שיחה:אברהם ישעיהו קרליץ: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 100: שורה 100:


:ושוב פעם: מה עם סימן שלם ב[[שולחן ערוך]], הלכות כבוד התורה, האם אכן כאשר מדובר באחד שלא היה חסיד ההלכות אינן תקפות. אם התשובה - "כן", ההלכות אינן תקפות במקרה כזה", אבקש להוסיף זאת למהדורה החדשה של [[שולחן ערוך הרב]] הלכות כבוד התורה<REF>מי יודע אולי יש כת"י?</REF> אם התשובה "לא", אז יש חובה לשמור על כבודו כמו ששומרים על כבוד של ספר תורה, וכמאמר הגמרא<REF>ברכות, פרק מי שמתו.</REF> כמה טפשאי הנהו בבלאי דקמו מקמי ספר תורה ולא קמו מקמי תלמיד חכם<REF>הלשון אינו מדויק</REF>. --'''ענוים, הגיע זמן גאולתכם!  היום כ"א באייר ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 03:39, 5 במאי 2010 (UTC)
:ושוב פעם: מה עם סימן שלם ב[[שולחן ערוך]], הלכות כבוד התורה, האם אכן כאשר מדובר באחד שלא היה חסיד ההלכות אינן תקפות. אם התשובה - "כן", ההלכות אינן תקפות במקרה כזה", אבקש להוסיף זאת למהדורה החדשה של [[שולחן ערוך הרב]] הלכות כבוד התורה<REF>מי יודע אולי יש כת"י?</REF> אם התשובה "לא", אז יש חובה לשמור על כבודו כמו ששומרים על כבוד של ספר תורה, וכמאמר הגמרא<REF>ברכות, פרק מי שמתו.</REF> כמה טפשאי הנהו בבלאי דקמו מקמי ספר תורה ולא קמו מקמי תלמיד חכם<REF>הלשון אינו מדויק</REF>. --'''ענוים, הגיע זמן גאולתכם!  היום כ"א באייר ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 03:39, 5 במאי 2010 (UTC)
::כמה חבדפדים הפכו לעו"ד של החזו"א אשר בז לכל הקדוש לנו, ועוד א' הגזים כאן וכותב עיין במעשה איש. שהוא ילך לעיין בכל תולדותיו של החזו"א, אבל אנו נלמד קודם את ספרי התולדות. [[מיוחד:תרומות/192.114.7.250|192.114.7.250]] 08:10, 5 במאי 2010 (UTC)
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}


משתמש אלמוני