פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 2 בתים ,  13:27, 1 באפריל 2015
על ידי [[יחודא עילאה]] ו[[יחודא תתאה]] נמשך האור למטה בבחינה של יחוד. אבל ענין המצוות הוא גבוה מזה, שעניינם הוא [[לאשתאבא בגופא דמלכא]], שנכלל ובטל בבחינת התקשרות עם מהותו ועצמותו של הקב"ה. וזהו שנאמר "והיו הדברים האלה אשר אנכי מצוך היום", שמצוות נמשכות מבחינת "אנכי" שהוא בחינת [[כתר]].
והצורך ב'''תרי"ג''' הוא כדי להמיך להמשיך את האור בכל פרטי העולם לדוגמא: ע"י [[ציצית]] ממשיכים אור ב[[ל"ב נתיבות חכמה]](כנגד ל"ב חוטים) וע"י [[תפילין]] ממשיכים אור בד' מוחין כנגד ד' פרשיות
==חלוקתם==
משתמש אלמוני