איתי גבאי: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 20: שורה 20:
באירוע [[יום חב"ד בכנסת|יום הרבי בכנסת]] שנערך בשנת [[תשפ"ג]] עוטרו מבואות הכנסת לאורך כל שעות מושבי ואירועי היום, בגלריות מרהיבות של הרבי פרי מכחולו של הרב גבאי{{הערה|[https://chabad.info/news/967939/ במעמד הצדעה בכנסת: תערוכה מרהיבה על הרבי מלך המשיח] {{אינפו}}}}.
באירוע [[יום חב"ד בכנסת|יום הרבי בכנסת]] שנערך בשנת [[תשפ"ג]] עוטרו מבואות הכנסת לאורך כל שעות מושבי ואירועי היום, בגלריות מרהיבות של הרבי פרי מכחולו של הרב גבאי{{הערה|[https://chabad.info/news/967939/ במעמד הצדעה בכנסת: תערוכה מרהיבה על הרבי מלך המשיח] {{אינפו}}}}.


בשנת [[תשפ"ד]] פתח במתחם מרכז אשכילה את 'תערוכת שניאורסון' הכוללת ציורי צללית של הרבי מזוויות שונות, לתערוכה קדמה שנה וחצי של מחקר, בחירת חומר היצירה, וגיבוש קו מחשבתי צורות עבודה, לאיתי משנה פילוסופית העומדת מאחורי התערוכה, הוא טוען שציורי התערוכה משקפים את המושג החסידי [[נמנע הנמנעות]] בכך שאמנם הצופה בתערוכה מקבל צורת הסתכלות של ראיית דמותו של הרבי, אך דמותו של הרבי נשקפת רק מתוך כתמים, ובשל התאורה והאפקטים המלווים את התערוכה הציור כלל לא נראה או שמכפיל את עצמו.   
בשנת [[תשפ"ד]] פתח במתחם מרכז אשכילה את 'תערוכת שניאורסון' הכוללת ציורי צללית של הרבי מזוויות שונות, לתערוכה קדמה שנה וחצי של מחקר, בחירת חומר היצירה, וגיבוש קו מחשבתי של צורות עבודה, לאיתי משנה פילוסופית העומדת מאחורי התערוכה, הוא טוען שציורי התערוכה משקפים את המושג החסידי [[נמנע הנמנעות]] בכך שאמנם הצופה בתערוכה מקבל צורת הסתכלות של ראיית דמותו של הרבי, אך דמותו של הרבי נשקפת רק מתוך כתמים, ובשל התאורה והאפקטים המלווים את התערוכה הציור כלל לא נראה או שמכפיל את עצמו.   


התערוכה זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת הישראלים.
התערוכה זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת הישראלים.