיזם התניא--[[משתמש:חסיד של הרעבע|יחי המלך!]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרעבע|שיחה]] 06:50עם חתנים או בלי, 30 ביוני 2017 (UTC)::::אפורטו כאן נימוקים לכאן ולכאן. אפשר להצביע ולעשות כדעת הרוב. לדעתי '''לא''' צריך לכתוב ערכים בסגנון הערכים על התניא (בשלב זה עכ"פ)נ. ב. לדעתי '''כן''' לא צריך לכתוב ערכים על השיחות המרכזיות בסגנון הערך [[השיחה הידועה]]הסכמה שלי. ג. אני {{צבע|אדום=99|ירוק=99|כחול=99|חלש מאוד}} בכתיבת ערכים, כך שלצערי לא יוכל להשתתף במיזם (לעבור ולעיר קצת כן, לא הרבה מעבראבל בדברים מהותיים כאן כדאי להתייעץ עם מפעילים או משתמשים ותיקים). ד. אני לא יודע אם תצליח לגייס משתמשים למיזם, אבל אם תחליט שאתה הולך על זה ואפי' לבד כנראה שימצאו כמה שיעזרו קצת. בברכת הגאולה השלמה -- [[משתמש:מחלק דולריםשיע.ק|חלוקת דולרים מאחדת את העםשיע]] * [[שיחת משתמש:מחלק דולריםשיע.ק|פינת החישיחה]] * 06:00, חט' בתמוז, באייר ה'תשעתשפ"ז ''<font size="1">(2 ביולי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]ד:::::איך פותחים מיזם? איך עושים תבנית? (אגב אני עדיין חושב שלא יהיה רע סיכום קצר על כל דבר מלכות [דבר שאגב יכול להופיע [אם יצליח] בדף הבית כעת בדרך כלל הקטגוריות כוללות חתנים אך לא בניהם וזו גם דעתי הכלל הזה גם לא יחייב מחיקה מסיבית מקטגוריות וגם לא מחיקה מסיבית של חבדפדיה] אולי קטגוריות כי נראה שרוב עורכי חב"דפדיה מודעים לכלל הזה גם קצת רקע מהתקופה, יש זמן, מי שיודע כותב). == 300,000 עריכות == --אם הוא לא נכתב במפורש [[משתמש:חברחיים כ|חברחיים כ]] - [[שיחת משתמש:חברחיים כ|שיחה<span style="color:#40E0D0;">מסמ ציכל</span>]] - [[אידישעפדיה|בואו נתוועד!]] היום, [[ט' בתמוז]] [[ה'תשע"ז]] מגיע משיח. [[קובץבאייר 16:שנת חיים.png|40px]] ==תיקונים באתר== נא לתקן את הערך על רבי [[אליהו בעל שם]] כפי שנכתב ב[[שיחה]- אליהו בעל שם] שם.46, 17 במאי 2024 (IDT)
3,727

עריכות