שיחה:בשעה שהקדימו תער"ב: הבדלים בין גרסאות בדף

 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 36: שורה 36:
בחלק החמישי (חלקו הראשון של החלק שלא נאמר) ממשיך להסביר הבנה עמוקה יותר בלשון הכתוב “אין עוד", אופן אחד שבענין “יחוד ה' ואלקים" ו"הפיכת החושך לאור".
בחלק החמישי (חלקו הראשון של החלק שלא נאמר) ממשיך להסביר הבנה עמוקה יותר בלשון הכתוב “אין עוד", אופן אחד שבענין “יחוד ה' ואלקים" ו"הפיכת החושך לאור".


ובחלק הששי (חלקו השני של החלק שלא נאמר) מתחיל לבאר את החידוש בתורה ע"י עבודת ישראל וענין יחודא עילאה ויחודא תתאה באופן אחר, כפי שהוא “מלמעלה למטה".
ובחלק הששי (חלקו השני של החלק שלא נאמר) מתחיל לבאר את החידוש בתורה ע"י עבודת ישראל וענין יחודא עילאה ויחודא תתאה באופן אחר, כפי שהוא “מלמעלה למטה". [[משתמש:עשוי לנחת|עשוי לנחת]] - [[שיחת משתמש:עשוי לנחת|שיחה]], 19:53, ג' בסיוון, ה'תשפ"ב 19:53, 2 ביוני 2022 (UTC)
 
== נושאי הפרקים כתובים בצורה שגויה וחסרה ==
 
למשל החלק הראשון פותח הפירושים בכתר אבל רוב המאמרים מתמקדים בלבאר את מקור השם ספירה  והיחס בין האור לכלי ב4(5) דרגות לפי משמעות השם אומנם ניתן לקשר זאת לפתיחה אבל אין זה עיקר המאמר כפי שהובא וכן כל שאר החלקים כתובים בצורה ריקה אם מישהו יוכל לערוך זאת [[משתמש:חלק מעצם אמיתי|חלק מעצם אמיתי]] - [[שיחת משתמש:חלק מעצם אמיתי|שיחה]], 17:10, י' בסיוון, ה'תשפ"ג 17:10, 30 במאי 2023 (UTC)
:{{א|חלק מעצם אמיתי}} יש"כ על ההערה החשובה, קריינא דאיגרתא איהו להויי פרוונקא.. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(20:47, י' בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.