על פי הערת הרבי בסה"מ תרנ"ט: " בכ"מ בד"ח מבואר דטה"ע הוא לפה"צ, ומש"כ גליף כו' היינו ההשערה בכח לפני הצמצום ואחר הצמצום הוא טה"ת - ראה שער היחוד פט"ז (קכט, סע"א ואילך) אמרי בינה שער הק"ש פ"י ואילך (כא, ד ואילך) תו"ח פ' נח ד"ה ויהי כל הארץ פכ"ג ואילך (סט, א ואילך) ד"ה אדם כי יה תרס"ו (המשך תרס"ו ע' רסד ואילך). בסוכות עת"ר (סה"מ עת"ר ע' כח) בסוכות תרצ"ב (סה"מ תרצ"ב ע' סט), ועוד. וכנראה מש"כ כאן הוא ע"פ מ"ש בתו"א סוף הביאור ע"פ ותחת רגליו (עח ג) דלפי קבלת מהרח"ו טה"ע הוא א"ק - וע' במק"מ לזח"א ט"ו א' מש"כ מס' זוהר חמה בשם האריז"ל - אלא דא"כ צ"ע מה שבכ"מ בדא"ח פי' שלא עפ"י קבלת הרח"ו" (ע"כ) נראה שיש בערך כאן בלבול מושגים.Mdafula - שיחה, 21:33, ג' בתשרי, ה'תשפ"ה 21:33, 5 באוקטובר 2024 (IDT)