תיבת ארכיון
|
אברהם פריז
ממה נפשך, אם גובל באיסורי תורה - למה לא למחוק הכל (ואם לא - למה למחוק)? חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. כ"ט בניסן ה'תשע"א.
- אני מסופק בזה, וצריך עיון, והעמד דבר על חזקתו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:29, 3 במאי 2011 (UTC)
תימא לי
מדוע הפסקת לענות על שאלותי? האם זהו נידוי חרם ושמתא שלך עלי? בר מצרא - שיחה
- אני, באמת, מאוד נהנה לשוחח עימך. אך אנא המנע מהתקפות אישיות מכל סוג, והשתדל להתייחס לגופו של עניין ופחות לגופו של אדם. מיד אחרי שתקרא הודעה זו, אתה יכול למחוק אותה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:32, 4 במאי 2011 (UTC)
מיד אחרי שתקרא הודעה זו, אתה יכול למחוק אותה
— שלום
וכ"כ למה? (הגהה וביאור בד"א: מפני מה אתה מפחד? מדוע אתה רוצה להעלים את זה? מה הרווחת בדף נקי כאן?) אינך אלא חולה שיש בו סכנה (הגהה: והכוונה להצד הרוחני שבזה, וא"כ י"ל שהסכנה אף היא רוחנית), ונפק"מ להלכה שמותר לחלל את השבת, (באופן הרוחני כאמור).
צא טמא!!!
הכותב לכבוד ויקר התורה ולומדיה בר מצרא - שיחה 00:38, 4 במאי 2011 (UTC)
- אתה באמת בחור מעניין. אני דואג לכבודך, וכאשר אני מציג צל צילו של ביקורת על כבוד תורתך, אני מציע לך למחוק את דבריי - לאחר קריאתם, אך כנראה שלא עלתה בדעתך אפשרות כזו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:40, 4 במאי 2011 (UTC)
האם תוכל להיות כנה ולומר לי האם כוונתך בהא הייתה בשביל ה"כבוד" שלי? (וא"כ מחול לך וכו'), או שמא מהטענות שמניתי לעיל? בר מצרא - שיחה 00:44, 4 במאי 2011 (UTC)
- ממה נפשך, אם אתה מאמין שאני שקרן, אז למה אתה שואל אותי, ואם איני שקרן הרי שלא אשקר גם בפעם הראשונה. ובכל אופן התשובה - כן. דאגתי לכבודך, שחביב עלי יותר מכבודי. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:45, 4 במאי 2011 (UTC)