מה שיהודה קרינסקי אמר, זה רק שהרבי היה מכון לבוא. המלים "מה יאמרו התמימים" לא נאמרו על ידו. בעניין פירוט הצד שכנגד, די לנו שזה מופיע בערך משפט הספרים. אין צורך, לדעתי, לחזור על זה כאן. --בהצלחה! חיים נהר (שיחה) 10:47, 4 בדצמבר 2009 (UTC)
- מה הבעיה לפרט? פרט חשוב והכרחי! כמו שחזר אד"ג כמ"פ: אין שום עניין להסתיר המציאות. בקשר להנ"ל, עיין שיחה:חיים ליברמן והכרעת חב"דניק. חסיד חב"ד (שיחה)
- זה לא עניין של הסתרה, זה פשוט חזרה מיותרת. נקודת הערך היא, פסיקה בית המשפש ש"הרבי לא צריך לבוא להעיד" ולא צריך בשביל זה לחזור על כל הפרשיית משפט הספרים. כך דעתי עכ"פ. באם ייצאו נוספים שיחשבו שבכ"ז צריך להזכיר בערך את פרטי "הצד שכנגד" אבטל דעתי זאת. --בהצלחה! חיים נהר (שיחה) 12:02, 6 בדצמבר 2009 (UTC)