פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 488 בתים ,  12:53, 21 באוגוסט 2011
אין תקציר עריכה
::הרצון מפעיל ומעורר את כח הדעת, ולא ההיפך. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ח באב ה'תשע"א, למניינם 15:25, 18 באוגוסט 2011 (UTC)
:::הצצתי ברפרוף במקור המובא בהערה הראשונה ושם [[אדמו"ר האמצעי]] מסביר שהדעת הוא למטה מהרצון, והוא ההתקשרות שלו למוחין. אלא שהיכולת של הדעת להטות את הרצון לחסד או לדין נובעת מהיות '''שרש הדעת''' למעלה מהרצון. הכוונה היא שההתקשרות העצמית היא השרש ליכולת ההתקשרות של הדעת, וזה אכן למעלה מהרצון, אבל הדעת וההתקשרות במובן הרגיל זה למטה מהרצון. כדאי לנסח את זה טוב ולתקן בגוף הערך. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"א''' = '''ביאת משיח'''. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה.</small> י"ח באב ה'תשע"א.
::::כמי ש"מונח" בעניין זה, מוטב שתעשה זאת אתה. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א באב ה'תשע"א, למניינם 06:28, 21 באוגוסט 2011 (UTC):::::דעת וכתר הם אותו עניין ובמילא אין שאלה. לגבי הניסוח בערך, צריך לנסח את כל הערך מחדש ולא רק את הפרט הזה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], כ"א באב ה'תשע"א 09:53, 21 באוגוסט 2011 (UTC)