בית משיח (שבועון): הבדלים בין גרסאות בדף

ביטול גרסה 65239 של 24.188.234.2 (שיחה)
אין תקציר עריכה
(ביטול גרסה 65239 של 24.188.234.2 (שיחה))
שורה 5: שורה 5:


העיתון החל לצאת בחודש מנחם אב [[תשנ"ד]], בעקבות שינויים דרמטיים בעיתון [[כפר חב"ד]], כמו הסרת ה"יחי" מעמוד השער (נגד החלטת רבני חב"ד בנידון) והפסקת העיסוק בנושאי [[משיח וגאולה]], הפסקת עבודת כותבים אשר דעתם כי יש לפרסם את זהות המשיח והחלטה שלא לראיין כל מי שסובר כנזכר.
העיתון החל לצאת בחודש מנחם אב [[תשנ"ד]], בעקבות שינויים דרמטיים בעיתון [[כפר חב"ד]], כמו הסרת ה"יחי" מעמוד השער (נגד החלטת רבני חב"ד בנידון) והפסקת העיסוק בנושאי [[משיח וגאולה]], הפסקת עבודת כותבים אשר דעתם כי יש לפרסם את זהות המשיח והחלטה שלא לראיין כל מי שסובר כנזכר.
בתחילת דרכו נקט העיתון בקו מתון יחסית, בדרך כלל לא השתמש באיחול "שליט"א" בייחס לרבי, הזכיר את האוהל כמקום הימצאותו של הרבי וציטט פעמים רבות קטעים מהרשימות, במשך השנים (בעיקר בהשפעת הנגיד [[רחמים אנטיאן]]), הקצין העיתון את דעותיו חדל להזכיר כמעט כליל את האוהל הקדוש, חדל לצטט את הרשימות והחל להצמיד את האיחול "שליט"א" אחר שמו של הרבי.


הגיליונות הראשונים היו דומים יותר לגיליונות [[גיליון בית חיינו|בית חיינו]] שהיו יוצאים בתקופות שונות, ובהם דיווחים על הנעשה ב- [[770]]. עם הזמן התפתח הגיליון הדק, לגיליון גדוש בכתבות ראיונות וחשיפות מהמדריגה הראשונה.
הגיליונות הראשונים היו דומים יותר לגיליונות [[גיליון בית חיינו|בית חיינו]] שהיו יוצאים בתקופות שונות, ובהם דיווחים על הנעשה ב- [[770]]. עם הזמן התפתח הגיליון הדק, לגיליון גדוש בכתבות ראיונות וחשיפות מהמדריגה הראשונה.
2,168

עריכות