פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 1,039 בתים ,  23:09, 29 באפריל 2010
:::::::אולי כדאי להבין שהמציאות היום היא שבעיתון לא מוזכר האוהל, לא בגלל אנטיאן, אלא דווקא בגלל שהמנהל (מענדי) והעורכים אינם הולכים לאוהל. הרב מיידובניק אגב, כן הולך לאוהל. אתה יכול כן לכתוב שרמי אנטיאן בתקופה ההיא החזיק כלכלית את העיתון והשפיע על תכניו בעניין--[[משתמש:Sh12|שניאור]] 06:01, 29 באפריל 2010 (UTC)
::::::::לאנונמי: "ביזה את האמונה" הוא תיאור כלל לא מתלהם לעומת העובדה שהעיתון כפ"ח "התקיף והשמיץ חסידים ישרים ותמימים שמאמינים בתום ליבם בחייו הנצחיים של רבם וכו' וכינה אותם בשמות גנאי הגרועות ביותר אצל חסידי חב"ד". הלא כן? --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 12:51, 29 באפריל 2010 (UTC)
:::::::::מעניין אם תוכל להביא ציטוטים למה שאתה מתאר מהגיליון של ז' תמוז תשנ"ד (שהרי בי"מ שהחל לצאת בעקבות אותם השמצות זלזולה ושמות גנאי יצא לראשונה מיד עם תום השבעה), אשמח גם אם יובאו סימוכים לשקרים כאילו החליטו שלא לראיין את מי שלא סובר כנ"ל למיטב זכרוני הרבנים ווילשאנסקי, גולדברג (שאז היה משיחיסט גדול) ומוטי גל אורחו לרב שיח בג' תמוז תשנ"ה כמו כן הרב גלוכובסקי רואיין מספר פעמים בשנת תשנ"ה (בין השאר בקשר ל'מנהג' הפתיחה באג"ק) ועוד, בכל מקרה ב"מ לא החל לצאת בעקבות זה שהרי כאמור הגיליון הראשון יצא כבר עם תום השבעה, לצערי כותבי הערך בסך הכל מנצלים עוד הזדמנות לנגח את העיתון כפר חב"ד.
משתמש אלמוני