פתיחת התפריט הראשי

שינויים

הוסרו 983 בתים ,  18:56, 15 במאי 2016
אין תקציר עריכה
#פרק רקע - מה צריך להיות כתוב בו? הרי אין אתנו יודע עד מה מה גרם לרבי לומר את השיחה. י"א ניסן שנת הצ'? מלחמת המפרץ? (ב"ימי בשורה" הרב ברוין מקשר את זה לכך שביחידות בכ"ו ניסן הרבי דיבר שירקדו על הניסים, ובפועל היה ריקוד קטן "יוצא זיין", והיו אדישים... אבל זה כמובן בדעת תחתון ולא מידע אנציקלופדי).
תודה! • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 10:00, ז' באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
#סגנון הערך :רקע לא חייב להיות "זעזוע" "זעקות" וכו' הוא סגנון סיפורי שאינו מקובל בדמהגרם לשיחה"כ בכתיבה מעין זו, (הסיבה פשוטה משום שהמילים האלו מבטאות רגש שקשה להוכיח אותןוכפי שאמרת, אצל אחת המאורע היה אין איתנו יודע עד מה"מזעזע" אצל השני היה רק "מעורר" ואצל השני "לא שגרתי") אולם כתיבה זו נתונה להחלטת הכותבים (שהרי מדובר בנושא חסידי שקשה לכותבו ללא רגש...)#מקור חיצוני עדיף על מקור פנימי. אמין יותר משום שהמקור החיצוני מתפרסם בשם ארגון אבל בהחלט כדאי לציין את האווירה בתקופה שקדמה לשיחה, מלחמת המפרץ וכו' וכו' משא"כ כאן שלא ידוע זהות הכותבים אינו שווה ערך באמינותו. נוסף לכך שמקורות ברורים מוכיח על עבודת מחקר רצינית בעניין ולא איסוף מידע בחפזה.#פרק רקע הוא לא פרק "מניעים", אלא פרק שעניינו לתת לקורא בסיס לערך. בנידון דידן הוא פרק שסוקר את פעולותיו של כאשר הקורה מבין הרבי להחשת הגאולה, תדירות הדיבור ועליית רף הדרישות עם השניםמנסה להוציא אותנו מהאדישות בדווקא בתקופה כזטת, תוכן שיחותיו בשנים שלפני זה שיש לבקש ולתבוע את הגאולה ושאחריות הבאתה היא על כל אחד ואחדמקבל משמעות אחרת לגמרי. (נוסף לכך יש את שיחת פורים מ"ז שהוא מעין בסיס לשיחה זו, בה מבאר הרבי את תפקידו של כל אחת בהבאת הגאולה בדורנו).כפשוט שאף אחד לא מתיימר להגיד ש'''זה''' הסיבה לאמירת השיחה --'''[[משתמש:הנחהמ. פינחסי|הנחהמ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:הנחהמ. פינחסי|שיחה]] 11''' • ז' באייר ה'תשע"ו 15:1756, 15 במאי 2016 (UTC)