הטבח בבית הספר למלאכה: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
שורה 60: שורה 60:
   
   
"בודאי שאסור להרהר אחר מידותיו של הקב"ה, אבל אין פירוש הדבר שהענין עצמו מובן בשכל. לעת עתה לא מצאתי ביאור על זה, אבל ודאי הדבר, שמזה יהיה כפלים לתושיה".
"בודאי שאסור להרהר אחר מידותיו של הקב"ה, אבל אין פירוש הדבר שהענין עצמו מובן בשכל. לעת עתה לא מצאתי ביאור על זה, אבל ודאי הדבר, שמזה יהיה כפלים לתושיה".
[[קובץ:רצח יד החמישה.jpg|שמאל|ממוזער|250px|הרב [[פנחס טודרוס אלטהויז]] מראה לרב ניסים את הסידור המוכתם בדם]]
בהתוועדות ביקש הרבי שכל אחד מה[[חסיד|חסידים]] הנמצאים בחוץ לארץ, צריך להשתתף בהחזקת כפר חב"ד בנשמתו, בגופו ובממונו, על ידי הוספה בלימוד החסידות והנהגה בדרכי החסידות, ולהשתתף בממונו כפשוטו.  
בהתוועדות ביקש הרבי שכל אחד מה[[חסיד|חסידים]] הנמצאים בחוץ לארץ, צריך להשתתף בהחזקת כפר חב"ד בנשמתו, בגופו ובממונו, על ידי הוספה בלימוד החסידות והנהגה בדרכי החסידות, ולהשתתף בממונו כפשוטו.  
   
   
שורה 66: שורה 66:


כמו כן הוקם בית ספר לדפוס שנקרא על שמם "יד החמשה".
כמו כן הוקם בית ספר לדפוס שנקרא על שמם "יד החמשה".
[[קובץ:רצח יד החמישה.jpg|שמאל|ממוזער|250px|הרב [[פנחס טודרוס אלטהויז]] מראה לרב ניסים את הסידור המוכתם בדם]]
 
יומיים שלושה לאחר מכן באו הרב הראשי לארץ ישראל, הרב [[יצחק אייזיק הרצוג]] והראשון לציון (הרב הראשי הספרדי לישראל) הרב [[יצחק נסים]], – כל אחד בנפרד -  למקום ל ביקור ולעודד.
יומיים שלושה לאחר מכן באו הרב הראשי לארץ ישראל, הרב [[יצחק אייזיק הרצוג]] והראשון לציון (הרב הראשי הספרדי לישראל) הרב [[יצחק נסים]], – כל אחד בנפרד -  למקום ל ביקור ולעודד.