פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 1,086 בתים ,  20:13, 25 ביולי 2017
:{{א|רון}} ניסוח הוא תמיד מקום לתקן לשפר וכו' וזכותך לשפר, מסכים עמך. ככל שכותבים יותר משתפרים יותר(דא"ג, אם כבר אנו מדברים על זה, רציתי לעוררך על הכלל של תיקון כתיבה של "ברא אלקים" ולא "אלקים ברא" הפועל בא קודם, והוא יפה יותר, סתם להעשרה).
:בקשר למיקום; לדעתי אין צורך בחלוקה זו, הרי משום כך יש פסקה שעוסקת במקור הערך במקרא, הפסקה שלאחר מכן אמורה לעסוק בתוכן הערך כפי שהיא ידועה ונתפסת אצלך אחרי הביאור והפרשנות שבאו אחרי המקור הראשון. הסיפור הבסיסי כתוב כולו במקור שציטטת (עוד עם ניקוד..), לכן נראה לי שכדאי שתחבר את שני הפרקים לפרק שעוסק בתוכן המכה לפי כל ביאורי הראשונים והאחרונים (ובעבודה מאומצת היא כנראה תהיה פסקה גדולה, כי כנראה ישנם דעות רבים על אופן ציווי ה', על אופן פעולת אהרן המכה עצמה והסרתה מה אמרו החרטומים וכו' וכו').--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 16:01, 25 ביולי 2017 (UTC)
::אני רק נתתי דוגמא והערה לא קשורה, (אגב גם אין מילה כזאת יכולם אולי בעולם של אנשים שכותבים אבא ב5 שגיאות, צריך לכתוב לפחות בעברית ולא בשפת עולים חדשים.) זה ממש לא נשמע שאומרים אמר ה', שלח משה וכו', ככה התורה כותבת בלשון תיאורית. לפי מה שאתה אומר זה נראה יותר כמו בלגנפדיה ולא אנציקלופדיה, הקטע הראשון מסביר את הפסוקים, הקטע השני מתפלפל ומציג דעות של מפרשים. אם ככה אתה יכול לכלול בפסקה הזאת גם את פסקת החסידות בסופו של דבר הכל זה פירושים. ובצורה כזאת פשוט גם אל תעשה הערות וסוגריים תכלולהכל בגוף הערך. בשביל מה צריך? זה מגוחך... --[[משתמש:רון|רון]] - [[שיחת משתמש:רון |בואו נדבר על זה ]], [[יחי המלך]] 17:13, 25 ביולי 2017 (UTC).